Solidna wiedza na temat savoir vivre w biznesie poprawi nie tylko nasze osobiste samopoczucie podczas spotkań czy konferencji, lecz zdecydowanie wpłynie na naszą efektywność zawodową. Mając na szczególnej uwadze różnorodność występujących w naszym kraju procedur i zwyczajów korporacyjnych, przygotowaliśmy specjalne warsztaty poświęcone temu tematowi.

  • Poznanie fundamentalnych zasad savoir vivre
  • Uświadomienie istoty i znaczenia savoir vivre w biznesie
  • Zwiększenie efektywności zawodowej na omawianej płaszczyźnie
  • Konfrontacja poznanego materiału z dotychczasowym postępowaniem

Dzięki szkoleniu:

  • Nauczysz się zasad zachowania, obowiązujących w środowisku biznesowym
  • Poznasz metody rozpoznawania poziomu twoich rozmówców
  • Zdobędziesz wiedzę o sposobach oddziaływania na innych poprzez savoir vivre
  • Nauczysz się budować wizerunek osobisty i korporacyjny w oparciu o savoir vivre

Kluczowe zagadnienia omawiane i ćwiczone na szkoleniu:

  • Savoir vivre - definicje
  • Etykieta dyplomatyczna i biznesowa
  • Techniki i zasady powitania
  • Przedstawianie siebie i innych
  • Zajmowanie miejsc przy stołach
  • Zastawa stołowa bez tajemnic
  • Savoir vivre w procesach komunikacyjnych
  • Dobór i stylizacja ubioru do okoliczności
  • Zachowania protokolarne i dopasowanie do sytuacji
  • Kluczowe zasady prezentacji i wystąpień publicznych

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. SAVOIR VIVRE – wprowadzenie
    • czym jest savoir vivre – fakty i mity?
    • jaki zakres i jakie płaszczyzny obejmuje?
    • savoir vivre w dyplomacji i biznesie.
  2. Jak Cię widzą tak…
    • kreowanie pożądanego wizerunku,
    • pierwsze wrażenie – ocena podświadoma,
    • nasze mocne i słabe strony.
  3. Profesjonalny strój w biznesie
    • dopasowanie stroju do sylwetki,
    • stroje nieformalne, biznesowe, koktajlowe, wieczorowe,
    • gafy i wpadki.
  4. Procedury powitalne
    • zasady przedstawiania siebie i innych,
    • gesty powitalne (np. podanie ręki),
    • reguły hierarchii, starszeństwa i relacji damsko męskich,
    • wizytówka czy? jaka? kiedy?
  5. Zajmowanie miejsc przy stole – jak i gdzie usiąść lub posadzić gościa
    • spotkania nieformalne,
    • spotkanie biznesowe (np. negocjacje),
    • wywieranie wpływu.
  6. Przygotowanie do negocjacji biznesowych
    • przygotowanie pomieszczeń,
    • konwenanse korporacyjne.
  7. Spotkania poza strefą biurową
    • wybór lokalu,
    • wybór menu,
    • alkohole – kiedy i jakie?
  8. Zastawa stołowa bez tajemnic – co do czego?
    • talerze i sztućce,
    • kieliszki.
  9. SAVOIR VIVRE w procesach komunikacyjnych
    • komunikacja interpersonalna – prowadzenie dialogu,
    • komunikacja pisemna – zaproszenia, noty, pisma,
  10. Wystąpienia publiczne
    • prezentacje biznesowe,
    • przemówienia okolicznościowe.
  • Mini wykłady z wykorzystaniem technik multimedialnych
  • Dyskusję moderowaną (+ feedback)
  • Ćwiczenia grupowe – analiza materiału
  • Ćwiczenia indywidualne – indywidualne przypadki
  • Tworzenie metaplanu – wizualizacja zagadnień
  • Klasyczne Case study – prezentacja