Szkolenie ze zdalnej obsługi trudnego klienta zostało zaprojektowane z myślą o pracownikach, którzy codziennie stają przed wyzwaniem zdalnej komunikacji z wymagającymi klientami. Pracownik obsługi klienta powinien posiadać rozwinięte umiejętności interpersonalne. 

Zdalna obsługa trudnego klienta. Szkolenie on-line i stacjonarne - czego dowiedzą się uczestnicy?

Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieocenione dla każdej firmy specjalizującej się w obsłudze klienta. Podczas szkolenia ze zdalnej obsługi trudnego klienta, poznasz na czym polega profesjonalna obsługa klienta, utrzymywanie dobrych relacji z klientem i dlaczego jest to takie ważne.

 Z naszego szkolenia z zakresu zdalnej obsługi trudnego klienta dowiesz się:

  • Jakie jest znaczenie budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną  zdalną obsługę klienta?

  • Jakie są  zasady obsługi klienta przez telefon, komunikatory, e-mail, wideokonferencje?

  • Jakie jest Twoje nastawienie do trudnych klientów?

  • Jak budować pozytywne relacje w obsłudze trudnego klienta?

  • Jakie są psychologiczne typy zachowań klientów?

  • Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas obsługi klienta

  • Jak radzić sobie z trudnym klientem?

Czym jest zdalna obsługa Klienta?

Zdalna obsługa klienta polega na świadczeniu usług i wsparcia Klientom bez konieczności fizycznej obecności. Do komunikacji zdalnej wykorzystuje się takie narzędzia, jak telefon, e-mail, komunikatory na czatach firmowych, platformy social media (Facebook. Instagram, Linkedin).

Jaki jest cel szkolenia ze zdalnej obsługi trudnego Klienta?

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w skuteczne narzędzia i techniki, które pomogą im w profesjonalnym zarządzaniu trudnymi sytuacjami oraz budowaniu pozytywnych relacji z klientami, nawet w najbardziej wymagających okolicznościach.

Dla kogo jest przeznaczone szkolenie zamknięte ze zdalnej obsługi trudnych klientów?

Szkolenie  dedykowane jest dla tych osób, które reprezentują firmę na zewnątrz, budując wizerunek firmy i relacje z klientem, również tym trudnym. Jest to szczególnie ważne dla osób zajmujących się telefoniczną obsługą klienta, pracujących przez e-mail, media społecznościowe czy czaty firmowe. 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia ze zdalnej obsługi klienta w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Program szkolenia - profesjonalna zdalna obsługa trudnego klienta

Program ,,zdalna obsługa trudnego klienta szkolenie” obejmuje następujące moduły:  

MODUŁ I. ZASADY PROFESJONALNEJ ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

MODUŁ II. PSYCHOLOGICZNE TYPY ZACHOWAŃ KLIENTÓW

  1. Analiza zachowań klientów jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
  2. Analiza Transakcyjna wg Erica Berne’a

MODUŁ III. TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?

  1. Dlaczego powstają trudne sytuacje z klientem?
  2. Nastawienie do pracy z klientem ma znaczenie
  3. Słowa, zdania, wyrażenia, które mogą być źródłem powstawania trudnych sytuacji

MODUŁ IV. ASERTYWNOŚĆ W SYTUACJACH TRUDNYCH

  1. Asertywność – budowanie postawy asertywnej
  2. Zdarta płyta jako narzędzie radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta
  3. Stawianie granic
  4. Konstruktywna informacja zwrotna

Podsumowanie szkolenia ze zdalnej obsługi trudnych klientów - Indywidualne konsultacje z trenerem – sesja pytań i odpowiedzi

Z jakich metod korzystamy podczas szkolenia z profesjonalnej zdalnej obsługi trudnego klienta?

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:

  • Prezentację
  • Analizy przypadku
  • Moderowane dyskusje
  • Ćwiczenia
  • Testy
  • Ćwiczenia indywidualne

Po odbyciu szkolenia każdy z uczestników otrzymuje materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia. Nasze szkolenie online i stacjonarne przygotowuje do pracy z trudnym klientem. Szkolenie prowadzi certyfikowany trener biznesu.