Czas trwania:

1 dzień (do 8 godzin dydaktycznych)

Korzyści ze szkolenia:

Podczas szkolenia uczestnik zapozna się z najważniejszymi zasadami przygotowywania wystąpienia. Przyjrzy się skutecznym narzędziom wzmacniającym przekaz werbalny. Pozna swoje mocne strony i obszary rozwojowe w zakresie przemawiania publicznego. Zdobędzie praktyczne umiejętności przygotowywania i prowadzenia skutecznych i prezentacji oraz radzenia sobie z zakłóceniami podczas ich trwania.

 

 

 

Cele szkolenia:

  • Doskonalenie umiejętności występowania przed audytorium
  • Kształtowanie świadomości własnego wizerunku w celu poprawy efektywności przemawiania
  • Rozpoznanie swoich mocnych stron i ich wykorzystanie podczas autoprezentacji
  • Przeciwdziałanie własnym ograniczeniom wynikającym z trudności radzenia sobie z napięciem i tremą przed publicznym występowaniem.

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z profesjonalnych wystąpień publicznych w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Moduł 1. Wystąpienie przed audytorium:

  • blaski i cienie roli mówcy
  • cechy dobrego mówcy
  • synchronizacja mówcy z odbiorcami: rola, wskaźniki dobrej synchronizacji

Moduł 2. Przygotowanie przemowy/ wystąpienia/ prezentacji:

  • zacznijmy od przedstawienia się, czyli „dekalog dobrego wystąpienia”
  • cel i zakres tematyczny referowanego zagadnienia
  • znajomość potrzeb i preferencji grupy słuchaczy
  • „zasada 3xP” w projektowaniu wystąpienia
  • techniki utrzymywania uwagi słuchaczy podczas dłuższych prezentacji
  • pomoce wizualne, rekwizyty i gadżety ułatwiające i utrudniające percepcję treści wystąpienia
  • aranżacja przestrzeni (czynniki ułatwiające i utrudniające skupienie), strefy wpływu mówcy
  • metody interaktywnej pracy ze słuchaczami – przegląd narzędzi aktywizujących, pobudzających do refleksji oraz dyskusji
  • zarządzanie zakłóceniami pojawiającymi się podczas wystąpienia

Moduł 3. Autoprezentacja, czyli jak zrobić dobre „pierwsze wrażenie” - rola komunikacji niewerbalnej i wyglądu w świadomym kreowaniu wizerunku i wywieraniu wpływu

Moduł 4. "Kłopotliwy słuchacz” - konstruktywne sposoby radzenia sobie z kontrargumentami, krytyką, zniecierpliwieniem, brakiem uważności audytorium

Moduł 5. Stres i trema – proste techniki obniżania napięcia przed, w trakcie i po wystąpieniu (techniki oddechowe, „pulsar”, elementy treningu neuromięśniowego, przeformułowanie błędnych przekonań)

 

  • Dyskusja z prezentacją multimedianą 
  • Studia przypadków (uczestników i trenera)
  • Praca indywidualna i w grupach