Szkolenie jest dedykowane managerom firm różnych branż i osobom pracującym w zespołach.

W swojej pracy uczestnicy szkolenia, jako szefowie, spotykają się z wieloma sytuacjami powodującymi frustrację i zmniejszenie możliwości zyskiwania efektów biznesowych - brakiem motywacji pracowników i zaangażowania w pracę, małej odpowiedzialności podwładnych za wyniki swojego działania, trudnością z wyegzekwowaniem ustaleń.

Powodem tych zdarzeń niekoniecznie jest zła wola pracowników a brak umiejętności asertywnego komunikowania potrzeb, motywowania współpracowników,  czy radzenia sobie z rozwiązywaniem sytuacji konfliktowych.

Celem szkolenia jest nauczenie uczestników jak skutecznie komunikować się i zarządzać współpracownikami i podwładnymi.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. Motywacja czym jest, a czym nie powinna się stawać

  1. Rola managera w procesie motywowania pracowników-jaki wpływ na wyniki podwładnych ma rozmowa i postawa managera
  2. Motywacja - czy ludzi trzeba motywować
  3. Kilka teorii na temat motywacji i co z tego w praktyce wynik dla managera, pracownika i Firmy
  4. Elementy inteligencji emocjonalnej- uczyć się jak dostrzegać i reagować skutecznie na sytuacje w zespole
  5. „Wyuczona bezradność” - czyli jak nadawać kierunek a nie prowadzić za rękę

 

MODUŁ II. Skuteczna komunikacja w miejscu pracy (i nie tylko) jako narzędzie budowania relacji, refleksji i odpowiedzialności pracownika

  1. Warunki i zasady konstruktywnego feedbacku
  2. Ważne rozmowy (wspierające, okresowe, dyscyplinujące) - jak przygotować i przeprowadzić, by prowadziły do zmian w kompetencjach i postawie
  3. Komunikacyjne pułapki rozmów z pracownikiem w oparciu o modele von Thuna
  4. Emocje w komunikacji - jak wykorzystać, by budować relacje i zaangażowanie pracownika

 

MODUŁ III. Jak budować zespół gotowy do współpracy, brania odpowiedzialności za wyniki i relacje oraz dzielenia się wiedzą i pomysłami

  1. Jak kontraktować zasady pracy z zespołem
  2. „Best practices” jako platforma rozwoju jakości pracy
  3. Spójność deklaracji i działań managera

 

MODUŁ IV. Kto pyta nie błądzi- sztuka zadawania (właściwych) pytań

  1. Rodzaje pytań w rozmowie z pracownikiem
  2. Jak wpływa każdy rodzaj pytania na dalszy przebieg rozmowy
  3. Pytaj metodycznie: metoda lejka z pytaniami
  4. Intencje zawarte w pytaniach

Szkolenie ma warsztatową, interaktywną postać.

Formy pracy:

  • Case study
  • Wykład trenera
  • Praca w grupach
  • Praca w parach