• Poznanie  praktycznych wskazówek dotyczących zagadnień dotyczących tematyki zarządzania rozwojem pracowników w organizacji
  • Poznanie narzędzi i roli badania potrzeb rozwojowych pracowników
  • Poznanie formalnych i nieformalnych form uczenia się
  • Pokazanie zmieniającej się roli działów HR i kadry kierowniczej organizacji w procesie rozwoju pracowników.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Rozwój pracowników w organizacjach – podejście biznesowe

  • Zasoby ludzkie jako największy potencjał organizacji
  • Czynniki ułatwiające uczenie się w organizacjach
  • Różnice pomiędzy szkoleniem a rozwojem pracowników
  • Etapy rozwoju pracowników
  • Cykl rozwojowy w organizacji - model biznesowy
    • Rozwój a wyniki w organizacji
    • Model wdrożeniowy
  • Budowanie efektywnej polityki rozwoju pracowników

2. Formalne i nieformalne sposoby uczenia się

  • Model 70:20:10 w praktyce biznesowej
    • formy uczenia się przez doświadczenie
    • formy uczenia się od innych
    • tradycyjne formy uczenia się
  • Co jest niezbędne do wprowadzenia 70:20:10?
  • Rola HR tradycyjnie i w modelu 70:20:10
  • Transfer nowych umiejętności na stanowisko pracy
    • Dotychczasowe doświadczenia  - przegląd dostępnych badań
    • Bariery w transferze nowych umiejętności

3. Koncepcje nauczania osób dorosłych

  • Zasady nauczania osób dorosłych
  • Cykl „uczenia się przez doświadczenie” Davida Kolba
  • Teoria nauczania według Honeya i Mumforda
  • Lewo/Prawo – półkulowy styl nauki

4. Rola kadry kierowniczej w procesie rozwoju

  • Klimat organizacji sprzyjający rozwojowi pracownikom – nastawienie kierowników (rozwój pracowników jako podstawowa kompetencja kierowników)
  • Rozmowa oceniająca jako ważny element  rozwojowy pracowników
  • Rola kadry kierowniczej w szkoleniach wewnętrznych organizacji

5.  Badanie potrzeb rozwojowych w organizacji- ćwiczenia

  • Diagnoza potencjału rozwojowego pracowników
    • Informacje z ocen okresowych
    • AC i DC
    • Pozostałe narzędzia badawcze (wywiad, obserwacja, burze mózgów, ankieta, testy i inne)
  • Etapy badania potrzeb rozwojowych
  • Cele rozwojowe i szkoleniowe 
  • Budowanie ścieżek rozwoju pracowników
  • Wybór form uczenia się pracowników (formalne i nieformalne)

6. Ocena efektywności

  • Kiedy projekt możemy uznać za udany?
  • Narzędzia służące do badania efektów szkoleniowych
  • Ocena szkolenia  - oparta na modelu Donalda L. Kirkpatricka

7. Podsumowanie szkolenia

Szkolenie prowadzone będzie warsztatowo, mocno aktywizując uczestników. Podczas zajęć wykorzystane zostaną między innymi:

  • Krótkie prezentacje wykładowe
  • Ćwiczenia w grupach, dwójkach
  • Testy
  • Dyskusje moderowane
  • Studium przypadku
  • Praca indywidualna
  • Film

Struktura szkolenia:  prezentacje wykładowe: 30%, część warsztatowa: 70%