Uczestnicy szkolenia zdobędą podstawową wiedzę z zakresu prawa zobowiązań ze szczególnym uwzględnieniem regulacji odnoszących się do umowy sprzedaży, w tym problemów występujących przy tzw. sprzedaży konsumenckiej. W ramach szkolenia przedstawione zostaną także podstawy prawa konsumenckiego.

  •  Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu prawa, przydatnej w prowadzeniu działalności sprzedażowej, w tym o możliwościach prawnej ochrony w  przypadku nieuczciwego kontrahenta.
  •   Poznanie praw klienta/konsumenta.
  •   Zdobycie wiedzy na temat tego, jak „uniknąć” pozwów z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania.
  •   Poznanie prawnych aspektów procesu reklamacji ze szczególnym uwzględnieniem tzw. „kruczków prawnych”.
  •   Bogate materiały szkoleniowe, w tym zbiór niezbędnych aktów prawnych.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 

I. Sprzedaż wg kc

1. Uwagi ogólne o umowie sprzedaży:

  • Źródła prawa.
  • Pojęcie sprzedaży.
  • Zawarcie umowy.
  • Obowiązki kupującego.
  • Obowiązki sprzedawcy.
  •  
  • Szczególne rodzaje sprzedaży.

2. Odpowiedzialność sprzedawcy:

  • Gwarancja jakości.
  • Terminy reklamacyjne.
  • Rękojmia a gwarancja jakości.
  • Case study.

II. Sprzedaż konsumencka

  • Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej:
  • Zakres zastosowania ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  • Podstawowe obowiązki sprzedawcy wynikające z umowy sprzedaży konsumenckiej.
  • Pojecie niezgodności towaru konsumpcyjnegoz umową.
  • Odpowiedzialność sprzedawcy w razie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową.
  • Uprawnienia kupującego z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową.
  • Terminy dla realizacji uprawnień z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową.
  •  Roszczenie zwrotne sprzedawcy.
  • Gwarancja przy sprzedaży konsumenckiej.
  • Case study.

Szkolenie prowadzone w oparciu o metody interaktywne w charakterze warsztatów.  Wykorzystujemy technikę mini wykładu w formie prezentacji PP,  case study, dyskusję, quizy.