Po szkoleniu uczestnicy będą:
  • znali podstawowe zasady zarządzania czasem pracy w urzędzie,
  • potrafili ustalić priorytety zgodnie z obowiązującymi zasadami,
  • potrafili efektywnie zaplanować szereg zadań,
  • znali zasady wyznaczania celów i zasady ich monitorowania,
  • potrafili radzić sobie ze „złodziejami czasu” urzędnika,
  • skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z brakiem czasu,
  • potrafili zbudować harmonogramy, łączące w sobie złożone zależności.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Aktywne podejście do zarządzania czasem pracy w urzędzie.

 

Moduł II
Krąg reguł zarządzania czasem w pracy i życiu prywatnym.

 

Moduł III
Organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów.

 

Moduł IV
Sposoby ustalania priorytetów.

  • Eisenhower.
  • Metoda ABC.


Moduł V
Zysk i strata w planowaniu zadań - szacowanie czasu.

 

Moduł VI
Analiza celów i kontrola ich realizacji.

 

Moduł VII
Metoda wyznaczania celów - SMART.

 

Moduł VIII
Obrany cel a elastyczność w działaniu.

 

Moduł IX
„Złodzieje czasu” - czynności, sytuacje, które nie sprzyjają efektywnemu zarządzaniu czasem i mogą stać się problemem w pracy urzędnika.

  • Wewnętrzne i zewnętrzne pochłaniacze czasu.
  • Wpływ na pojawianie się „złodziei czasu”.


Moduł X
Analiza własnego stylu zarządzania czasem (jak zarządzam czasem?).

 

Moduł XI
Techniki analizowania czasu pracy i tworzenie „planów działań”. 

 

Moduł XII
Tworzenie planu pracy i jego kontrola.

 

Moduł XIII
Przyczyny i przeszkody w zarządzaniu czasem.

  • Odwlekanie.
  • Konflikty pomiędzy doborem celów.
  • Nieporozumienia interpersonalne.
  • Lęk przed ryzykiem i odpowiedzialnością.
  • Otoczenie fizyczne.
  • Brak taktyki.


Moduł XIV
Określanie i wykorzystywanie indywidualnego rytmu aktywności w planowaniu zajęć dostosowanego do rytmu pracy urzędu.

Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w laboratoryjnych sytuacjach.

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • odgrywanie scenek / ról,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów.