Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Rozpoznać podstawowe zasady zarządzania czasem
  • Zorganizować profesjonalne spotkanie, bez poczucia marnotrawienia czasu
  • Zapanować nad procedurą spotkania
  • Radzić sobie z trudnymi uczestnikami zebrania
  • Profesjonalnie zaprezentować siebie i własne opinie podczas spotkania

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Profesjonalne przygotowanie do zebrania

  2. Informacja dla uczestników zebrania

  3. Istota spotkań i zebrań

  4. Jak mówić by nas słuchali – wystąpienie podczas zebrania

  5. Podstawowe zasady komunikacji
    • Pierwsze wrażenie - budowanie pozytywnego wizerunku
    • Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu
    • Intonacja - jeden z kluczowych czynników komunikacji
    • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy
  6. Elementy sztuki prezentacji

  7. Komunikacja werbalna i niewerbalna
    • Aktywne słuchanie - jeden z najważniejszych elementów komunikacji
    • Mowa ciała - niewerbalny przekaz informacji
    • Budowanie własnego wizerunki i autorytetu
    • Bariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyciężania
    • Skuteczna autoprezentacja - etyka i kultura osobista
  8. Uczestnicy zebrań

  9. Asertywność
    • Mapa asertywności - diagnoza obszarów wymagających dalszego rozwoju umiejętności asertywnych
    • Umiejętność odmawiania i wyrażania swoich uczuć bez utraty zaufania klienta
  10. Sztuka radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresowych

  11. Prowadzenie dyskusji i panowanie nad grupą

  12. Argumentowanie i przekonywanie innych do własnego zdania

  13. Prowadzenie spotkań a oszczędność czasu

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • praca z kamerą video
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów