Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Usprawnić komunikację wewnątrz urzędu
  • Efektywnie komunikować się z klientami zewnętrznymi urzędu
  • Skutecznie przekazać komunikatu, stosując odpowiednią mowę ciała
  • Zastosować prawa asertywności
  • Przekonać innych do swoich racji
  • Praktycznie przełożyć zagadnienia teoretyczne na umiejętności komunikacyjne stosowane na co dzień

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Podstawowe zasady komunikacji
    • Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu
    • Intonacja - jeden z kluczowych czynników wywierania wpływu
    • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy
    • Lejek komunikacyjny - od tego co mówimy do tego co odbiorca zapamiętuje
    • Przekazywanie informacji zwrotnej współpracownikom urzędu
    • Sztuka oddzielenie informacji kluczowej od szumu informacyjnego
    • Skąd się bierze plotka w urzędzie? - ćwiczenie
  2. Komunikacja werbalna i niewerbalna
    • Słuchanie - jeden z najważniejszych elementów komunikacji
    • Mowa ciała - niewerbalny przekaz informacji
    • Parafraza - sztuka powtórzeń i hamowania emocji
  3. Asertywność
    • Mapa asertywności - diagnoza obszarów wymagających dalszego rozwoju umiejętności asertywnych
    • Asertywność w ujęciu analizy transakcyjnej
  4. Sztuka argumentowania i perswazji
    • Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją
    • Sztuka argumentowania i wywierania wpływu
    • Teoria dwóch mózgów - umiejętność dobru argumentacji
    • Przekonywanie innych do swoich racji
  5. Komunikacja w praktyce
    • Sztuka prowadzenia rozmów
    • Tworzenie kultury zarządzania informacją
    • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy

Szkolenie zostało przygotowane w formie warsztatów aktywizujących uczestników, tak by zagadnienia komunikacyjne przećwiczyć w laboratoryjnych warunkach i przełożyć je na praktyczne umiejętności stosowane w życiu zawodowym i prywatnym. Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów