Solidna wiedza na temat savoir vivre w biznesie poprawi nie tylko nasze osobiste samopoczucie podczas spotkań czy konferencji, lecz zdecydowanie wpłynie na naszą efektywność zawodową. Mając na szczególnej uwadze różnorodność występujących w naszym kraju procedur i zwyczajów korporacyjnych, przygotowaliśmy specjalne warsztaty poświęcone temu tematowi.

  • Poznanie fundamentalnych zasad savoir vivre.
  • Uświadomienie istoty i znaczenia savoir vivre w biznesie.
  • Zwiększenie efektywności zawodowej na omawianej płaszczyźnie.
  • Konfrontacja poznanego materiału z dotychczasowym postępowaniem.

Dzięki szkoleniu:

  • Nauczysz się zasad zachowania, obowiązujących w środowisku biznesowym.
  • Poznasz metody rozpoznawania poziomu twoich rozmówców.
  • Zdobędziesz wiedzę o sposobach oddziaływania na innych poprzez savoir vivre.
  • Nauczysz się budować wizerunek osobisty i korporacyjny w oparciu o savoir vivre.

Kluczowe zagadnienia omawiane i ćwiczone na szkoleniu:

  • Savoir vivre - definicje.
  • Etykieta dyplomatyczna i biznesowa.
  • Techniki i zasady powitania.
  • Przedstawianie siebie i innych.
  • Zajmowanie miejsc przy stołach.
  • Zastawa stołowa bez tajemnic.
  • Savoir vivre w procesach komunikacyjnych.
  • Dobór i stylizacja ubioru do okoliczności.
  • Zachowania protokolarne i dopasowanie do sytuacji.
  • Kluczowe zasady prezentacji i wystąpień publicznych.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
SAVOIR VIVRE – wprowadzenie.

  • Czym jest savoir vivre – fakty i mity?
  • Jaki zakres i jakie płaszczyzny obejmuje?
  • Savoir vivre w dyplomacji i biznesie.


Moduł II
Jak Cię widzą tak…

  • Kreowanie pożądanego wizerunku.
  • Pierwsze wrażenie – ocena podświadoma.
  • Nasze mocne i słabe strony.


Moduł III
Profesjonalny strój w biznesie.

  • Dopasowanie stroju do sylwetki.
  • Stroje nieformalne, biznesowe, koktajlowe, wieczorowe.
  • Gafy i wpadki.


Moduł IV
Procedury powitalne.

  • Zasady przedstawiania siebie i innych.
  • Gesty powitalne (np. podanie ręki).
  • Reguły hierarchii, starszeństwa i relacji damsko męskich.
  • Wizytówka czy? jaka? kiedy?


Moduł V
Zajmowanie miejsc przy stole – jak i gdzie usiąść lub posadzić gościa?

  • Spotkania nieformalne.
  • Spotkanie biznesowe (np. negocjacje).
  • Wywieranie wpływu.


Moduł VI
Przygotowanie do negocjacji biznesowych.

  • Przygotowanie pomieszczeń.
  • Konwenanse korporacyjne.


Moduł VII
Spotkania poza strefą biurową.

  • Wybór lokalu.
  • Wybór menu.
  • Alkohole – kiedy i jakie?


Moduł VIII
Zastawa stołowa bez tajemnic – co do czego?

  • Talerze i sztućce.
  • Kieliszki.


Moduł IX
SAVOIR VIVRE w procesach komunikacyjnych.

  • Komunikacja interpersonalna – prowadzenie dialogu.
  • Komunikacja pisemna – zaproszenia, noty, pisma.


Moduł X
Wystąpienia publiczne.

  • Prezentacje biznesowe.
  • Przemówienia okolicznościowe.

Metody pracy podczas szkolenia: 

  • mini wykłady z wykorzystaniem technik multimedialnych,
  • dyskusja moderowana (+ feedback),
  • ćwiczenia grupowe – analiza materiału,
  • cwiczenia indywidualne – indywidualne przypadki,
  • tworzenie metaplanu – wizualizacja zagadnień,
  • klasyczne case study – prezentacja.