Skuteczna sprzeda┼╝ przez LinkedIn to adaptacja wiedzy sprzeda┼╝owej do nowego kana┼éu sprzeda┼╝y. To po┼é─ůczenie szkole┼ä z zakresu sprzeda┼╝y, copywritngu i social media.


Krótki opis szkolenia:

Sprzeda┼╝ przez LinkedIn zyskuje na popularno┼Ťci, g┼éównie dzi─Öki temu, ┼╝e pozwala zaoszcz─Ödzi─ç czas i pieni─ůdze. Jest równie┼╝ bardziej efektywnym sposobem ni┼╝ cold calling czy cold mailing. Chcesz nauczy─ç sprzedawa─ç wi─Öcej buduj─ůc przy tym g┼é─Öbokie relacje z klientami? Przyjd┼║ na szkolenie.

Dla kogo jest szkolenie?
 

Dla ka┼╝dego, kto ma do czynienia ze sprzeda┼╝─ů B2B




Korzy┼Ťci z udzia┼éu w szkoleniu:

  1. Skrócenie procesu sprzeda┼╝y
  2. Wzrost efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä sprzeda┼╝owych
  3. Poznanie nowych sposobów dotarcia do klienta
  4. Zdobycie umiej─Ötno┼Ťci budowania g┼é─Öbokich relacji z klientem



PROPOZYCJA HARMONOGRAMU SZKOLENIA:

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - cz─Ö┼Ť─ç I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 16:00 - cz─Ö┼Ť─ç II szkolenia

 

Czas trwania szkolenia zamkni─Ötego on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkni─Ötego grupowego to ┼éacznie 5-6 godzin w zale┼╝no┼Ťci od tematu szkolenia (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů podzia┼éu na sesje). Finalna d┼éugo┼Ť─ç, ilo┼Ť─ç i cz─Östotliwo┼Ť─ç sesji zostan─ů dopasowane do Pa┼ästwa oczekiwa┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci.

Terminy sesji uzgadniane s─ů indywidualnie i dopasowane do Pa┼ästwa potrzeb, mo┼╝liwo┼Ťci i oczekiwa┼ä.


Przyk┼éadowy harmonogram: 7 sesji trwaj─ůcych od 1 do 3 godzin, daj─ůcych ┼é─ůcznie 14 godzin szkolenia.

 

Szkolenie to mo┼╝e by─ç równie┼╝ realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegó┼éy opiekuna szkolenia.


Cena szkolenia zamkni─Ötego on-line:

Średnio cena 1 godziny szkolenia grupowego on-line wynosi 290 PLN netto + 23% VAT

Finalna cena szkolenia uzale┼╝niona jest od ┼é─ůcznej liczby uzgodnionych godzin.

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I. TRZY FILARY SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

  1. Mindset, czyli prosprzeda┼╝owe nastawienie
  2. Wiedza produktowa
  3. Znajomo┼Ť─ç procesu sprzeda┼╝y


MODU┼ü II. SZCZEGÓ┼üOWA SEGMENTACJA ZE WZGL─śDU NA OFEROWANY PRODUKT

  1. Charakterystyka mojego produktu lub usługi
  2. Segmentacja i charakterystyka potrzeb poszczególnych grup docelowych  
  3. Opis korzy┼Ťci dla poszczególnych segmentów


MODUŁ III. PODSTAWY SOCIAL SELLINGU NA LINKEDIN

  1. Czym jest social selling
  2. Social selling na LinkedIn
  3. Wykorzystanie darmowych i płatnych narzędzi LI do sprzedaży
  4. Techniki social sellingu


MODU┼ü IV. PROFIL, KTÓRY SPRZEDAJE

  1. Audyt Twojego profilu i rekomendacje poprawek
  2. Zdj─Öcie profilowe i zdj─Öcie w tle – jakie wybra─ç, co ma o Tobie mówi─ç?
  3. Intro i podsumowanie, czyli pierwsze tre┼Ťci, jakie widzi Twój odbiorca – co powinno si─Ö w nich znale┼║─ç
  4. Do┼Ťwiadczenie – opracowanie schematów opisu historii zawodowej
  5. Wykszta┼écenie, umiej─Ötno┼Ťci, rekomendacje, osi─ůgni─Öcia – jak sprzeda┼╝owo wykorzysta─ç te pola   


MODUŁ V. ANGAŻUJĄCY PROFIL NA LINKEDIN

  1. Co publikowa─ç na profilu: typy konwertuj─ůcych tre┼Ťci, jak anga┼╝owa─ç odbiorców swoimi publikacjami
  2. Jak m─ůdrze budowa─ç sie─ç kontaktów


MODUŁ VI. PIERWSZY KONTAKT

  1. Skuteczna wiadomo┼Ť─ç wst─Öpna, czyli daj si─Ö pozna─ç, ale nie atakuj sprzeda┼╝─ů – warsztaty z tworzenia wiadomo┼Ťci „pierwszego kontaktu”


MODUŁ VII. SKUTECZNA OFERTA SPRZEDAŻOWA

  1. Elementy skutecznej oferty
  2. Klient kupuje korzy┼Ťci
  3. Copywiritng w ofertach handlowych, czyli jak zaczarowa─ç odbiorc─Ö
  4. Jak prze┼éo┼╝y─ç ofert─Ö sprzeda┼╝ow─ů na wiadomo┼Ť─ç wysy┼éan─ů na LinkedIn

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
 

Szkolenie jest prowadzone w sposób warsztatowy. Proporcje teorii do ─çwicze┼ä wynosz─ů 20:80. W ka┼╝dym module wykorzystywane s─ů metody: mini wyk┼éadu, ─çwicze┼ä indywidualnych, ─çwicze┼ä na w┼éasnych profilach na LinkedIn, burzy mózgów, mini konsultacji. 
Szkolenie jest podzielone na dwie cz─Ö┼Ťci – dwa g┼éówne modu┼éy, po 3h ka┼╝dy.