Młody Menedżer - szkolenie online dla początkujących menedżerów

Zostałeś menedżerem? Brawo! Masz teraz okazję już na początku menedżerskiej drogi w pełni przygotować się do tej fascynującej i wymagającej przygody. Uniknąć kosztownych błędów i wypracować najlepsze nawyki lidera. Czy czujesz się w pełni przygotowany do nowej roli? Jeśli tak, to działaj  jeśli jeszcze czegoś Ci brakuje przyjdź po kompetencje o których mowa poniżej. Jesteś szefem już jakiś czas, ale nie miałeś okazji się szkolić - Ciebie także zapraszamy.









Korzyści dla uczestników szkolenia online dla młodych, początkujących menedżerów:

Efekty, czyli czego nauczysz się na treningu menedżerskim. Pierwsze kroki młodego menedżera:

  • Od czego zacząć swoje działania, jak najlepiej wystartować w nowej roli jako menedżer?
  • Jak na nowo ułożyć relacje z dotychczasowymi kolegami?
  • Pewności siebie i samokontroli, budowania wizerunku odważnego lidera
  • Jak budować autorytet menedżerski w oczach zespołu?
  • Jak radzić sobie z oporem członków zespołu w związku z Twoją nową rolą?
  • Jak sprawnie omijać zagrożenia typowe dla młodych menedżerów?
  • Jak zbudować zespół współpracujących ludzi?
  • Delegowania celów i zadań
  • Egzekwowania zadań i dyscyplinowania, kiedy to konieczne
  • Motywowania i angażowania pracownika
  • Jak być przywódcą tzw. Piątego poziomu, czyli liderem transformacyjnym, wg. modelu Johna Maxwella oraz Jima Collinsa?
  • Wykorzystywania coachingowego stylu zarządzania

Szkolenie online z umiejętności menedżerskich polecamy dla:

To szkolenie online jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz jak najbardziej świadomie, w sposób zaplanowany wejść w nową rolę menedżera
  • chcesz uniknąć kosztownych błędów
  • obawiasz się nowej roli i chciałbyś zyskać więcej pewności siebie
  • Twoi koledzy nie słuchają Cię i nie liczą z Tobą jako przełożonym
  • nie do końca rozumiesz swój zespół, nie wiesz dlaczego Twoi ludzie zachowują się w taki sposób
  • używasz zbyt wielu słów do przekazania zespołowi, szefowi, tego co masz na myśli
  • kierowanie zespołem sprawia Ci trudności i masz różnego rodzaju wątpliwości
  • zauważyłeś, że Twoje decyzje, komunikaty wprowadzają spore zamieszanie w zespole
  • zastanawiasz się jak styl kierowania przyjąć
  • chcesz stać się liderem


KURS MENEDŻERSKI - PROPOZYCJA HARMONOGRAMU SZKOLENIA ONLINE DLA MŁODYCH MENEDŻERÓW:

Dzień I

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - część II szkolenia

Dzień II

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - część III szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - część IV szkolenia

Czas trwania szkolenia zamkniętego on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łacznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

 

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Cena szkolenia zamkniętego on-line:

Średnio cena 1 godziny szkolenia grupowego on-line wynosi 290 PLN netto + 23% VAT

Finalna cena szkolenia uzależniona jest od łącznej liczby uzgodnionych godzin.

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Szkolenie online dla młodych, początkujących menedżerów. Zarządzanie zespołem, motywowanie, przywództwo - program szkolenia

MODUŁ I. ZMIANA Z PERSPEKTYWY PRACOWNIKA NA PERSPEKTYWĘ MENEDŻERA, CZYLI OD CZEGO ZACZĄĆ?

Właśnie zaczynasz jako Młody Menedżer… Dowiesz się od czego zacząć i jakie czyhają zagrożenia.

  1. 7 niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
  2.  Zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?
    • Najważniejsze działania kierownika na początek
    • Jak przygotować grunt pod pierwsze działania?
  3. Jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?
     

