Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu zaawansowanych technik negocjacji zakupowych. Zagadnienia poruszane na szkoleniu obejmują obszary optymalizacji zakupów na potrzeby organizacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie efektywnego procesu negocjacyjnego. Zastosowanie metod i technik dostarczonych na szkoleniu pozwoli na osiągnięcie wymiernych korzyści finansowych.

Szkolenie skierowane jest do pracowników odpowiedzialnych za zakupy dla przedsiębiorstw. Kupców, zaopatrzeniowców, pracowników działu importu oraz wszystkich osób, które chciałyby usprawnić i obniżyć koszty pozyskiwania zasobów dla firmy.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Wprowadzenie do negocjacji.
    • negocjacje pozycyjne a negocjacje problemowe
    • style negocjacyjne i ich wpływ na efektywność działań
    • autoanaliza własnej postawy negocjacyjnej
    • charakterystyka profesjonalnego negocjatora
  2. Proces zapytania ofertowego.
    • sekwencja RFx
    • dobre praktyki współpracy z dostawcami
  3. Analizy wspierające pracę kupca.
    • analiza ABC
    • analiza XYZ
    • macierz Kraljica
  4. I etap negocjacji.
    • strategia i taktyka działań negocjatora
    • stawianie celu w negocjacjach
    • technika mini – max
    • opracowanie zmiennych negocjacyjnych
    • BATNA
  5. II etap negocjacji.
    • odkrycie stanowisk i interesów drugiej strony
    • wykorzystanie pytań i parafrazy
    • pytania szacujące i warunkowe
  6. III etap negocjacji.
    • kluczowe zasady negocjacji
    • prezentacja zmiennych
    • techniki wymiany ustępstw
    • techniki pokonywania impasu
  7. IV etap negocjacji.
    • akceptacja i potwierdzenie ustaleń
    • opracowanie dalszych działań
  8. Brudne chwyty.
    • nieczyste taktyki stosowane przez drugą stronę
    • sposoby obrony przed brudnymi chwytami
  9. Model negocjacyjny Willema Mastenbroek’a.
    • dylematy negocjatora
    • determinacja w realizacji celów
    • źródła i techniki okazywania siły
    • tworzenie i utrzymywanie właściwej atmosfery rozmów
    • elastyczność w negocjacjach
  10. Harvardzka szkoła negocjacji.
    • budowanie relacji i dążenie do celu
    • koncentracja na interesach stron
    • ukierunkowanie na rozwiązania typu wygrany – wygrany
    • stosowanie obiektywnych kryteriów
  11. Problemowe podejście do negocjacji.
    • autoanaliza własnego stylu rozwiązywania problemów
    • style rozwiązywania problemów
    • dobór stylu do sytuacji negocjacyjnej
    • korzyści i zagrożenia ze stosowania poszczególnych stylów
  12. Współpraca z trudnym partnerem w negocjacjach.
    • typologia osobowościowa klientów
    • sposoby komunikacji z różnymi typami klientów
  13. Asertywność negocjatora.
    • typologia zachowań
    • zasady asertywności
    • sytuacje negocjacyjne wymagające zachowań asertywnych
    • techniki asertywności
  14. Case’y negocjacyjne.
    • negocjacje prowadzone według opracowanego scenariusza
    • informacja zwrotna od pozostałych uczestników i od trenera
  15. Podsumowanie i wnioski.

 

Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:

 

"Szkolenie w miłej grupie "zmusza" wszystkich uczestników do pełnego zaangażowania i uczestnictwa."

"Teoria w połączeniu z praktyką zawsze daje dobre rezultaty."

"Atmosfera sprzyjająca otwieraniu się na praktycznej stronie szkolenia."

„Jasny i klarowny przekaz. Otwartość na problemy uczestników.”

 „Polecam! Miła atmosfera, bardzo pouczające, nie tylko teoria.”

„Szkolenie prowadzone profesjonalnie, teoria poparta przykładami.”

„Trener z dużym zasobem wiedzy, który przybliży każdą tematykę.”

„Szkolenie prowadzone w bardzo klarowny oraz skuteczny sposób.”

„Dobry kontakt ze słuchaczami, przykłady z życia zawodowego.”

„Ciekawe szkolenie, dużo fajnych działań praktycznych.”

„Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, Trener dokładnie i zrozumiale przekazywał uczestnikom wiedzę.”

„Profesjonalny i praktyczny sposób na rozwój umiejętności pracowników.”

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • prezentacja
  • dyskusja
  • studium przypadku
  • testy
  • case’y negocjacyjne