Z tego pakietu dowiesz się:

  • Jakie są reguły savoir-vivre odgrywające kluczową rolę w kontaktach zawodowych i społecznych
  • Czym jest reguła pierwszeństwa czyli precedencji kontaktach służbowych i towarzyskich
  • Jakie są podstawowe zasady biznesowego dress code’u
  • Jakie są najważniejsze  zasady współczesnej netykiety i rozmów telefonicznych

Czas trwania szkolenia zamkniętego on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łacznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

 

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Cena szkolenia zamkniętego on-line:

Średnio cena 1 godziny szkolenia grupowego on-line wynosi 290 PLN netto + 23% VAT

Finalna cena szkolenia uzależniona jest od łącznej liczby uzgodnionych godzin.

 

  1. Etykieta 21.wieku - po co nam savoir-vivr’e w biznesie
  2. Dobre maniery = dobre interesy
  3. TY jako ambasador firmy - zawodowy wizerunek własny - elementy wizerunku profesjonalisty
  4. Prezencja - czyli szata zdobi człowieka
  5. Męski dress code - co jest w dobrym tonie, a co jest passe
  6. Damski dress code - co jest w dobrym tonie, a co jest passe 
  7. P jak pierwszeństwo (precedencja) - kiedy, co i komu ustępujemy
  8. P jak powitanie:
    • pozdrawianie
    • uścisk dłoni i … całowanie kobiet w rękę
    • płeć w relacjach zawodowych
    • przedstawianie
    • wymiana wizytówek
  9. 10 najważniejszych  zasad pisania poprawnych informacji mailowych
  10. Indywidualne konsultacje z trenerem/ ekspertem - sesja pytań i odpowiedzi - Ty pytasz, my pomagamy znaleźć rozwiązanie 

Szkolenie on-line w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika.

Poodczas szkolenia wykorzystamy wiele form aktywności, m.in.:

  • prezentacja
  • moderowane dyskusje
  • ćwiczenia
  • studia przypadków
  • testy / ankiety
  • case study
  • zadania domowe