Cele szkolenia:

Mened┼╝erowie  - dyrektorzy produkcji, kierownicy, mistrzowie, brygadzi┼Ťci nie mog─ů w obecnej, trudnej  sytuacji odej┼Ť─ç od swoich stanowisk i pracowa─ç zdalnie w domu. Ich obecno┼Ť─ç i wykonywane obowi─ůzki s─ů potrzebne i konieczne na hali produkcyjnej dla zachowania ci─ůg┼éo┼Ťci produkcji. W sytuacji kryzysu zwi─ůzanego z kryzysem pandemii potrzebne s─ů inne ni┼╝ dotychczas zachowania, sposoby  zarz─ůdzania,  planowania i komunikowania si─Ö z lud┼║mi na hali produkcyjnej. I o tym b─Ödziemy rozmawiali podczas webinarium.

To dla nich dedykowane jest to szkolenie jako pole do wymiany wiedzy do┼Ťwiadcze┼ä, wypracowania i sprawdzenia nowych sposobów zarz─ůdzania na liniach produkcyjnych w obecnej,  trudnej dla nas wszystkich sytuacji.


 


Program szkolenia koncentruje si─Ö na nast─Öpuj─ůcych zagadnieniach:
 

  1. Szybkie reagowanie na pojawiaj─ůce si─Ö negatywne zjawiska w zarz─ůdzaniu lud┼║mi na hali produkcyjnej
  2. Umiej─Ötne korzystanie z rodzajów w┼éadzy przez team liderów, brygadzistów, kierowników i pracowników produkcyjnych
  3. Adekwatne do sytuacji komunikowanie zasad i procedur obowi─ůzuj─ůcych na czas trwaj─ůcego kryzysu
  4. Wykorzystanie instrumentów redukcji stresu w zespo┼éach produkcyjnych
  5. Jak wp┼éywa─ç na pracowników, redukuj─ůcych niepokój i emocje zwi─ůzane z kryzysem
  6. Umiej─Ötne rozwi─ůzywanie konfliktów w zespo┼éach liniowych
  7. W jasny, klarowny i spokojny sposób wyznaczanie celów  i zada┼ä pracownikom
  8. Doskonalenie umiej─Ötno┼Ťci szybkiego reagowania na zmiany  i elastycznego dopasowania si─Ö do sytuacji
  9. Zapewnienie adekwatnych do sytuacji narz─Ödzi i ┼Ťrodków ochrony dróg oddechowych i dezynfekuj─ůcych skór─Ö r─ůk
  10. Rozwijanie i wykorzystanie umiej─Ötno┼Ťci liderskich w nowej, trudnej sytuacji kryzysu
  11. Celowa, oparta na faktach i prawdziwa komunikacja aktualnej i zmieniaj─ůcej si─Ö sytuacji w firmie i poza ni─ů
  12. Pokazanie „ludzkiej twarzy” mened┼╝era – empatycznego, wra┼╝liwego, rozumiej─ůcego emocje i niepokój pracowników, a jednocze┼Ťnie konsekwentnego, sprawiedliwego i dost─Öpnego dla ludzi
  13. Budowanie autorytetu w czasach kryzysu



Dla kogo jest szkolenie?

Szkolenie skierowane jest do kadry zarz─ůdzaj─ůcej na hali produkcyjnej  - dyrektorów produkcji, kierowników produkcji,  mistrzów,  brygadzistow, liderów, team liderów – aktualnych i nowo mianowanych.

 

PROPOZYCJA HARMONOGRAMU SZKOLENIA:

 

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - cz─Ö┼Ť─ç I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 16:00 - cz─Ö┼Ť─ç II szkolenia

 

Czas trwania szkolenia zamkni─Ötego on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkni─Ötego grupowego to ┼éacznie 5-6 godzin w zale┼╝no┼Ťci od tematu szkolenia (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů podzia┼éu na sesje). Finalna d┼éugo┼Ť─ç, ilo┼Ť─ç i cz─Östotliwo┼Ť─ç sesji zostan─ů dopasowane do Pa┼ästwa oczekiwa┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci.

Terminy sesji uzgadniane s─ů indywidualnie i dopasowane do Pa┼ästwa potrzeb, mo┼╝liwo┼Ťci i oczekiwa┼ä.


Przyk┼éadowy harmonogram: 7 sesji trwaj─ůcych od 1 do 3 godzin, daj─ůcych ┼é─ůcznie 14 godzin szkolenia.

 

Szkolenie to mo┼╝e by─ç równie┼╝ realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegó┼éy opiekuna szkolenia.


Cena szkolenia zamkni─Ötego on-line:

Średnio cena 1 godziny szkolenia grupowego on-line wynosi 290 PLN netto + 23% VAT

Finalna cena szkolenia uzale┼╝niona jest od ┼é─ůcznej liczby uzgodnionych godzin.

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODU┼ü I. BUDOWANIE AUTORYTETU – jak przewodzi─ç zespo┼éowi pracowników na hali produkcyjnej
 

  1. Jak skutecznie zbudowa─ç autorytet kierownika budowy w┼Ťród podw┼éadnych
  2. W jaki sposób utrzyma─ç autorytet w oczach zespo┼éu – zestaw sprawdzonych zasad, których koniecznie nale┼╝y przestrzega─ç i tych, które w wyj─ůtkowych sytuacjach mo┼╝na odpu┼Ťci─ç, aby nie wp┼éyn─Ö┼éo to na zmniejszenie autorytetu
  3. Jakie relacje kierownik powinien nawi─ůzywa─ç z pracownikami – gdzie le┼╝y granica tzw. „zarz─ůdzania z ludzk─ů twarz─ů”, czy lepiej by─ç koleg─ů, czy wprowadza─ç rz─ůdy „twardej r─Öki”?
  4. Czy poczucie humoru pomaga w kierowaniu pracownikami, czy mo┼╝e wp┼éyn─ů─ç negatywnie na odbiór kierownika przez pracowników?
  5. Autorytet szefa, a wpadki – kiedy przyzna─ç si─Ö do b┼é─Ödów, a kiedy lepiej to przemilcze─ç, by nie straci─ç autorytetu?
     

