Szkolenie online i stacjonarne z kompetencji menedżera w czasach kryzysu - co zyskasz?

  1. Jakie kompetencje są dla menedżera najważniejsze w czasie kryzysu i jak je rozwijać.
  2. Dlaczego umiejętność komunikacji jest źródłem sukcesu w czasach kryzysu?
  3. W jaki sposób zarządzać zmianą, aby przeprowadzić zespół przez kryzys?
  4. Jaki powinien być przywódca zarządzający w niestandardowych czasach?
  5. Dlaczego kreatywność i inspiracja są teraz tak ważne?
  6. W jaki sposób menedżer powinien tworzyć wygrywający zespół?
  7. Jakie talenty miękkie pomogą menedżerowi z czasie kryzysu?

Osoby biorące udział w szkoleniu z umiejętności menedżera w czasach kryzysu będą miały okazję rozwiązać 6 testów pozwalających im na rozwijanie kluczowych kompetencji.

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z rozpatrywania skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Umiejętności menedżera w czasach kryzysu. Program szkolenia

MODUŁ I. KOMUNIKACJA

  1. Piramida komunikacji
  2. Komunikacja pisana - zasady
  3. Zachowania obronne i wspierające
  4. Reakcja na opór
  5. Test na komunikatywność
  6. Bariery w komunikacji
  7. Konflikt w komunikacji
  • Źródła konfliktów
  • Test na rozwiązywanie konfliktów
  • Sposoby rozwiązywania konfliktów
  1. Praca zdalna – system spotkań

MODUŁ II. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W PRACY MENEDŻERA W CZASIE KRYZYSU

  1. Akceptacja zmiany
  2. Test: czy jesteś otwarty na zmiany
  3. Opór na zmiany w zespole i jak sobie z nim razić

MODUŁ III. PRZYWÓDZTWO

  1. Z roli kontrolera na doradcę
  2. Pewność siebie
  3. Konsekwencja
  4. Motywowanie
  5. Podejmowanie ryzyka
  6. Test jakim typem lidera jesteś

MODUŁ IV. KREATYWNOŚĆ I INSPIRACJA

  1. Poszukiwanie nowych rozwiązań
  2. Inspirowanie
  3. Rozgrzewki kreatywne - przykłady

MODUŁ V. TEAM WORK W PRACY MENEDŻERA W CZASACH KRYZYSU

  1. Co wyróżnia dobry zespół?
  2. Cechy nieefektywnego zespołu
  3. Metoda 6 kapeluszy Edwarda De Bono
  4. Jak wykorzystać talenty zespołu do pracy zdalnej?

MODUŁ VI. TALENTY MIĘKKIE PRZYWÓDCY W CZASACH KRYZYSU

  1. Empatia
  2. Test na empatię
  3. Opanowanie
  4. Jak  eliminować stres w zespole?
  5. Test na poziom stresu
  6. Zaufanie
  7. Samodyscyplina

Rola, umiejętności, kompetencje menedżera w czasach kryzysu - jakie metody szkoleniowe stosujemy na szkoleniu?

Szkolenie w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika. Ma na celu nabycie umiejętności z zakresu kompetencji i umiejętności przywódcy/menedżera/lidera w czasach kryzysu.

Szkolenie z kompetencji menedżera w czasach kryzysu - metody szkoleniowe:

  • prezentacja
  • plansze
  • moderowane dyskusje
  • ćwiczenia
  • testy / ankiety
  • case study