Budowanie trwa┼éych i partnerskich relacji z klientem jest nieoceniona dla ka┼╝dej firmy. Podczas szkolenia dowiesz si─Ö na czym polega utrzymywanie dobrych relacji z klientem i dlaczego s─ů takie wa┼╝ne.

Z tego szkolenia dowiesz si─Ö:

  1. Jakie jest znaczenie budowania wizerunku firmy poprzez profesjonaln─ů  zdaln─ů obs┼éug─Ö klienta?
  2. Jakie s─ů  zasad obs┼éugi klienta przez telefon, komunikatory, e-mail, wideokonferencje?
  3. Jakie jest Twoje nastawienie do klientów?
  4. Jak budowa─ç pozytywne relacje z klientem?
  5. Jakie s─ů psychologiczne typy zachowa┼ä klientów?
  6. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas obsługi klienta?
     



Dla kogo jest szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest dla tych osób, które reprezentuj─ů firm─Ö na zewn─ůtrz, buduj─ůc wizerunek firmy i relacje z klientem.


PROPOZYCJA HARMONOGRAMU SZKOLENIA:

08:45 - 09:00 - próba logowania
09:00 - 12:00 - cz─Ö┼Ť─ç I szkolenia  wraz z blokiem ─çwicze┼ä indywidualnych i testów
12:00 - 13:00 - przerwa
13:00 - 16:00 - cz─Ö┼Ť─ç II szkolenia wraz z blokiem ─çwicze┼ä indywidualnych i testów

Czas trwania szkolenia zamkni─Ötego on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkni─Ötego grupowego to ┼éacznie 5-6 godzin w zale┼╝no┼Ťci od tematu szkolenia (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů podzia┼éu na sesje). Finalna d┼éugo┼Ť─ç, ilo┼Ť─ç i cz─Östotliwo┼Ť─ç sesji zostan─ů dopasowane do Pa┼ästwa oczekiwa┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci.

Terminy sesji uzgadniane s─ů indywidualnie i dopasowane do Pa┼ästwa potrzeb, mo┼╝liwo┼Ťci i oczekiwa┼ä.


Przyk┼éadowy harmonogram: 7 sesji trwaj─ůcych od 1 do 3 godzin, daj─ůcych ┼é─ůcznie 14 godzin szkolenia.

 

Szkolenie to mo┼╝e by─ç równie┼╝ realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegó┼éy opiekuna szkolenia.


Cena szkolenia zamkni─Ötego on-line:

Średnio cena 1 godziny szkolenia grupowego on-line wynosi 290 PLN netto + 23% VAT

Finalna cena szkolenia uzale┼╝niona jest od ┼é─ůcznej liczby uzgodnionych godzin.

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I. ZASADY PROFESJONALNEJ ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

MODU┼ü II. PSYCHOLOGICZNE TYPY ZACHOWA┼â KLIENTÓW

  1. Analiza zachowa┼ä klientów jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
  2. Analiza Transakcyjna wg Erica Berne’a
     

MODUŁ III. TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?

  1. Dlaczego powstaj─ů trudne sytuacje z klientem?
  2. Nastawienie do pracy z klientem ma znaczenie
  3. S┼éowa, zdania, wyra┼╝enia, które mog─ů by─ç ┼║ród┼éem powstawania trudnych sytuacji
     

MODU┼ü IV. ASERTYWNO┼Ü─ć W SYTUACJACH TRUDNYCH

  1. Asertywno┼Ť─ç – budowanie postawy asertywnej
  2. Zdarta p┼éyta jako narz─Ödzie radzenia sobie z niemo┼╝liwymi do realizacji ┼╝─ůdaniami klienta
  3. Stawianie granic
  4. Konstruktywna informacja zwrotna

Podsumowanie - Indywidualne konsultacje z trenerem – sesja pyta┼ä i odpowiedzi

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udzia┼éem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaanga┼╝owanie w:

  • Prezentacj─Ö
  • Analizy przypadku
  • Moderowane dyskusje
  • ─ćwiczenia
  • Testy
  • ─ćwiczenia indywidualne