Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które zawodowo zajmują się prowadzeniem ważnych negocjacji biznesowych oraz osób, które chcą poznać cały aspekt procesu w kategoriach dodatkowych możliwości do wykorzystania w życiu prywatnym. Najważniejszymi zagadnieniami poruszanymi na szkoleniu będzie interdyscyplinarne podejście do współcześnie prowadzonych negocjacji biznesowych opartych o podstawowe zasady psychologii.  Zasady współpracy biznesowej XXI wieku bazują na psychologii i na prawidłowej komunikacji a nie na umiejętności szybkiego liczenia. Najważniejsze aby dotrzeć i zrozumieć partnera biznesowego a przede wszystkim umieć się z nim komunikować.

Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy poznają proste i uniwersalne zasady współpracy z partnerem biznesowym tak wewnątrz własnej organizacji jak i na zewnątrz. Nauczą się prawidłowej komunikacji i zbijania niepotrzebnych emocji a także oddzielania faktów od opinii. Poznają proste narzędzia służące komunikacji jak prawidłowego prowadzenia procesu negocjacyjnego , które można wykorzystać w swoim codziennym życiu zawodowym. Program przygotował praktyk, zawodowy negocjator z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w prowadzeniu negocjacji na poziomie krajowym i międzynarodowym.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Dzień I : Współczesne negocjacje to psychologia i  komunikacja

Moduł 1. Partner biznesowy w organizacji i na zewnątrz

  • Czytanie informacji, odbiór komunikatów (dlaczego wzrokowcy wcale nie maja lepiej niż inni ?)
  • Decyzje o kreowaniu lub działaniu pochodzą z naszego mózgu
  • Dlaczego dorośli zachowują się jak dzieci – wstęp do Analizy Transakcyjnej
  • Jak rozmawiać z cholerykiem ?
  • Introwertyk też jest skutecznym negocjatorem
  • Profilowanie partnera biznesowego wewnątrz i na zewnątrz organizacji
  • „Biały wywiad” nie tylko w służbach specjalnych
  • „ No Logo„ – zawsze człowiek a nie instytucja (przełamywanie stereotypów)

Moduł 2. Komunikacja wewnątrz na zewnątrz organizacji

  • Kto dzisiaj jest a komu się wydaje, że jest autorytetem?
  • Jak działać aby inni Cię słuchali czyli wstęp do etycznej perswazji
  • Psychologia działania grupy: nie bój się lidera i szanuj błazna
  • Jak zarządzać grupami roboczymi wewnątrz organizacji
  • Koło konfliktów Moore’a czyli co nas niepotrzebnie denerwuje
  • Jak rozmawiać z osobami na wyższych stanowiskach
  • Komunikacja na zewnątrz organizacji – jak dotrzeć do decydenta ?
  • Join Business Planning – zarządzanie XXI wieku
  • Różnice w słuchaniu a słyszeniu
  • Dlaczego nie umiemy zadawać pytań ?
  • Oddzielania faktów od opinii
  • Język korzyści – (narzędzie C.Z.K.)
  • Pokonywanie obiekcji – metoda „cebuli”
  • Oddzielanie osoby od problemu – praca na stereotypach
  • Podprogowa perswazja pozawerbalna
  • Atak i obrona przed wejściem w strefy intymne negocjatora

 

Dzień II: Negocjacje

Moduł 3. Negocjacje

  • Różnice pomiędzy procesem sprzedaży a negocjacjami
  • 20 definicji negocjacji i żadna nie jest prawidłowa
  • Kiedy nie wolno negocjować
  • Warunki zaistnienia negocjacji
  • Nowoczesny i międzynarodowy model przygotowania do negocjacji (9P)
  • Etapy negocjacji ze wskazaniem na przygotowanie
  • Praktyczne narzędzia pracy negocjatora – Tabela Zmiennych (TZ)
  • Czy warto znać 130 technik negocjacyjnych?
  • Obrona przed technikami negocjacyjnymi
  • Techniki podprogowe i NLP
  • Narzędzie stawiania celów negocjacyjnych – SMART i SMARTER

Moduł 4. Rola emocji w komunikacji negocjacyjnej

  • Znaczenie emocji w procesie komunikacji i w negocjacjach
  • Perswazyjna lingwistyka negocjacyjna
  • Cisza „wcale nie zabija” -co zrobić z impasem ?
  • Kontrola emocji swoich i partnera negocjacyjnego – wstęp do Inteligencji Emocjonalnej
  • Metody rozpoznawania kłamstwa
  • Mikro- ekspresje czyli czego uczą się zawodowi negocjatorzy na Świecie

Szkolenie pomyślane, jako warsztaty umiejętności negocjacyjnych z wykorzystaniem prezentacji, ćwiczeń indywidualnych i grupowych oraz dyskusji kierowanych (zogniskowanych). Cześć czasu przeznaczona jest na mini wykłady prowadzącego, projekcje filmów ilustrujących omawiane zagadnienia oraz pracę nad case studies