MODUŁ II. AWANS NA MENEDŻERA PRZEZ REKRUTACJĘ WEWNĘTRZNĄ

Jesteś sfrustrowany koniecznością pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdają się nie przyjmować do wiadomości, że coś się zmieniło i traktują Cię …, nie tak jak byś chciał? To ślepa uliczka. Dowiesz się co z tym w praktyce zrobić.

  1. Możliwe reakcje zespołu na nową sytuację i jak sobie z nimi radzić?
  2. Co zrobić z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
  3. Pomoc nowemu menedżerowi - zadania dla firmy: proces adaptacji, rola przełożonego, mentoring
     

MODUŁ III. JAKIM MAM BYĆ SZEFEM DYREKTYWNYM CZY LIBERALNYM?

To wątpliwość wielu, nie tylko młodych menedżerów. Wykorzystamy model ZarządzaniaMsytuacyjnego wg. Herseya – Blancharda oraz wg. Blake’ a –Mouton.

  1. Jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania i narzędzia (R1, R2, R3, R4)?
  2. Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika (relacyjny, optymalny, zadaniowy, unikowy, zachowaczy)?
     

MODUŁ IV. JAK MENEDŻER MOŻE STWORZYĆ ODPOWIEDZIALNY, WSPÓŁPRACUJĄCY ZESPÓŁ?

Jaki jest najpowszechniejszy błąd szefów w komunikowaniu się? Skupianie się wyłącznie na tym co chcą przekazać pracownikowi. Jeśli odwrócisz tę tendencję, będziesz w stanie rozumieć swoich ludzi i sam być zrozumiany.

  1. Jak rywalizacja i współpraca pomiędzy członkami zespołu wpływają na efektywność pracy zespołowej?
  2. Praktyczne narzędzia do tworzenia zaangażowanego zespołu, żeby ludzie:
    • Naprawdę się angażowali
    • Brali odpowiedzialność nie tylko za swój obszar, ale też za cały zespół
    • Ufali sobie nawzajem i polegali na sobie
    • Mówi sobie nawzajem nawet trudne rzeczyo błędach, bez ukrytych intencji
    • Zgłaszali pomysły, wychodzili z inicjatywą usprawnień
       

MODUŁ V. JAK MENEDŻER POWINIEN DELEGOWAĆ I ROZLICZAĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACOWNIKA?

O delegowaniu się więcej mówi, niż je prawidłowo praktykuje, a to przecież najlepszy sposób na zwiększanie wartości pracownika w swoim zespole. Poczujesz na własnej skórze, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie. I jak to robić właściwie, żeby otrzymać wszystkie korzyści.

  1. Błędy w delegowaniu
  2. Praktyka, czyli jak właściwie delegować zadania?
  3. Planowanie delegowania
  4. W jaki sposób i po co kontrolować vs zaufanie do pracownika?
     

MODUŁ VI. JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ ROZMÓW MENEDŻERA Z PRACOWNIKAMI?

Doświadczyłeś już uczucia niezrozumienia i złości, kiedy pracownik nie wykonuje Twojego polecenia lub wykonuje je niewłaściwie albo mówi, że zrobi i nie robi? Przekazujesz pracownikowi zadanie, a on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić te sytuacje, zmieniając swój sposób rozmów z pracownikami. Nauczę Cię prowadzić rozmowy rozwojowe, budujące więź, pozwalające poznać co motywuje Twojego pracownika oraz dyscyplinujące. Doświadczysz tego na sobie!

  1. Wina i kara vs odpowiedzialność i zaangażowanie
  2. Motywujące przekazywanie zadań, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie
  3. Motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności metod udzielania informacji zwrotnej - podejście push vs pull
  4. Motywujące przekazywanie celów
  5. Techniki rozmów rozwojowych i motywujących pracownika:
    Jak poprowadzić rozmowę rozwojową? Jak poprzez rozmowę odkryć co motywuje pracownika? Pokażę Ci różnice pomiędzy rodzajami udzielania informacji zwrotnej w odniesieniu do zachowania lub wykonania zadania
    • STAGES
  6. Techniki dyscyplinowania i egzekwowania
     

MODUŁ VII. MOTYWOWANIE PRZEZ MENEDŻERA, CZYLI CO NAPRAWDĘ DZIAŁA MOTYWUJĄCO NA PRACOWNIKÓW?

