Szkolenie online z rozwiązywania konfliktów w organizacji - najważniejsze informacje

Szkolenie online z zarządzania konfliktem będzie esencjonalne i praktyczne, a zawarte w nim treści będą podane w takiej ilości jaka jest niezbędna do wyposażenia uczestników w kompetencje pracy z konfliktami. Część pierwszego dnia będzie poświęcona doświadczaniu i procesowi rozumienia różnych aspektów konfliktu, a w pozostałej części treningu osoby będą uczestnikami i obserwatorami symulacji konfliktów interpersonalnych i zespołowych.
Praca będzie się odbywać na materiale uczestników oraz trenera.

 

 

Po tym szkoleniu sytuacje konfliktowe w organizacji, firmie, zespole staną się początkiem wzrostu, a nie przyczyną pogarszania się wyników i atmosfery w organizacji.

 


Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w organizacji - cele szkolenia online:

  • Pokazanie istoty i mechanizmów rozwoju sytuacji konfliktowych w organizacji
  • Identyfikacja preferowanych zachowań w obliczu konfliktu
  • Nabycie/rozwinięcie umiejętności diagnozowania źródeł konfliktu w zespole
  • Zbudowanie świadomości na temat ograniczania kosztów konfliktu dla organizacji
  • Trening radzenia sobie z każdym z rodzajów konfliktów pojawiających się w zespole


PROPOZYCJA HARMONOGRAMU SZKOLENIA ONLINE DOTYCZĄCEGO ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTU W ORGANIZACJI

Dzień I

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - część II szkolenia

Dzień II

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - część III szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - część IV szkolenia

Czas trwania szkolenia zamkniętego on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łacznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

 

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Cena szkolenia zamkniętego on-line:

Średnio cena 1 godziny szkolenia grupowego on-line wynosi 290 PLN netto + 23% VAT

Finalna cena szkolenia uzależniona jest od łącznej liczby uzgodnionych godzin.

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Rozwiązywanie konfliktów w organizacji, zarządzanie konfliktem - program szkolenia online

MODUŁ I.  PSYCHOLOGIA KONFLIKTU

  1. Istota i mechanizmy konfliktu
  2. Dynamika konfliktu - fazy konfliktu, od sporu do konfliktu
  3. Przyczyny, przebieg, skutki - czy współcześnie konflikt jest inny?
  4. Typy konfliktu wg. Moora - konflikt danych, relacji, wartości, strukturalny, interesów

 

MODUŁ II.  KONFLIKT W ORGANIZACJI

  1. Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na konflikt w miejscu pracy
  2. Rodzaje konfliktów w organizacjach
  3. Zarządzanie przez konflikt - niechlubny styl pracy menedżerów
  4. Konflikt zespołu a konflikt interpersonalny - istotne rozgraniczenie, istotne konsekwencje
  5. Aby dobrać leczenie trzeba znać diagnozę - konflikt trzeba zdiagnozować
  6. Identyfikacja emocji występujących w konflikcie - własnych i cudzych
  7. Samonapędzające się koło - Trójkąt dramatyczny - Prześladowca, Ofiara, Wybawca - jedyna możliwa interwencja

 

MODUŁ III.  JA W KONFLIKCIE

  1. Po co mi konflikt?
  2. Czy musiało dojść do konfliktu?
  3. Moje reakcje na konflikt wg. Thomasa  Kilmanna

 

MODUŁ IV.  MAMY KONFLIKT I CO DALEJ?

  1. Koncepcja Harwardzka  3 kluczowe zasady pomocnego działania
  2. Trzy pozycje percepcyjne w konfliktach  Ja, Ty, Metapozycja
  3. Interwencja menedżera kiedy jest wymagana
  4. Jakie strategie wdrożyć w sytuacji konfliktu?
  5. Jak pracować z różnymi typami konfliktów  danych, relacji, wartości, strukturalnym i interesów?
  6. Techniki wspierające radzenie sobie z konfliktem  otwieranie pola trudnych pytań, badanie obaw/interesów drugiej strony, negocjowanie
  7. Techniki komunikacyjne - parafrazowanie, komunikat Ja, odzwierciedlanie
  8. Działania eskalujące - czego nie należy robić, aby nie zaostrzyć konfliktu

 

MODUŁ V. SYMULACJA  KONFLIKT INTERPERSONALNY

  1. Wprowadzenie zasad odgrywania ról
  2. Ćwiczenia  symulacje rozmów z osobami pozostającymi w konflikcie, na linii: pracownik  przełożony, współpracownik 

 

MODUŁ VI. SYMULACJA  KONFLIKT WEWNĄTRZ ZESPOŁU

  1. Wprowadzenie w role i zasady udziału w symulacji - Konflikt w zespole
  2. Podsumowanie symulacji - jakie narzędzia feed-forward wprowadzić do zespołu/organizacji?

 

MODUŁ VII. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ

  1. Przypomnienie najważniejszych treści - teleturniej
  2. Czy zespół może się nauczyć przechodzić przez konflikty w sposób progresywny, czyli prowadzący do rozwoju rozwiązań i spójności?
  3. Indywidualne i zespołowe Action Plan

 

 

Jakie metody stosujemy w trakcie szkolenia online z rozwiązywania sytuacji konfliktowych w organizacji?

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia online z rozwiązywania konfliktów w firmie:

  •     dyskusje
  •     studium przypadku
  •     ćwiczenia indywidualne i grupowe
  •     kwestionariusze i testy zachowań
  •     wymiana doświadczeń

Szkolenie on-line z zakresu zarządzania konfliktem jest w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika.