Podczas szkolenia uczestnicy doskonalić będą umiejętności skutecznego zarządzania i motywowania pracowników tak, by z zaangażowaniem i efektywnie osiągali cele. Wezmą udział w sesjach kierowniczych i ćwiczeniach praktycznych, opracowanych na podstawie rzeczywistych sytuacji, które mają miejsce podczas motywowania i zarządzania współczesnymi zespołami pracowników.

Szkolenie ma charakter praktycznego treningu umiejętności – podstawowe zagadnienia przekazywane są w formie prezentacji multimedialnej połączonej z mini - wykładem. 80% szkolenia stanowią ćwiczenia praktyczne, analiza przypadków – bazująca na autentycznych sytuacjach i problemach, które zdarzają się podczas wyznaczania celów i zadań pracownikom i podczas ich motywowania do działania; dyskusje moderowane oparte o wymianę doświadczeń; gry symulacyjne.

Uczestnicy szkolenia:

  • nauczą się wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołem
  • nuczą się budowania na zaletach własnych i podwładnych
  • poznają techniki diagnozowania potrzeb i oczekiwań pracowników
  • nauczą się tworzyć i efektywnie wykorzystywać  pozafinansowe narzędzia motywacyjne
  • poznają metody planowania i wyznaczania celów dla siebie i członków zespołu
  • rozwiną kompetencje pozwalające na nadzór nad realizacją ustaleń / celów / zadań
  • dowiedzą się jak udzielać motywującej informacji zwrotnej
  • zdobędą umiejętności stosowania metod, dzięki którym pracownicy będą chętniej i dokładniej wykonywać zadania i polecenia
  • przeanalizują własne nawyki dot. planowania czasu

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. ROLA I ZADANIA MENEDŻERA WE WSPÓŁCZESNEJ ORGANIZACJI
    • Kierownik czy lider – określenie własnej roli
    • Co to są kompetencje – zestaw kompetencji menedżerskich – ocena własnych kompetencji przywódczych oraz potrzeb rozwojowych
  2. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH
    • Czy istnieje idealny styl zarządzania – analiza przypadku
    • Motywowanie przez dopasowanie zadań do poszczególnych pracowników – model przywództwa sytuacyjnego wg Kena Blancharda
  3. KOMUNIKACJA SPRZYJAJĄCA WZBUDZANIU I PODTRZYMYWANIU POZYTYWNEJ MOTYWACJI PRACOWNIKÓW
    • Budowanie zaufania i wiarygodność
    • Znaczenie efektywnej komunikacji – mówienie „na faktach”
    • Zadawanie DOBRYCH pytań i udzielanie precyzyjnych odpowiedzi – prowadzenie efektywnych rozmów z pracownikami: rozmowa o celach i zadaniach, rozmowa dyscyplinująca, rozmowa rozwojowa, rozmowa z zespołem
  4. EFEKTYWNE WYZNACZANIE CELÓW I ZADAŃ (MANAGEMENT BY OBJECTIVES)
    • Rodzaje celów operacyjnych
    • Błędy w wyznaczaniu celów
    • Praktyczne zastosowanie modelu SMART – cechy precyzyjnie zdefiniowanego celu
    • Kontrola realizacji celów i zadań
    • Weryfikacja istotnych celów i zmiana priorytetów
    • Priorytety w realizacji celów i zadań – metody ich ustalania
  5. MOTYWACJA KLUCZEM DO EFEKTYWNOŚCI
    • Potrzeby pracownika – co warunkuje zadowolenie z pracy
    • Czy każdego pracownika motywuje to samo, od czego to zależy
    • Rozpoznanie spadku motywacji u pracowników – przyczyny
  6. KIJ CZY MARCHEWKA? TECHNIKI BUDOWANIA POZAFINANSOWEJ MOTYWACJI DO PRACY

          Nagrody:

  • jak i kiedy je stosować
  • nagrody pozafinansowe, które motywują najbardziej
  • indywidualne traktowanie
  • o nagrodach, które stają się dla pracownika karą

           Kary (Krytyka motywacyjna/ Feedback):

  • czy należy je stosować i w jaki sposób
  • błędy pracownika – sposoby na rozwiązanie problemu i jednocześnie podniesienie motywacji
  • czy błędy można wykorzystać twórczo – konstruktywna krytyka i przekazywanie informacji zwrotnej w taki sposób, aby motywowały do działania

       7. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  • Wnioski i plan działań – na poziomie osobistym i zespołowym

Szkolenie ma charakter praktycznego treningu umiejętności – podstawowe zagadnienia przekazywane są w formie prezentacji multimedialnej połączonej z mini - wykładem. 80% szkolenia stanowią ćwiczenia praktyczne, analiza przypadków – bazująca na autentycznych sytuacjach i problemach, które zdarzają się podczas wyznaczania celów i zadań pracownikom i podczas ich motywowania do działania; dyskusje moderowane oparte o wymianę doświadczeń; gry symulacyjne.