Szkolenie b─Ödzie esencjonalne i praktyczne, a zawarte w nim tre┼Ťci b─Öd─ů podane w takiej ilo┼Ťci jaka jest niezb─Ödna do wyposa┼╝enia uczestników w kompetencje pracy z konfliktami. Cz─Ö┼Ť─ç pierwszego dnia b─Ödzie po┼Ťwi─Öcona do┼Ťwiadczaniu i procesowi rozumienia ró┼╝nych aspektów konfliktu, a w pozosta┼éej cz─Ö┼Ťci treningu osoby b─Öd─ů uczestnikami i obserwatorami symulacji konfliktów interpersonalnych i zespo┼éowych.
Praca b─Ödzie si─Ö odbywa─ç na materiale uczestników oraz trenera.

 

 

Po tym szkoleniu sytuacje konfliktowe stan─ů si─Ö pocz─ůtkiem wzrostu, a nie przyczyn─ů pogarszania si─Ö wyników i atmosfery w organizacji.

 





Cele szkolenia:

  • Pokazanie istoty i mechanizmów rozwoju sytuacji konfliktowych
  • Identyfikacja preferowanych zachowa┼ä w obliczu konfliktu
  • Nabycie/rozwini─Öcie umiej─Ötno┼Ťci diagnozowania ┼║róde┼é konfliktu w zespole
  • Zbudowanie ┼Ťwiadomo┼Ťci na temat ograniczania kosztów konfliktu dla organizacji
  • Trening radzenia sobie z ka┼╝dym z rodzajów konfliktów pojawiaj─ůcych si─Ö w zespole



PROPOZYCJA HARMONOGRAMU SZKOLENIA:

Dzień I

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - cz─Ö┼Ť─ç I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - cz─Ö┼Ť─ç II szkolenia

Dzień II

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - cz─Ö┼Ť─ç III szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - cz─Ö┼Ť─ç IV szkolenia

Czas trwania szkolenia zamkni─Ötego on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkni─Ötego grupowego to ┼éacznie 5-6 godzin w zale┼╝no┼Ťci od tematu szkolenia (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů podzia┼éu na sesje). Finalna d┼éugo┼Ť─ç, ilo┼Ť─ç i cz─Östotliwo┼Ť─ç sesji zostan─ů dopasowane do Pa┼ästwa oczekiwa┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci.

Terminy sesji uzgadniane s─ů indywidualnie i dopasowane do Pa┼ästwa potrzeb, mo┼╝liwo┼Ťci i oczekiwa┼ä.


Przyk┼éadowy harmonogram: 7 sesji trwaj─ůcych od 1 do 3 godzin, daj─ůcych ┼é─ůcznie 14 godzin szkolenia.

 

Szkolenie to mo┼╝e by─ç równie┼╝ realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegó┼éy opiekuna szkolenia.


Cena szkolenia zamkni─Ötego on-line:

Średnio cena 1 godziny szkolenia grupowego on-line wynosi 290 PLN netto + 23% VAT

Finalna cena szkolenia uzale┼╝niona jest od ┼é─ůcznej liczby uzgodnionych godzin.

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODU┼ü I.  PSYCHOLOGIA KONFLIKTU

  1. Istota i mechanizmy konfliktu
  2. Dynamika konfliktu - fazy konfliktu, od sporu do konfliktu
  3. Przyczyny, przebieg, skutki - czy wspó┼écze┼Ťnie konflikt jest inny?
  4. Typy konfliktu wg. Moora - konflikt danych, relacji, warto┼Ťci, strukturalny, interesów

 

MODU┼ü II.  KONFLIKT W ORGANIZACJI

  1. Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na konflikt w miejscu pracy
  2. Rodzaje konfliktów w organizacjach
  3. Zarz─ůdzanie przez konflikt - niechlubny styl pracy mened┼╝erów
  4. Konflikt zespołu a konflikt interpersonalny - istotne rozgraniczenie, istotne konsekwencje
  5. Aby dobra─ç leczenie trzeba zna─ç diagnoz─Ö - konflikt trzeba zdiagnozowa─ç
  6. Identyfikacja emocji wyst─Öpuj─ůcych w konflikcie - w┼éasnych i cudzych
  7. Samonap─Ödzaj─ůce si─Ö ko┼éo - Trójk─ůt dramatyczny - Prze┼Ťladowca, Ofiara, Wybawca - jedyna mo┼╝liwa interwencja

 

MODU┼ü III.  JA W KONFLIKCIE

  1. Po co mi konflikt?
  2. Czy musia┼éo doj┼Ť─ç do konfliktu?
  3. Moje reakcje na konflikt wg. Thomasa  Kilmanna

 

MODU┼ü IV.  MAMY KONFLIKT I CO DALEJ?

  1. Koncepcja Harwardzka  3 kluczowe zasady pomocnego dzia┼éania
  2. Trzy pozycje percepcyjne w konfliktach  Ja, Ty, Metapozycja
  3. Interwencja mened┼╝era kiedy jest wymagana
  4. Jakie strategie wdro┼╝y─ç w sytuacji konfliktu?
  5. Jak pracowa─ç z ró┼╝nymi typami konfliktów  danych, relacji, warto┼Ťci, strukturalnym i interesów?
  6. Techniki wspieraj─ůce radzenie sobie z konfliktem  otwieranie pola trudnych pyta┼ä, badanie obaw/interesów drugiej strony, negocjowanie
  7. Techniki komunikacyjne - parafrazowanie, komunikat Ja, odzwierciedlanie
  8. Dzia┼éania eskaluj─ůce - czego nie nale┼╝y robi─ç, aby nie zaostrzy─ç konfliktu

 

MODU┼ü V. SYMULACJA  KONFLIKT INTERPERSONALNY

  1. Wprowadzenie zasad odgrywania ról
  2. ─ćwiczenia  symulacje rozmów z osobami pozostaj─ůcymi w konflikcie, na linii: pracownik  prze┼éo┼╝ony, wspó┼épracownik 

 

MODU┼ü VI. SYMULACJA  KONFLIKT WEWN─äTRZ ZESPO┼üU

  1. Wprowadzenie w role i zasady udziału w symulacji - Konflikt w zespole
  2. Podsumowanie symulacji - jakie narzędzia feed-forward wprowadzić do zespołu/organizacji?

 

MODU┼ü VII. INTEGRACJA TRE┼ÜCI, DO┼ÜWIADCZE┼â I ODKRY─ć

  1. Przypomnienie najwa┼╝niejszych tre┼Ťci - teleturniej
  2. Czy zespó┼é mo┼╝e si─Ö nauczy─ç przechodzi─ç przez konflikty w sposób progresywny, czyli prowadz─ůcy do rozwoju rozwi─ůza┼ä i spójno┼Ťci?
  3. Indywidualne i zespołowe Action Plan

 

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  •     dyskusje
  •     studium przypadku
  •     ─çwiczenia indywidualne i grupowe
  •     kwestionariusze i testy zachowa┼ä
  •     wymiana do┼Ťwiadcze┼ä

Szkolenie on-line w pe┼éni interaktywne i aktywizuj─ůce Uczestnika.