Akademia synergetycznej  efektywności 

  • Współprowadzi dwóch trenerów w wersji on-line
  • 2 godzinny webinar merytoryczno-warsztatowy
  • Ilość osób: bez ograniczeń
  • Czas realizacji: do marca 2021 r.


Kup teraz - wykorzystaj później!

 

 

 

 

 

Grupa Zarządzająca dostaje: 
energię, motywację, zadowolenie i radość oraz narzędzia: 

  • przekonywania
  • argumentowania
  • motywowania 
  • angażowania pracowników.


Grupa Sprzedażowa dostaje: 
energię, motywację, zadowolenie i  radość oraz narzędzia: 

  • przekonywania
  • argumentowania
  • angażowania
  • motywowania klientów do zakupu.

 

 

Cena regularna: 5 680 zł netto za grupę

Odbierz rabat! 700 zł – czas realizacji do marca 2021 r.

 


Cena szkolenia zamkniętego on-line:

Średnio cena 1 godziny szkolenia grupowego on-line wynosi 290 PLN netto + 23% VAT

Finalna cena szkolenia uzależniona jest od łącznej liczby uzgodnionych godzin.

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I: POZYTYWKA

Potencjał:

  • Czujesz swoją wartość 
  • Doceniasz siebie i swoją skuteczność
  • Cieszysz się swoimi możliwościami

1 godzinny wykład motywacyjny z elementami warsztatu

Korzyści z udziału:

  • działania w kierunku poprawy jakości pracy i życia 
  • poznawanie siebie i swojej skuteczności
  • wzrost poczucia własnej wartości i sprawczości
  • energia i inspiracje do skutecznych i pozytywnych działań
  • nauka metod wpływania na lepszy nastrój

Ramowe pytania:

  1. Czy znasz wszystkie swoje mocne strony?
  2. Czy doceniasz siebie?
  3. Czy wiesz ile zalet i dobrych skutków ma śmiech i ćwiczenia oddechowo-śmiechowe?
  4. Czy wiesz, jakie myśli i działania dodają ci siły?

Resume: 
Pandemia to dla wielu osób trudny czas. Jak sobie radzić z codziennością w życiu zawodowym i prywatnym, które obecnie bardzo często dzieje się w tym samym pomieszczeniu/miejscu. Co może pomóc przeżyć ten etap? Jakie myśli i działania mogą dodać energii? Jak sobie radzić z trudnymi emocjami? Co robić, żeby nie dać się zwariować? Czy są metody indywidualne, grupowe, zespołowe? Jak zorganizować swoje miejsca mocy? Jak realizować swoją skuteczność pomimo licznych przeszkód? Na te i inne pytania odpowiem w czasie wykładu motywacyjnego. Dostaną Państwo konkretne narzędzia, ćwiczenia i wskazania do codziennego stosowania. To działa, już wiele osób potwierdza. 

 

MODUŁ II: NARZĘDZIOWNIK SPRZEDAWCY / MENEDŻERA
W oparciu o narzędziową typologię osobowości

Potencjał:

  • Czujesz swoją wartość  
  • Współpracujesz z innymi
  • Wychodzisz naprzeciw oczekiwaniom klienta/pracownika  XXI wieku

1 godzinny wykład z elementami komunikacji sprzedażowej i zarządczej

Korzyści z udziału:
Poznanie, utrwalenie wybranych  technik:

  • przekonywania,
  • argumentowania,
  • angażowania,
  • motywowania do działania klientów/pracowników,
  • zapobieganie konfliktom


Ramowe pytania:

  • Czy znasz swoje mocne zawodowe strony?
  • Czy wiesz jakie są osobowościowe potrzeby Twoich klientów/pracowników?
  • Czy umiesz prowadzić rozmowę tak żeby zbudować pozytywną dla rozmówcy biznesową relacje?
  • Czy potrafisz zmotywować nawet trudnego klienta / pracownika do działania?

PROGRAM SZKOLENIA 
,,Narzędziownik Sprzedawcy / Menedżera w Oparciu O Narzędziową Typologię Osobowości’’


I) Rozpoznanie osobowości stron:

  1. Jak podczas nawet krótkiej rozmowy telefonicznej lub bezpośredniej rozpoznać dominujący fragment osobowości rozmówcy


II) Techniki sprzedaży i zarządzania oparte o Narzędziową Typologię Osobowości:

  1. Budowanie i wzmacnianie Twojego pozytywnego wizerunku u rozmówcy 
  2. Budowanie i wzmacnianie relacji biznesowej 
  3. Przekonywanie, argumentowanie i motywowanie
  4. Zapobieganie konfliktom


OPIS SZKOLENIA:
Być może powiesz:

,,Jak nie ma chemii między mną a rozmówcą to się nie dogadamy.’’
,,Denerwuję się, jak rozmawiam ze stanowczym czy wręcz agresywnym rozmówcą i nie wiem jak go zmotywować do określonego działania
’’


Bardzo możliwe, że potrzebujesz tylko kilku wskazówek i wspomniana chemia nie będzie potrzebna, a stanowczy rozmówca przestanie być tak bardzo stanowczy i zaakceptuje Twoje stanowisko.  
Czy to możliwe? Moim zdaniem tak.


Na poparcie zacytuję opinię jednego z uczestników mojego szkolenia:
,,Słyszałem wcześniej o osobowościach, nawet byłem wcześniej na takim szkoleniu, ale dopiero teraz po warsztacie z Tobą wiem o co chodzi z tymi osobowościami i jak współpracować  nawet z trudnym partnerem.’’

Czego możesz się spodziewać w treści merytorycznej tego spotkania?
Wniosków z Narzędziowej Typologii Klienta, która jest autorskim połączeniem:

  • 25 programów informacyjnych /metaprogramów
  • 4 typów osobowości /stylu komunikowania się zgodnego z DISC D3
  • Trenerskiego nazewnictwa
  • Postawy asertywnej  i postaw nieasertywnych: agresywnej, manipulującej, biernej

2 godzinny webinar merytoryczno-warsztatowy zakładający prezentację oraz casy study.