W pracy zdalnej z zespołem wyzwania menedżera pozostają te same.

Zmieniają się natomiast trzy rzeczy:

  1. Potrzeba wypracowania nowej świadomości
  2. Konieczność modyfikacji dotychczasowych metod i narzędzi
  3. Wiedza, że pewne naturalne zjawiska ulegają nasileniu, no i jakich działań wymaga to od menedżera


W trakcie warsztatu koncentrujemy się na tym:

  • Jak radzić sobie z problemami wynikającymi z przejścia na tryb pracy zdalnej: izolacja, obciążenie psychiczne, spadek motywacji i efektywności w zespole
  • Jak radzić sobie z nawykowym przymusem sprawowania kontroli w roli szefa
  • Jak wypracować nowe metody organizacji pracy
  • Jak angażować i budować zaufanie w zespole
  • Jak pracować 1:1
     

Czas trwania szkolenia zamkniętego on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łacznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

 

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. STARE MECHANIZMY W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI

  1. Co bardzo dobrego w przywództwie „zrobiła” pandemia?
  2. Jakie zjawiska nasilają się jeszcze bardziej w pracy na odległość i jakie wskazania do pracy dla menedżera? 


MODUŁ II. ZASADY I RYTUAŁY ZARZĄDZANIA ZDALNEGO

  1. Diagnoza sytuacji w zespole
  2. Nowe reguły funkcjonowania. Co i w jaki sposób kontraktować z zespołem?
  3. Jak zorganizować sprawną i przejrzystą komunikację zdalną?
  4. Jak radzić sobie z problemami pracy zdalnej? Obciążenie psychiczne, izolacja, spadek efektywności i motywacji
  5. Angażowanie i budowanie zaufania na odległość, czyli dostosowanie metod i narzędzi do indywidualnych potrzeb pracownika
  6. Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem rozproszonym


MODUŁ III. JAK PRZEPROWADZIĆ SPOTKANIE Z ZESPOŁEM, BY WSPIERAĆ SYNERGIĘ, ZAUFANIE I ZAANGAŻOWANIE

  1. Wyznaczanie jasnych celów
  2. Sytuacje trudne w czasie zebrań: wyłączone kamerki, cisza brak zaangażowania ze strony uczestników, brak przygotowania, etc.
  3. Jak pracować i myśleć pytaniami? Spotkania z wykorzystaniem procesu i narzędzi WIAL Action Learning
  4. Warunki do słuchania i mówienia, czyli zasady komunikacji na spotkaniu, jak ułatwić uczestnikom porozumienie, tworzenie argumentacji
  5. Sterowanie energią grupy


MODUŁ IV. KOMUNIKACJA 1:1

  1. Empatia poznawcza
  2. Jak zarządzać oczekiwaniami pracowników?
  3. Informacja zwrotna Jakie są różnice w feedbacku przekazywanym tradycyjnie a on-line?
  4. Feedback oparty na pytaniach, metoda pull zamiast pusch
  5. Jak wykreować środowisko przyjazne dla procesu otrzymywania i przekazywania feedbacku on-line?

Metody pracy zastosowane w treningu

  • symulacje
  • grupowe zadania koncepcyjne
  • inscenizacje sytuacji zawodowych 
  • dyskusje problemowe
  • wykłady interaktywne
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne
  • filmy
  • prezentacja