Coraz częściej firmy stawiają na organizację projektów szkoleniowych, dostosowanych do własnych potrzeb. O powodzeniu takiego przedsięwzięcia decyduje między innymi ogromna wiedza menedżera  o zarządzaniu szkoleniami, ale także praktyczne umiejętności w zakresie projektowania i prowadzenia szkoleń. W trakcie szkolenia poruszone zostaną tematy związane z badaniem potrzeb szkoleniowych, a także oceną efektywności szkoleń.

Korzyści dla uczestników

  •     Poznanie  praktycznych wskazówek dotyczących zagadnień dotyczących tematyki zarządzania działami szkoleń i rozwoju w organizacji
  •     Poznanie narzędzi i roli analizy potrzeb szkoleniowych
  •     Nabycie umiejętności przygotowania efektywnego szkolenia
  •     Poznanie metod oceny efektywności szkoleń
  •     Poznanie metod oceniania pracy trenerów wewnętrznych


Szkolenia polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do kierowników działów szkoleń w organizacjach (aktualnych i planujących rozpoczęcie pracy w tym zawodzie

 

 

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1) Rola szkoleń biznesowych w rozwoju pracowników
a) Szkolenia a rozwój pracowników
b) Definicja efektywnego szkolenia
c) Rodzaje szkoleń i ich specyfika


2) Koncepcje nauczania osób dorosłych
a) Style nauczania
b) Zasady nauczania osób dorosłych
c) Koncepcja Malcolma Knowlesa
d) Drabina kompetencji
e) Cykl „uczenia się przez doświadczenie” Davida Kolba w praktyce szkoleniowej
f) Teoria nauczania według Honeya i Mumforda
g) Lewo/Prawo – półkulowy styl nauki


3) Cykl szkoleniowy w organizacji - model biznesowy
a) Szkolenie a wyniki w organizacji 
b) Kwintet szkoleniowy - ideał?
c) Model wdrożeniowy 
d) Rola działu szkoleń w firmie
4) Badanie potrzeb szkoleniowych w organizacji 
a) Cele badania potrzeb szkoleniowych
b) Narzędzia badawcze (wywiad, obserwacja, burze mózgów, ankieta i inne)
c) Etapy badania potrzeb szkoleniowych
    - Cele szkoleniowe
    - Etapy formułowania celów szkoleniowych
d) Planowanie szkoleń:

  • Projekt szkoleniowy
  • „Kampania” informacyjna o projekcie szkoleniowym
  • Harmonogramy szkoleń

5) Ocena efektywności szkoleń
a) Kiedy projekt szkoleniowy możemy uznać za udany?
b) Narzędzia służące do badania efektów szkoleniowych
c) Ocena szkolenia  - oparta na modelu Donalda L. Kirkpatricka
d) ROI – badanie poziomu zwrotu inwestycji w szkolenia i rozwój


6)  Organizacja i logistyka szkoleń 
a) Szkolenia wyjazdowe 
b) Wybór ośrodka szkoleniowego
c) Wybór sali szkoleniowej
d) Organizacja szkoleń typu outdoor


7) Szkolenia wewnętrzne i zarządzanie zespołem trenerów wewnętrznych
a) Wady i zalety trenerów wewnętrznych
b) Rekrutacja trenerów wewnętrznych
c) Ocena trenera wewnętrznego
d) Rozwój trenerów wewnętrznych


8) Współpraca z firmami szkoleniowymi

a) Wybór firmy szkoleniowej
Na co zwrócić uwagę?
Trener zewnętrzny

9) Podsumowanie szkolenia

Szkolenie prowadzone będzie warsztatowo, mocno aktywizując uczestników. Podczas zajęć wykorzystane zostaną między innymi:

  • Krótkie prezentacje wykładowe
  • Ćwiczenia w grupach, dwójkach
  • Dyskusje moderowane
  • Studium przypadku
  • Praca indywidualna