Współczesny kierownik, czy inny pracownik sprawnie działającej organizacji charakteryzuje się dużą skutecznością działania. By być skutecznym trzeba analizować sytuacje, wybierać rzeczy najważniejsze i wykorzystując czas, jaki mamy do dyspozycji, konsekwentnie je realizować.

Celem szkolenia jest przekazanie najważniejszych zagadnień dotyczących zasad organizacji własnej pracy, w tym umiejętności planowania, ustalania priorytetów oraz zarządzania zadaniami w czasie. Uczestnicy podczas szkolenia:

  • poznają zasady planowania, ustalania priorytetów oraz modele zarządzania czasem,

  • wybiorą najodpowiedniejsze dla siebie narzędzia w zarządzaniu własną pracą,

  • przećwiczą ustalanie priorytetów (określą rzeczy dla siebie najważniejsze),

  • opracują własny model zarządzania swoją pracą w wymiarze czasu.

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z zarządzania pracą własną w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ 1. Modele sukcesu – jak osiągam sukces?

  • potrzeba wykorzystania czasu w naszej pracy – metody pracy z czasem,

  • modele zarządzania zadaniami w czasie z doświadczeń własnych,

  • przykłady osób (znanych przez uczestników osobiście, z otoczenia, ze słyszenia), którzy dobrze zarządzają czasem i mają w tym sukcesy – dlaczego mają sukcesy?

MODUŁ 2. Planowanie – to podstawa działalności w wyznaczaniu kierunku rozwoju (firmy, zespołu oraz pracownika).

  • rodzaje planowania: tematyczne, czasowe,

  • planowanie w działalności zawodowej; co warto planować?

  • znaczenie zapisania planów życiowych,

  • „koło sukcesu” – definiowanie przez uczestników obszarów sukcesu zawodowego i osobistego.

MODUŁ 3. Zarządzanie czasem – umiejętność planowania i właściwego wykorzystania szans, jakie daje nam każdy dzień

  • czas jaki mamy do dyspozycji: wyliczenie matematyczne,

  • na czym polega skuteczność zarządzania zadaniami,

  • określanie czasu oraz jego wykorzystanie przez różne typy osobowości.

MODUŁ 4. Czas w pracy – diagnoza sytuacji oraz narzędzia ułatwiające skuteczność: lista straconego czasu, fotografia dnia.

  • lista straconego czasu w pracy – zależne od nas, zależne od otoczenia,

  • fotografia dnia – zastosowanie w praktyce zawodowej,

  • wykres aktywności godzinowej i dnia pracy – wykorzystanie w działaniu.

MODUŁ 5. Umiejętność wybranie dla nas tego co jest najważniejsze, czyli ustalenie właściwych priorytetów – systemy ABC, W-P

  • umiejętność wybrania dla nas tego co jest najważniejsze, czyli ustalenie właściwych priorytetów (analiza pod kątem podejmowania decyzji: dlaczego właśnie TO ?),

  • system Eisenhowera ważne – pilne,

  • przydatność wymienionych systemów w praktyce zawodowej.

MODUŁ 6. Poznanie zasad efektywnego podejmowania decyzji: definiowanie celu, gromadzenie informacji, warianty rozwiązania, podejmowanie decyzji, wdrożenie, ocena.

  • reguła Pareto w planowaniu,

  • przekonania dotyczące celów, wyznaczniki celów,

  • źródła gromadzonych informacji w pracy,

  • etapy podejmowania decyzji,

  • wdrożenie i ocena: skutki krótko i długoterminowe, wpływ na „moją” pracę.

MODUŁ 7. System zarządzania pracą oparty na „WYMIARACH SUKCESU” – wybranie odpowiednich „wymiarów”, analiza własnych zadań.

  • zdefiniowanie pojęcia WYMIAR SUKCESU,

  • określenie przez uczestników WYMIARÓW SUKCESU, czyli spraw, które są najistotniejsze z punktu widzenia interesów Firmy.

  • czynniki brane pod uwagę przy analizie pracy uczestników szkolenia,

  • ocena i adaptacja modelu wypracowanego przez uczestników,


 

Metody prowadzenia zajęć:

Zajęcia prowadzone są według teorii uczenia osób dorosłych Davida A. Kolba z wykorzystaniem następujących metod szkoleniowych: prezentacja trenerska, dyskusja moderowana, wymiana poglądów, opisy sytuacji i ćwiczenia między uczestnikami szkolenia (indywidualne w parach oraz w zespołach) z wykorzystaniem kwestionariuszy i kart ćwiczeniowych.