Po szkoleniu uczestnicy będą:
  • znali podstawowe zasady zarządzania czasem pracy w urzędzie
  • potrafili ustalić priorytety zgodnie z obowiązującymi zasadami
  • potrafili efektywnie zaplanować szereg zadań
  • znali zasady wyznaczania celów i zasady ich monitorowania
  • potrafili radzić sobie ze „złodziejami czasu” urzędnika
  • skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z brakiem czasu
  • potrafili zbudować harmonogramy, łączące w sobie złożone zależności

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Aktywne podejście do zarządzania czasem pracy w urzędzie
     
  2. Krąg reguł zarządzania czasem w pracy i życiu prywatnym
     
  3. Organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów
     
  4. Sposoby ustalania priorytetów
    • Eisenhower
    • Metoda ABC
  5. Zysk i strata w planowaniu zadań - szacowanie czasu
     
  6. Analiza celów i kontrola ich realizacji
     
  7. Metoda wyznaczania celów - SMART
     
  8. Obrany cel a elastyczność w działaniu
     
  9. „Złodzieje czasu” - czynności, sytuacje, które nie sprzyjają efektywnemu zarządzaniu czasem i mogą stać się problemem w pracy urzędnika
    • Wewnętrzne i zewnętrzne pochłaniacze czasu
    • Wpływ na pojawianie się „złodziei czasu”
  10. Analiza własnego stylu zarządzania czasem (jak zarządzam czasem?)
     
  11. Techniki analizowania czasu pracy i tworzenie „planów działań”
     
  12. Tworzenie planu pracy i jego kontrola
     
  13. Przyczyny i przeszkody w zarządzaniu czasem
    • Odwlekanie
    • Konflikty pomiędzy doborem celów
    • Nieporozumienia interpersonalne
    • Lęk przed ryzykiem i odpowiedzialnością
    • Otoczenie fizyczne
    • Brak taktyki
  14. Określanie i wykorzystywanie indywidualnego rytmu aktywności w planowaniu zajęć dostosowanego do rytmu pracy urzędu

Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w laboratoryjnych sytuacjach. Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek / ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów