Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • znali podstawowe zasady zarządzania czasem
  • potrafili ustalić priorytety zgodnie z przedstawionymi zasadami
  • potrafili efektywnie zaplanować szereg zadań
  • znali zasady wyznaczania celów i zasady ich monitorowania
  • potrafili radzić sobie ze „złodziejami czasu”
  • potrafili skutecznie delegować zadania innym
  • skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z brakiem czasu
  • potrafili zbudować harmonogramy, łączące w sobie złożone zależności
  • potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych
  • potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji
  • znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy
  • potrafili radzić sobie w sytuacjach stresujących

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Aktywne podejście do zarządzania czasem
  2. Krąg reguł zarządzania czasem w pracy i życiu prywatnym
  3. Organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów
  4. Sposoby ustalania priorytetów
    • Eisenhower
    • Metoda ABC
  5. Zysk i strata w planowaniu zadań – szacowanie czasu
  6. Analiza celów i kontrola ich realizacji
  7. Metoda wyznaczania celów - SMART
  8. Obrany cel a elastyczność w działaniu
  9. „Złodzieje czasu” - czynności, sytuacje, które nie sprzyjają efektywnemu zarządzaniu czasem
    • Wewnętrzne i zewnętrzne pochłaniacze czasu
    • Wpływ na pojawianie się „złodziei czasu”
  10. Analiza własnego stylu zarządzania czasem (jak zarządzam czasem?) i źródeł motywacji w realizacji wyznaczonych zadań (co mnie motywuje?)
  11. Pozytywne spojrzenie na ustalone cele i ich realizację – radzenie sobie z niepowodzeniami
  12. Techniki analizowania czasu pracy i tworzenie „planów działań”
  13. Tworzenie planu pracy i jego kontrola
  14. Delegowanie zadań
  15. Przyczyny i przeszkody w zarządzaniu czasem
  16. Radzenie sobie w sytuacjach trudnych
    • Funkcjonowanie w sytuacji stresowej
    • Fazy stresu
    • Źródła stresu
    • Sposoby radzenia sobie ze stresem
    • Konflikt jako sytuacja stresowa
    • Mapa asertywności - diagnoza obszarów wymagających dalszego rozwoju umiejętności asertywnych
    • Umiejętność odmawiania i wyrażania swoich uczuć
  17. Budowanie postawy asertywnej
    • Co to jest asertywność?
    • Zachowanie asertywne, jako opozycja do zachowania agresywnego i uległego
    • Asertywność w ujęciu analizy transakcyjnej
    • Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych
    • Komunikat ja - jako technika zmniejszania oporu u odbiorcy
    • Asertywne wyrażanie opinii i ocen
    • Stawianie granic
    • Obrona przed krytyką

 

Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:

"Wyjątkowo profesjonalne szkolenie. W bardzo przystępny sposób przekazana duża wiedza poprzez warsztatowe zajęcia. Bardzo dobrze przygotowany Trener."

"Brawo dla Trenerki! Świetnie prowadzi szkolenie, ciekawie prezentuje informacje."

"Bardzo praktyczne szkolenie bez przewagi teorii nad ćwiczeniami."

"Szkolenie profesjonalnie zorganizowane, ciekawy sposób przekazywania informacji, sympatyczna atmosfera."

"Szkolenie prowadzone w profesjonalny sposób w miłej atmosferze."

„Szkolenie ciekawe, aktywnie angażujące uczestników, praca na przykładach. Jestem zadowolona i mogę polecić.”

„Szkolenie bardzo pomoże mi w dalszej pracy. Zmotywowało mnie do zmian na lepsze. Dodało odwagi i pewności siebie.”

„Doskonała, znająca się na rzeczy Trenerka”

"Każdy z nas codziennie zarządza swoim czasem- (w bardziej lub mniej umiejętny sposób:)). Ciągle przecież planujemy, organizujemy, opracowujemy, przygotowujemy, marzymy czy snujemy mniej lub bardziej ambitne plany- i często robimy to kompletnie sobie tego nie uświadamiając. Jadąc na szkolenie z Olą Chrapko nie wiedziałam co mnie czeka. Spodziewałam się spotkać trenera, który żwawo będzie dzierżył w dłoni laserowy wskaźnik i który „opowie” temat zarządzania czasem poprzez prezentacje flashowe, pokazy multimedialne, być może projekcje krótkich filmików czy animacji. I tutaj zaskoczenie- tak się nie stało. Ola skupiła uwagę wszystkich uczestników szkolenia wyłącznie swoją osobowością, uśmiechem i paroma gadżetami w postaci matrioszek, nożyczek i kolorowych kartek papieru (osobiście brakowało mi tylko plasteliny aby poczuć się jak dziecko w szkole:)). Niesamowite jest to, że stosując tak proste metody pracy można tak wiele nauczyć. Oprócz tego, że szkolenie było pożyteczne (SMARTy, macierze, komunikaty Ja, pożeracze czasu, postawy asertywne i nieasertywne…) to mnie również bardzo odstresowało. Poczułam się jak dzieciak, który w miłym towarzystwie miło spędza czas rysując, wycinając, śmiejąc się… i ucząc:). Ach…"

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów