Celem treningu jest wypracowanie proaktywnej postawy życiowej, diagnoza własnego wpływu na poszczególne sfery codziennego funkcjonowania, opracowanie zbioru metod i narzędzi skutecznego działania oraz warunków ich efektywnego wdrożenia.

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy:

  • Poznają nawyki skutecznego działania oraz znaczenie postawy proaktywnej i jej wpływ na życiowe funkcjonowanie.
  • Zdiagnozują własny krąg wpływ i centra działania oraz ich oddziaływanie na poszczególne sfery życia.
  • Poznają metody efektywnego zarządzania sobą i konstruowania najefektywniejszej perspektywy czasowej.
  • Wypracują metody osiągania synergii w relacjach międzyludzkich oraz indywidualnych działaniach.
  • Poznają sposoby utrzymywania równowagi w poszczególnych wymiarach życiowych oraz zarządzania spiralą wzrostu.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Filary skutecznego działania:
    • Wpływ i diagnoza własnych paradygmatów
    • Zasady wzrostu i zmiany
    • Efektywne nawyki działania
    • Komponenty pro aktywności.
  2. Proaktywna wizja celu:
    • Konstruowanie własnej wizji
    • Skuteczne przejmowanie inicjatywy
    • Diagnoza kręgu wpływu i zainteresowań
    • Analiza własnych koncentracji życiowych.
  3. Zarządzanie sobą:
    • Czwarta generacja zarządzania czasem
    • Diagnoza perspektywy postrzegania czasu
    • Zarządzanie sobą z pozycji działań ważnych i niepilnych
    • Dostrajanie własnego zegara psychologicznego.
  4. Przewodzenie innym:
    • Aspekty współzależności
    • Paradygmaty stosunków międzyludzkich
    • Wymiary skutecznego przewodzenia innym
    • Zasady komunikacji empatycznej.
  5. Synergia w działaniu:
    • Zasady twórczej współpracy
    • Komunikacja synergiczna
    • Synergia negatywna vs. docenianie różnic
    • Analiza pola sił wg Lewina.
  6. Spirala wzrostu:
    • Zasady wszechstronnej samoodnowy
    • Cztery wymiary odnowy
    • Spirala wzrostu i zmiany
    • Indywidualna perspektywa przyszłościowa.

Trening prowadzony jest metodą warsztatową z wykorzystaniem aktywizujących metod nauczania i przy użyciu różnorodnych akcesoriów szkoleniowych. Praca na treningu obejmuje zarówno zdobywanie wiedzy teoretycznej, jak również praktyczne ćwiczenia i symulacje ułatwiające transfer wiedzy i umiejętności do życia osobistego i zawodowego. Uczestnicy treningu bazują na własnych doświadczeniach i przykładach oraz konkretnych sytuacjach problemowych ze swojego życia. Każdy uczestnik otrzymuje materiały edukacyjno-rozwojowe z zakresu omawianych tematów oraz wskazania do dalszej pracy rozwojowej.

Najczęściej stosowane narzędzia pracy warsztatowej to:

  • Interaktywne mini-wykłady
  • Gry i symulacje
  • Studium przypadków
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Dyskusje problemowe