• Jak zidentyfikować, rozwinąć i zatrzymać najlepszych – programy Zarządzania Talentami
  • Jak działy ZZL i Rozwoju przyczyniają się obecnie do sukcesu i efektywności działań przedsiębiorstwa?
  • Czy dział ZZL może być partnerem biznesowym firmy?
  • Jaka jest rola zarządzania karierą i tworzenie ścieżek karier w budowaniu motywacji pracowników?
  • Czy systemy Ocen Okresowych mogą być najlepszym narzędziem rozwoju i motywowania pracowników w przedsiębiorstwie?
  • Czym jest coaching kariery dla rozwoju i motywacji pracowników i jakie ma on znaczenie dla efektywności ich działań?

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na  szkolenie:
ZARZĄDZANIE TALENTAMI, SYSTEMAMI OCEN OKRESOWYCH
MOTYWACJĄ PRACOWNIKÓW - CZYLI TRENING MISTRZÓW ZZL

będący częścią certyfikowanego kursu Akademia HR dla Specjalistów ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju Pracowników.

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • zdobycie i poszerzenie wiedzy z zakresu współczesnych metod i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi
  • zapoznanie się z definicją i budowaniem systemów ścieżek karier
  • poznanie zasad budowania profili kompetencyjnych
  • zdobycie umiejętności dobrego przygotowania systemu ocen okresowych – przygotowanie formularzy oceny i zdefiniowanie kryteriów oceny, profesjonalne przygotowanie się do rozmowy oceniającej, przygotowanie pracowników i przełożonych
  • jak wykorzystać coaching, wewnętrzny PR do budowania motywacji pracowników

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

I. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI

  1. Rola i zadania działu HR w przedsiębiorstwie
  2. Sposoby wzmacniania pozycji działu zasobów ludzkich – plan PR dla HR
  3. Współczesne standardy zarządzania zasobami ludzkimi – dział ZZL partnerem biznesowym przedsiębiorstwa
  4. Najważniejsze procesy HR
  5. Organizacja ucząca się a konkurencyjność przedsiębiorstwa


II. ZARZĄDZANIE ROZWOJEM I MOTYWACJĄ PRACOWNIKÓW

  1. Definiowane rozwoju i kariery
  2. Kultura organizacyjna, polityka i wizerunek firmy jako kluczowe elementy przyciągania i zatrzymywania zasobów ludzkich w firmie
  3. Definiowanie luk kompetencyjnych pracowników  i dobór metod ich niwelowania w miarę możliwości przedsiębiorstwa
  4. Modele kompetencyjne – budowa, zastosowanie w procesie rozwoju pracowników
  5. Zarządzanie karierą – ścieżki karier
  6. Sukcesje i rezerwa kadrowa
  7. Coaching a rozwój pracowników – definicje, zasady stosowania
  8. Rozwój pracownika – wsparcie i rola menedżera liniowego


III. OCENA OKRESOWA – SPOSÓB NA MOTYWACJĘ I ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKÓW

  1. Rola i cele systemu Ocen Okresowych
  2. Miejsce sytemu Ocen Okresowych w polityce personalnej przedsiębiorstwa
  3. System Ocen Okresowych jako najbardziej efektywne narzędzie rozwoju i motywacji pracowników
  4. Korzyści z systemu Ocen – dla pracownika, dla przełożonego, dla przedsiębiorstwa
  5. Warunki właściwie zaplanowanej i przeprowadzonej oceny pracowniczej
  6. Samoocena pracownika a efektywność rozmowy oceniającej
  7. Rola kadry kierowniczej w sukcesie działania systemu Ocen
  8. Style prowadzenia rozmów oceniających
  9. Udzielanie informacji zwrotnej – czyli feedback podczas rozmowy Oceniającej i Rozwojowej
  10. Trudne reakcje ze strony pracowników – 3 podstawowe przyczyny emocjonalnych reakcji pracowników
  11. Co zrobić, aby system Ocen był jak najbardziej obiektywny
  12. Oceny 360 stopni


IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

TEST WIEDZY:

Chętni uczestnicy mają możliwość przystąpić do testu wiedzy na zakończenie zajęć (test pisemny). Ocena z testu zostanie uwidoczniona na certyfikacie ukończenia. Uczestnicy, którzy nie zdecydują się przystąpić do testu, otrzymają certyfikat uczestnictwa w kursie.

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne / ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy / ankiety
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)