Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • odkrywać potrzeby klienta
  • sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
  • świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
  • działać asertywnie
  • budować relacje z różnymi typami klienta
  • prowadzić efektywne rozmowy handlowe

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

DZIEŃ I (8 GODZIN) – ROZWÓJ WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI

1. Etapy rozmowy handlowej.

  • proces sprzedaży
  • znaczenie poszczególnych etapów

2. Przygotowanie do sprzedaży.

  • cele, istotne informacje, narzędzia sprzedaży, nastawienie – kluczowe elementy przygotowania do rozmowy handlowej
  • strategie rozwoju sprzedaży

3. Nawiązanie relacji.

  • pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu relacji
  • kreowanie własnego wizerunku

4. Odkrycie potrzeb klienta.

  • rola pytań w sprzedaży
  • typologia i zastosowanie pytań
  • motywy podejmowania decyzji zakupowych

5. Prezentacja handlowa.

  • zastosowanie narzędzi sprzedaży, cechy – zalety – korzyści
  • sekwencja prezentacji – w jaki sposób skutecznie prezentować, aby przekonać klienta do zakupu?
  • komunikacja słowna – kreowanie właściwego nastawienia klienta poprzez pozytywne słownictwo

6. Finalizacja sprzedaży.

  • kiedy zamykać sprzedaż?
  • dostosowanie zamknięcia sprzedaży do sytuacji handlowej
  • reakcja na obiekcje klienta
  • techniki pokonywania obiekcji

7. Zamknięcie rozmowy handlowej.

  • kluczowe wnioski
  • tworzenie gruntu pod dalszą współpracę

DZIEŃ II (4 GODZINY) – WARSZTATY SPRZEDAŻOWE

8. Błyskawiczna powtórka z dnia poprzedniego.

9. Case’y sprzedażowe.

  • symulacje działań sprzedażowych według scenariuszy opracowanych wspólnie z uczestnikami na podstawie ich codziennych doświadczeń
  • rozwojowa informacja zwrotna od pozostałych uczestników i od trenera

10. Podsumowanie i wnioski.

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • prezentacja
  • dyskusja
  • studium przypadku
  • test
  • case’y sprzedażowe