Co zyskasz uczestnicz─ůc w szkoleniu z kreatywno┼Ťci?

Po szkoleniu z kreatywnego my┼Ťlenia uczestnicy b─Öd─ů:

  • znali i potrafili zastosowa─ç w praktyce techniki kreatywnego my┼Ťlenia,
  • znali zasady i metody pracy wspólnej,
  • potrafili przeprowadzi─ç grupowe sesje rozwi─ůzywania problemów z wykorzystaniem twórczego my┼Ťlenia,
  • potrafili stworzy─ç sprzyjaj─ůcy kreatywno┼Ťci klimat zespo┼éu,
  • potrafili poprowadzi─ç spotkanie rozwi─ůzuj─ůce problem,
  • umieli wzmocni─ç sugestywno┼Ť─ç swojego przekazu.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

Program szkolenia z kreatywno┼Ťci. Techniki kreatywnego, twórczego my┼Ťlenia

Moduł I
Co to jest kreatywno┼Ť─ç? Jak rozwija─ç kreatywne my┼Ťlenie?

  • Czym jest kreatywne my┼Ťlenie?
  • Klimat kreatywno┼Ťci w zespole.
  • Techniki pobudzaj─ůce kreatywne my┼Ťlenie. Przyk┼éady i ─çwiczenia na pobudzanie kreatywno┼Ťci
    •  metody pobudzaj─ůce kreatywno┼Ť─ç i my┼Ťlenie twórcze
    •  techniki pracy zespo┼éowej wykorzystuj─ůce kreatywno┼Ť─ç
  • Burza mózgów – jako jedna z technik twórczego my┼Ťlenia
    • twórcza praca w trakcie burzy mózgów
    • zasady pracy kreatywn─ů technik─ů burzy mózgów
  • Metoda SCAMPER.
  • ─ćwiczenia: Praca w grupach „Kreatywne zagadki” pokazuj─ůce sposoby my┼Ťlenia i dochodzenia do rozwi─ůzania problemu, Kwestionariusz „Mój styl my┼Ťlenia”, Praca grupowa „Burza mózgów” pokazuj─ůce zasady i ró┼╝ne warianty pracy metod─ů, ─ćwiczenie grupowe „Maszyna lataj─ůca” – ukazanie w jaki sposób przebiega proces kreatywny i jakimi zasadami si─Ö kieruje.


Moduł II
Sztuka rozwi─ůzywania problemów za pomoc─ů technik kreatywnych.

  • Mapy my┼Ťlowe – ich wykorzystanie na co dzie┼ä.
  • Sposoby i zasady grupowej pracy kreatywnej.
  • Zasady pracy grupowej przy rozwi─ůzywaniu problemów.
  • Pozytywne my┼Ťlenie i wiara we w┼éasne mo┼╝liwo┼Ťci. Jak my┼Ťle─ç pozytywnie?
  • Bariery twórczego my┼Ťlenia.
  • Przekraczanie barier przyzwyczajenia.
  • Analiza a twórcze rozwi─ůzywanie problemów.
    • Jak pogodzi─ç (i po co) analiz─Ö i twórcze podej┼Ťcie?
    • Jak gromadzi─ç dane?
    • Jak szuka─ç alternatywnych rozwi─ůza┼ä?
    • Procesy twórczego rozwi─ůzywania problemów.
    • Samomotywacja.
    • Techniki dochodzenia do przyczyn problemu.
    • Diagram Ischikawy.
    • Technika „Sze┼Ťciu kapeluszy” E. De Bono.
  • ─ćwiczenia: Praca indywidualna „Moja mapa” – praktyczne rysowanie mapy my┼Ťli, ─ćwiczenie zespo┼éowe „NASA” pokazuj─ůce efekt synergii zespo┼éu, Praca w grupach „Rybia o┼Ť─ç” – zastosowanie diagramu Ischikawy, ─ćwiczenie zespo┼éowe „Kolorowy problem” pokazuj─ůce zastosowanie techniki 6 kapeluszy, Dyskusja o barierach twórczego rozwi─ůzywania problemów i o mo┼╝liwo┼Ťciach ich prze┼éamywania.


Moduł III
Kreatywna komunikacja.

  • Wzmacnianie sugestywno┼Ťci swojego przekazu poprzez techniki kreatywno┼Ťci.
  • Efektywne spotkania problemowe dzi─Öki metodom kreatywnym:
    • Jak poprowadzi─ç spotkanie?
    • Etapy spotkania grupy rozwi─ůzuj─ůcej problemy.
    • Techniki twórczego i kreatywnego my┼Ťlenia u┼╝ywane podczas spotka┼ä.
    • Klimat sprzyjaj─ůcy kreatywno┼Ťci. Jak pobudzi─ç kreatywne my┼Ťlenie w trakcie spotka┼ä?
  • ─ćwiczenia: ─ćwiczenie zespo┼éowe „Sprawa w Ministerstwie” obrazuj─ůce przebieg spotkania, Case study „Wiktor na Dworcu Centralnym” analiza zasad prowadzenia spotka┼ä, Praca w grupach i dyskusja na temat sprzyjaj─ůcego kreatywno┼Ťci klimatu.

Jakich metod u┼╝ywamy podczas szkole┼ä z technik twórczego i kreatywnego my┼Ťlenia?

  • Interaktywne warsztaty poprzez dyskusje i inne kreatywne techniki aktywizuj─ůce do nauki.
  • Inspiruj─ůce przyk┼éady technik twórczego my┼Ťlenia i historie nawi─ůzuj─ůce do bran┼╝, z których s─ů uczestnicy.
  • Praca indywidualna i zespo┼éowa oraz burza mózgów, pobudzaj─ůca kreatywno┼Ť─ç.
  • Wykorzystanie prezentacji multimedialnych oraz innych dost─Öpnych narz─Ödzi.