Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Rozpoznać podstawowe zasady zarządzania czasem.
  • Zorganizować profesjonalne spotkanie, bez poczucia marnotrawienia czasu.
  • Zapanować nad procedurą spotkania.
  • Radzić sobie z trudnymi uczestnikami zebrania.
  • Profesjonalnie zaprezentować siebie i własne opinie podczas spotkania.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Profesjonalne przygotowanie do zebrania.

 

Moduł II
Informacja dla uczestników zebrania.

 

Moduł III
Istota spotkań i zebrań.


Moduł IV
Jak mówić by nas słuchali – wystąpienie podczas zebrania.

 

Moduł V
Podstawowe zasady komunikacji.

  • Pierwsze wrażenie - budowanie pozytywnego wizerunku.
  • Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu.
  • Intonacja - jeden z kluczowych czynników komunikacji.
  • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy.


Moduł VI
Elementy sztuki prezentacji.

 

Moduł VII
Komunikacja werbalna i niewerbalna.

  • Aktywne słuchanie - jeden z najważniejszych elementów komunikacji.
  • Mowa ciała - niewerbalny przekaz informacji.
  • Budowanie własnego wizerunki i autorytetu.
  • Bariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyciężania.
  • Skuteczna autoprezentacja - etyka i kultura osobista.


Moduł VIII
Uczestnicy zebrań.

 

Moduł IX
Asertywność.

  • Mapa asertywności - diagnoza obszarów wymagających dalszego rozwoju umiejętności asertywnych.
  • Umiejętność odmawiania i wyrażania swoich uczuć bez utraty zaufania klienta.


Moduł X
Sztuka radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresowych.

 

Moduł XI
Prowadzenie dyskusji i panowanie nad grupą.


Moduł XII
Argumentowanie i przekonywanie innych do własnego zdania.

 

Moduł XIII
Prowadzenie spotkań a oszczędność czasu.

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • praca z kamerą video,
  • odgrywanie scenek/ról,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów.