Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności. W sytuacjach zawodowych, porozumiewając się z klientem wewnętrznym, czy zewnętrznym, komunikacja asertywna jest wręcz niezbędna, pozwala zbudować lepsze relacje. Asertywność to nie jest umiejętność wrodzona, tylko nabyta! Dlatego można się jej nauczyć. Zapraszamy na szkolenie.
Korzyści dla Uczestników szkolenia
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
- rozróżniać typy zachowań: uległych, agresywnych i asertywnych,
- budować swoją postawę asertywną,
- komunikować się w różnych sytuacjach zawodowych w sposób asertywny.
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie dedykowane jest osobom, które chcą budować swoją postawę asertywną, nauczyć się komunikować asertywnie w relacjach zawodowych.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie ma charakter warsztatowy, silnie odwołujące się do doświadczenia uczestników. Z dużą ilością dyskusji, ćwiczeń indywidualnych, w parach oraz grupowych, w tym:
- Analizy przypadków
- Scenki z odgrywaniem ról
- Ćwiczenia indywidualne
- Testy
- Dyskusje
- Krótkie prezentacje wykładowe
- Film
Struktura zajęć:
- 15% - prezentacje wykładowe
- 85% - część warsztatowa
Informacje o rabatach i promocjach:
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
- Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego we Wrocławiu gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. FAKTY I MITY DOTYCZĄCE ASERTYWNOŚCI
- Postawa asertywna
- Typy zachowań: bierna, agresywna, asertywna
- Analiza fragmentu filmu
- Ćwiczenie pozwalające lepiej rozpoznać typy zachowań
- Pięć praw Fensterheima
- Prawa asertywności
- Przykłady zdań:
- anty-asertywnych
- pro-asertywnych
MODUŁ II. BUDOWANIE POSTAWY ASERTYWNEJ
- Blok ćwiczeń indywidualnych:
- „Moja mapa celów”
- „Moje relacje osobiste”
- „Moja przestrzeń zawodowa”
MODUŁ III. KOMUNIKACJA ASERTYWNA W SYTUACJACH ZAWODOWYCH
- Kiedy jesteśmy negatywnie odbierani w pracy?
- Emocje i asertywność
- Reguły rozmowy asertywnej
- Zasady czystej komunikacji na podstawie analizy transakcyjnej
- Budowanie komunikatów asertywnych
MODUŁ IV. TRUDNE SYTUACJE ZAWODOWE Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM I ZEWNĘTRZNYM: ĆWICZENIA
- Obrona swoich praw
- Przyjmowanie ocen
- Asertywna odmowa
- Reagowanie na krytykę
- Reagowanie na gniew
- Obrona własnych granic
MODUŁ V. WYRAŻANIE OSOBISTYCH PRZEKONAŃ I OPINII W SYTUACJACH ZAWODOWYCH
- Co zrobić kiedy druga strona stara się nakłonić do zmiany stanowiska?
- Jak zaprezentować swoje przekonania i utrzymać się przy nich? - ćwiczenia
- Zebrania
- Spotkania projektowe
- Wystąpienia przed Zarządem
- Spotkania z klientem
MODUŁ VI. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
- Mój plan działania
2020-06-23 (2 dni)
I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel***** Radisson Blu
ul. Purkyniego 10
Wrocław
Szkolenie rozpoczyna się za 1403 dni