Szkolenie online z rozmów rozwojowych z pracownikami. Cele szkolenia:

  • Dostarczenie wiedzy na temat możliwych strategii prowadzenia rozmów z pracownikami, rozwiązywania trudnych sytuacji w zespole.

  • Rozpoznanie własnych nawyków komunikacyjnych.

  • Doświadczenie efektywności rozmowy rozwojowej z pracownikami.

  • Podniesienie umiejętności prowadzenia rozmów w oparciu o postawiony cel oraz szybkich rozmów „korytarzowych”.

  • Rozwój kompetencji komunikacyjnych, wzmocnienie postawy odwagi i umiejętności zarządzania sobą, potrzebnych współczesnym liderom.  

  • Rozwój umiejętności analizowania sytuacji kryzysowych, z uwzględnieniem mechanizmów psychologicznych i czynników sytuacyjnych.

Idea treningu z prowadzenia rozmów z pracownikiem o rozwoju 

Trening jest adresowany do liderów gotowych na refleksję na temat własnej postawy, własnych kompetencji liderskich, w sytuacji wymagających rozmów, np. brak realizacji założonych wyników, żądanie podwyżki, konflikt w zespole, przekazanie niepopularnej decyzji, demotywacja wynikająca z awansu kolegi, problemy z jakością, terminowością, postawą, itp.

 

Dla kogo szkolenie online z rozmów prowadzących do rozwoju pracownika? 

Dla menedżerów, team leaderów, kierowników, właścicieli, liderów w organizacjach zwinnych.

 

To szkolenie jest dla liderów, jeśli oni sami oraz ich organizacja chce: 

  • Efektywniej zarządzać oczekiwaniami pracowników/współpracowników

  • Zredukować zagrożenie braku rentowności projektów

  • Oddziaływać na zaangażowanie pracowników/współpracowników

  • Wyeliminować straty związane z czasem przeznaczonym na nieefektywne, szkodliwe rozmowy lidera z pracownikami

Czas trwania szkolenia zamkniętego on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łacznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

 

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Jak rozmawiać z pracownikiem o rozwoju i kompetencjach? Program szkolenia online 

MODUŁ I. ODWAGA MENEDŻERSKA

  1. Współczucie lidera zamiast empatii – konsekwencje i sposoby wyjścia

  2. Relacja Rodzic-Dziecko

  3. Brudna komunikacja
     

MODUŁ II. EMPATYCZNE SŁUCHANIE PODCZAS ROZMÓW ROZWOJOWYCH Z PRACOWNIKAMI 

  1. Empatyczne słuchanie w rozmowie i generowaniu rozwiązań. Poziomy słuchania i ich efekty

  2. Narzędzia słuchania

  3. Schemat dobrej rozmowy
     

MODUŁ III. POSTAWY PRACOWNIKA BLOKUJĄCE DIALOG I METODY RADZENIA SOBIE Z NIMI

  1. Pracownik rywalizujący

  2. Pracownik z niskim zaangażowaniem

  3. Pracownik oczekujący awansu

  4. Pracownik niesłuchający

  5. Pracownik demotywujący zespół

  6. Pracownik z percepcją wysokich kwalifikacji

  7. I inne

 

MODUŁ IV. NARZĘDZIA MENEDŻERA POMOCNE PRZY PROWADZENIU ROZMÓW ROZWOJOWYCH Z PRACOWNIKIEM 

  1. Negocjacje oparte o współpracę. Zarządzanie oczekiwaniami pracowników

  2. Praca pytaniami

  3. Reakcje na gry podczas rozmów

  4. Wyciąganie wniosków z doświadczeń – Model GOLD

  5. Rozwiązywanie problemów – Model DROPS

  6. Generator spójności

  7. Narzędzia rozumienia pracownika

  8. Technika Aikido

 

MODUŁ V. INFORMACJA ZWROTNA

  1. Na czym polega feedback oparty na współpracy, wykorzystujący pytania

  2. 4 funkcje feedbacku i jak realizować je pracując pytaniami

  • Doceniająca, Usamodzielniająca, Angażująca, Motywująca

  1. Rodzaje feedbacku i jak je wykorzystać w rozmowie rozwojowej:

  • Feedback doceniający

  • Feedback korygujący

  1. Motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności podejść feedbacku - podejście push vs pull.

  2. Algorytmy feedbacku użyteczne w odważnej rozmowie (autorskie narzędzia):

  • FEPLDTM - feedback doceniający

  • FOEPTM - korygujący, kiedy trzeba wyegzekwować zmianę zachowania

  • Model Pendletona

Jakie metody stosujemy podczas szkolenia online z rozmów z pracownikami o rozwoju? 

Metody pracy zastosowane w treningu: 

  • symulacje

  • grupowe zadania koncepcyjne

  • inscenizacje sytuacji zawodowych 

  • dyskusje problemowe

  • wykłady interaktywne

  • studium przypadku

  • ćwiczenia indywidualne

  • filmy

  • prezentacja