Odkrywamy tajemnicę motywacji, dostaniesz do ręki konkretne narzędzia i przekonasz się na jak wiele sposobów można motywować pracowników.

  1. Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji
  2. Spójrz na motywowanie jako proces
  3. Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy
  4. Nauczysz się negocjować z pracownikiem w oparciu o swoje i jego interesy, a nie stanowiska - tak, żeby zaspokoić jego potrzeby i go zmotywować
  5. Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności - jak je rozpoznać i wykorzystać
  6. Indywidualna motywacja pracownika - umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby  pracownika
     

MODUŁ VIII. PRZYWÓDZTWO CZY ZARZĄDZANIE? JAK DOSKONALIĆ SIĘ JAKO LIDER (MENEDŻER)?

Aby ludzie zaaprobowali Cię jako lidera potrzebujesz być kompletny w różnych aspektach. W tej części popracujemy nad tym jak stawać się przywódcą. Co mówić, nad postawą, pewnością siebie, samoświadomością … bo, żeby rozwijać innych trzeba znać i rozwijać siebie.

  1. Trafna samoocena - jak pogłębiać znajomość swoich mocnych i słabych stron?
  2. Jakie działania i postawy budują autorytet?
  3. Znaczenie samokontroli i narzędzia jej rozwijania
  4. Pewność siebie - czyli co zyskujesz i co o pokazuje twoja mowa ciała, ton głosu i treść komunikatów?
    • Budowanie pewności siebie metodą „power poses”, szybkich zmian w ciele regulujących poziom odpowiednich
    • Praca głosem, czyli intonacja, dykcja, swoboda mówienia, siła głosu
  5. Jaka jest różnica między liderem transakcyjnym a liderem  transformacyjnym?
  6. Stosowanie w praktyce modelu przywództwa 5 - poziomu wg. Jima Collinsa i Johna Maxwella.
     

MODUŁ IX. COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA

Coachingowy styl prowadzenia rozmów pozwoli Ci rozwijać i usamodzileniać pracownika, poprzez budzenie w nim refleksji, odkryć i zwbudzanie motywacji.

  1. Zrozumiesz na czy polega coachingowy styl zarządzania
  2. Przećwiczysz na realnych sytuacjach narzędzia coachingowego zarządzania
  3. Rozwiniesz swój autorytet jako lidera, który rozwija i inspiruje
     

MODUŁ X. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ

Jak wdrażać nowo poznane techniki do codziennego życia? Jak najlepiej „skonsumować” wykonaną  pracę po szkoleniu - tym zajmiemy się na koniec.

  1. Koło zmiany czyli praktyczne narzędzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko się udaje!

 

 


 


Opinie uczestników o szkoleniu dla młodych, początkujących menedżerów:
 

"Ogromna dawka wiedzy i praktyki przekazana w ciekawy sposób."

"Szkolenie inspirujące, angażujące grupę. Ciekawe zagadnienia i ciekawa osobowość Trenera."

"Szkolenie było bardzo dynamiczne. Szkolenie było idealnie skrojone pod grupę. Jestem zadowolona i mam już pomysły w głowie dzięki szkoleniu"

"Szkolenie pełne energii."

"Szkolenie przeprowadzone w sposób ciekawy i profesjonalny. Polecam wszystkim, którzy pragną pracować nad swoimi kompetencjami liderskimi."

"Szkolenie dobrze przygotowane. Trener nawiązywał i wykorzystywał sytuacje z codziennej pracy, nie opierał się na schematach."

Jakich metod używamy podczas szkoleń online dla młodych, początkujących menedżerów?

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia online z umiejętności menedżerskich:

  • Ćwiczenia grupowe i indywidualne
  • Dyskusje problemowe
  • Wykłady interaktywne
  • Studium przypadku

Przygotowany przez nas trening umiejętności menedżerskich, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

  • Nurtów psychologii społecznej
  • Psychologii eksperymentalnej
  • Terapii poznawczo-behawioralnej
  • Założeń dynamiki uczenia się człowieka dorosłego
  • Technik coachingowych

Szkolenie on-line dla początkujących menedżerów jest w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika.