Przywódca to osoba mająca duży wpływ na podwładnych, którzy wykonują polecenia pożądane przez szefa ze względu na więzi, jakie ich łączą. Przywództwo charakteryzuje się wyjątkowymi cechami osoby, której inni skłonni są zaufać i podporządkować się dobrowolnie. Te cechy można w sobie kształtować.


"Wielcy liderzy nie wykorzystują ludzi po to, aby sami mogli wygrywać. Przewodzą ludziom, aby odnosić wspólne zwycięstwa."

John C. Maxwell

Umiejętność przywództwa jest stawiana na najwyższym poziomie kompetencji managerskich. Nad czym trzeba pracować, kiedy ktoś chce zostać rzeczywistym przywódcą, a nie tylko mianowanym?
Zadanie jest jeszcze trudniejsze, gdy zarządzamy zespołem różnorodnym, a takie zespoły są najczęściej spotykane, właściwie można powiedzieć, że zespół jednorodny nie istnieje, bo jeśli wszyscy członkowie zespołu mają takie same kwalifikacje, to każdy jest innym człowiekiem o odmiennej osobowości, doświadczeniach, wiedzy czy w różnym wieku. Wyzwanie jest więc duże.


Cele szkolenia:

  • Zwiększenie własnej efektywność  i skuteczność, dzięki wykorzystywaniu podstawowych kompetencji przywódczych
  • Analiza własnego stylu menedżerskiego
  • Budowanie autorytetu przywódcy
  • Poznanie metod wzrostu efektywności  różnorodnych pracowników i zespołów
  • Skuteczne  porozumiewanie się ze współpracownikiem,  aby efektywniej zrealizować cele


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Dowiesz się na jakim poziomie przywództwa jesteś według metodologii Maxwella
  • Poznasz kierunki i metody rozwoju swojego przywództwa
  • Będziesz potrafił skutecznie budować swój autorytet
  • Nabędziesz umiejętność identyfikowania różnorodności w zespole i zastosowania jej do efektywnego osiągania celów
  • Będziesz wiedział na co zwrócić uwagę motywując członków różnorodnego zespołu


Szkolenie polecamy dla:

  • Kadry kierowniczej, menedżerów wszystkich szczebli
  • Osób, które chcą zwiększyć swoją efektywność przywódczą
  • Wszystkich  osób, które w  swojej pracy zarządzają  lub będą zarządzać ludźmi

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • praca warsztatowa wraz z krótkimi wykładami w celu przekazania niezbędnej wiedzy
  • ćwiczenia
  • wymiana doświadczeń
  • analizy przypadków
  • dyskusje kierowane
  • gry szkoleniowe

Informacje o rabatach i promocjach:

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. CZYM JEST PRZYWÓDZTWO?

  1. Pięć poziomów przywództwa według Maxwella
    • Stanowisko otrzymane i zadania na nim
    • Budowanie dobrych relacji z ludźmi, aby współpracowali
    • Skuteczność w działaniu
    • Rozwój podwładnych
    • Osobisty autorytet
  2. Na jakim poziomie przywództwa jestem?
  3. Analiza własnego stylu menedżerskiego. Moje osobiste preferencje w kierowaniu organizacją

 

MODUŁ II. BUDOWANIE AUTORYTETU

  1. Źródła autorytetu
  2. Jak budować autorytet poprzez podejmowanie decyzji (podejmowanie trudnych decyzji, podejmowanie decyzji według modelu  Vrooma-Yettona-Jago; model podejmowania decyzji zarządczych w oparciu o technikę 635)
  3. Autorytet, a trudne rozmowy z pracownikami. Jak je przeprowadzić aby nie stracić autorytetu?
  4. Autorytet odatrybutowy

 

MODUŁ III. BUDOWANIE WIZERUNKU LIDERA

  1. Spójność przekazu i postawy
  2. Opanowanie stresu w sytuacjach trudnych
  3. Wystąpienia publiczne przed większą grupą pracowników

 

MODUŁ IV. ANALIZA I DIAGNOZA SWOJEGO ZESPOŁU W KONTEKŚCIE RÓŻNORODNOŚCI

  1. Test - teoria X i Y McGregora - style pracy ludzi i jak z kim postępować jako menedżer, zastosowanie odpowiednich stylów kierowania
  2. Analiza poziomu zaawansowania wiedzy i umiejętności poszczególnych pracowników w odniesieniu do określonych zadań. Etapy rozwoju pracownika w procesie realizacji celu i dostosowanie stylu zarządzania - przywództwo sytuacyjne według Blancharda
  3. Style komunikacyjne - każdy komunikuje się inaczej
  4. Moje oczekiwania wobec zespołu

 

MODUŁ V. WYZNACZANIE CELÓW I PRIORYTETÓW

  1. Priorytetyzacja zadań
  2. Wyznaczanie celów metodą SMART. Motywowanie poprzez cele
  3. Zarządzanie przez cele - wyznaczania celów, budowanie mierników
  4. Delegowanie zadań. Trudności w delegowaniu i jak je pokonać
  5. Monitorowanie i rozliczanie celów
  6. Informacja zwrotna na każdym etapie realizacji celów

 

MODUŁ VI. MOTYWOWANIE I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW W ZESPOLE RÓŻNORODNYM

  1. Czym jest zaangażowanie a czym motywowanie?
  2. Jak budować zaangażowanie pracowników - 12 pytań Gallupa
  3. Co kogo motywuje, piramida Maslowa
  4. Dwuczynnikowa teoria F. Herzberga - czynniki motywujące i czynniki higieny
  5. Rozmowy motywujące
  6. Automotywacja menedżera i jej wpływ na zaangażowanie zespołu
  7. Dekalog motywowania - praca grupowa
  8. Burza mózgów na temat sposobów motywowania pozafinansowego dostępnych dla menedżerów w ich realności zawodowej
Termin

2020-11-12 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel*** AMBER
ul. Powstańców Warszawskich 45
Gdańsk

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1261 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane