Udział w szkoleniu umożliwi jego uczestniom:

  • rozwój umiejętności w zakresie wszystkich zagadnień, niezbędnych przedsiębiorcy prowadzącemu działalność gospodarczą: zmniejszania ryzyka podatkowego oraz podczas kontroli urzędowych, dopełniania obowiązków wobec urzędów, prawidłowego rozliczania podatków.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Rozpoczęcie działalności gospodarczej: podstawy prawne, formularze zgłoszeniowe, podstawowe dokumenty, aktualizacja danych.
  2. Zakres przepisów prawa, odnoszący się do samozatrudniania.
  3. Prawidłowe ustalenie kodów PKD oraz konsekwencje.
  4. Współpraca z bankami.
  5. Urząd Statystyczny: formularze, zaświadczenia.
  6. Urząd Miasta: formularze, aktualizacja danych, zaświadczenia.
  7. Urząd Skarbowy: zgłoszenia, aktualizacje.
  8. Wybór formy opodatkowania oraz miesięczne rozliczenia podatku dochodowego dla wszystkich wariantów, ze szczególnym uwzględnieniem podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Rozliczanie przychodów i kosztów (m.in. amortyzacja, moment poniesienia, podróże służbowe, ujęcie składek w kosztach).
  9. Rozliczenia roczne podatku dochodowego PIT.
  10. Podatek VAT: zwolnienia, preferencje, zasady rozliczeń, deklaracje, korekty. Rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych.
  11. Odprowadzanie składek na ubezpieczenia: własne i za pracowników. Zasady rozliczania składek, zgłoszenia danych i sporządzania deklaracji oraz korekt do ZUS. Świadczenia z ubezpieczeń. Program Płatnik.
  12. Kodeks pracy – o czym trzeba pamiętać zatrudniając pracowników.
  13. Pozostałe podatki i opłaty, dotyczące przedsiębiorców samodzielnie prowadzących działalność gospodarczą.
  14. Tworzenie biznesplanów oraz budżetów inwestycyjnych – wybrane zagadnienia.

Zajęcia będą prowadzone w interaktywnej formie przy zastosowaniu różnych metod szkoleniowych (głównie metody warsztatowe z naciskiem na umiejętności praktyczne):

  • prezentacje multimedialne
  • dyskusje grupy
  • case study - analizy przypadków
  • omówienie aktualnego orzecznictwa
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • konsultacje przykładów uczestników szkolenia
  • „zadania domowe”