Trener praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.
Posiad ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline cosmetics, 3M Consumer Health Care (marka Viscoplast i Nexcare), Canpol (marki Canpol babies i Lovi), Spectrum Brands (właściciel m.in. marek Varta, Remington, Stanley, Russel Hobbs, Eukanuba, Iams) oraz Medela. W wymienionych firmach funkcjonowały różne modele dystrybucyjne. Trenerka pracowała zarówno z własnymi siłami sprzedażowymi jak i poprzez dystrybutorów.
Posiada wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, umiejętność budowania trwałych relacji z klientami i współpracownikami, umiejętności prezentacyjne i trenerskie. Z branżową szkoleniową związana od 2011 roku. Tematyka prowadzonych szkoleń odzwierciedla doświadczenie zawodowe. Zajęcia prowadzone są w oparciu o praktyczne zastosowania różnych narzędzi i na podstawie autorskich programów. Metody pracy wykorzystywane podczas szkoleń: analiza case studies, burza mózgów, dyskusja, zadania indywidualne, zadania zespołowe, itp. Podczas szkoleń trenerka dzieli się wiedzą i bogatym doświadczeniem, inspiruje, stawia wiele pytań i zachęca uczestników do samodzielnego poszukiwania odpowiedzi.
Zgodnie ze słowami Marcela Prousta „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób”.
Specjalizacja trenerska
Obszary specjalizacji to: zarządzanie marką, działania trade marketingowe, ustalanie polityki cenowej dla podległych marek, wytyczanie kierunków rozwoju dla marek w zakresie B2B oraz B2C, współpraca z kluczowymi klientami.
Tematy, które pojawiły się podczas kariery zawodowej i nadal stanowią obszar zainteresowań to również private labels (efekt przeprowadzonych projektów z tego zakresu dla kluczowych sieci w Polsce jak Lidl, Biedronka, Tesco, Carrefour) oraz badania marketingowe (jakościowe i ilościowe), które doprowadziły do repozycjonowania znanych marek.