MODU┼ü II. KOMUNIKACJA – co robi─ç, ┼╝eby pracownicy prawid┼éowo rozumieli swojego szefa
 

  1. Zestaw najwa┼╝niejszych zasad komunikowania si─Ö z zespo┼éem – kiedy i w jaki sposób wyra┼╝a─ç swoje oczekiwania, jak przygotowa─ç wyst─ůpienie, które zainspiruje pracowników do zwi─Ökszenia zaanga┼╝owania i wydajno┼Ťci?
  2. Za pomoc─ů jakich sformu┼éowa┼ä komunikowa─ç z┼ée wiadomo┼Ťci, aby nie demotywowa─ç pracowników tylko zmusi─ç ich do lepszej pracy?
  3. Jakim j─Özykiem przekazywa─ç polecenia, aby by┼éy zrozumia┼ée i jakich technik wp┼éywu u┼╝ywa─ç, aby skutecznie zaanga┼╝owa─ç zespó┼é w realizacj─Ö celów?
  4. Jak prawid┼éowo przekazywa─ç krytyczn─ů opini─Ö, aby pracownik nie zniech─Öci┼é si─Ö do swojej pracy i zrozumia┼é, które rzeczy wymagaj─ů poprawy i zacz─ů┼é pracowa─ç lepiej?
     

MODU┼ü III. MOTYWOWANIE I DYSCYPLINOWANIE – inspiruj─ůce narz─Ödzia skutecznego kierownika
 

  1. Jakie warunki w firmie i dziale musz─ů by─ç spe┼énione, ┼╝eby móc skutecznie motywowa─ç pracowników, dlaczego w niektórych przypadkach ani motywowanie ani dyscyplinowanie nie przynosz─ů efektów?
  2. Przegl─ůd gotowych do wykorzystania motywatorów finansowych i pozap┼éacowych pod k─ůtem ich skuteczno┼Ťci w zale┼╝no┼Ťci od typu osobowo┼Ťci pracownika, po jakim czasie warto sprawdza─ç moc motywacyjn─ů poszczególnych narz─Ödzi?
  3. Jak na pracowników wp┼éywaj─ů alternatywne sposoby motywowania takie jak np. rywalizacja, jakie zagro┼╝enia mog─ů si─Ö wi─ůza─ç z ich stosowaniem i od czego warto uzale┼╝nia─ç decyzj─Ö o ich wprowadzeniu?
  4. W jakich sytuacjach koniecznie nale┼╝y si─Ögn─ů─ç po ┼Ťrodki dyscyplinuj─ůce pracowników, które z nich maj─ů najwi─Öksz─ů skuteczno┼Ť─ç?
     

MODU┼ü IV. KONFLIKTY – Przyczyny konfliktów, rodzaje i sposoby kierowania konfliktem?
 

  1. Najcz─Ö┼Ťciej wyst─Öpuj─ůce konflikty na placu budowy, ich przyczyny
  2. Sposoby kierowania konfliktem – przyk┼éady, zyski i straty, mediacje, negocjacje, procedury postepowania
  3. Rzeczywista  symulacja konfliktu na hali produkcyjnej i ─çwiczenie w jego rozwi─ůzaniu (procedura)
  4. Jak mo┼╝na wykorzysta─ç konflikt do podniesienia dynamiki pracy i poprawy skuteczno┼Ťci osi─ůgania celów
     

MODU┼ü V. DZIELENIE ZADA┼â I OCENA WYNIKÓW – jak w┼éa┼Ťciwie wykorzysta─ç potencja┼é pracowników
 

  1. Sprawdzone sposoby dzi─Öki którym szybko zidentyfikujesz mocne i s┼éabe strony swoich pracowników i efektywnie wykorzystasz ich potencja┼é w wykonywanych zadaniach
  2. Jak dzieli─ç role w zespole i dopasowa─ç zadania do mo┼╝liwo┼Ťci pracowników, by osi─ůgn─ů─ç najlepsze wyniki i unikn─ů─ç konfliktów wewn─Ötrznych?
  3. Przegl─ůd metod i narz─Ödzi oceny podw┼éadnych za efekty pracy i podejmowane dzia┼éania – w praktycznym podziale na listy sprawdzaj─ůce, arkusze wyników oraz scenariusze rozmów kontrolnych, oceniaj─ůcych i podsumowuj─ůcych rocznych
  4. Nadzorowa─ç, czy zaufa─ç? – jaki styl i poziom kontroli stosowa─ç w zale┼╝no┼Ťci od charakteru pracowników i wykonywanej pracy?  

Metody szkoleniowe:

  • Prezentacja
  • Dyskusja
  • Symulacje
  • Analiza przypadków
  • „Burza mózgów”
  • Wymiana do┼Ťwiadcze┼ä
  • Sesja pyta┼ä i odpowiedzi

Szkolenie on-line w pe┼éni interaktywne i aktywizuj─ůce Uczestnika.