Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Usprawnić komunikację wewnątrz urzędu.
  • Efektywnie komunikować się z klientami zewnętrznymi urzędu.
  • Skutecznie przekazać komunikatu, stosując odpowiednią mowę ciała.
  • Zastosować prawa asertywności.
  • Przekonać innych do swoich racji.
  • Praktycznie przełożyć zagadnienia teoretyczne na umiejętności komunikacyjne stosowane na co dzień.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Podstawowe zasady komunikacji.

  • Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu.
  • Intonacja - jeden z kluczowych czynników wywierania wpływu.
  • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy.
  • Lejek komunikacyjny - od tego co mówimy do tego co odbiorca zapamiętuje.
  • Przekazywanie informacji zwrotnej współpracownikom urzędu.
  • Sztuka oddzielenie informacji kluczowej od szumu informacyjnego.
  • Skąd się bierze plotka w urzędzie? - ćwiczenie.


Moduł II
Komunikacja werbalna i niewerbalna.

  • Słuchanie - jeden z najważniejszych elementów komunikacji.
  • Mowa ciała - niewerbalny przekaz informacji.
  • Parafraza - sztuka powtórzeń i hamowania emocji.


Moduł III
Asertywność

  • Mapa asertywności - diagnoza obszarów wymagających dalszego rozwoju umiejętności asertywnych.
  • Asertywność w ujęciu analizy transakcyjnej.


Moduł IV
Sztuka argumentowania i perswazji.

  • Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją.
  • Sztuka argumentowania i wywierania wpływu.
  • Teoria dwóch mózgów - umiejętność dobru argumentacji.
  • Przekonywanie innych do swoich racji.


Moduł V
Komunikacja w praktyce.

  • Sztuka prowadzenia rozmów.
  • Tworzenie kultury zarządzania informacją.
  • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy.

Szkolenie zostało przygotowane w formie warsztatów aktywizujących uczestników, tak by zagadnienia komunikacyjne przećwiczyć w laboratoryjnych warunkach i przełożyć je na praktyczne umiejętności stosowane w życiu zawodowym i prywatnym. Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • odgrywanie scenek/ról,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów.