Celem szkolenia jest rozwój umiejętności budowania relacji z klientem. Kluczem do nawiązania kontaktu z klientem,
a następnie utrzymania go jest właściwe rozpoznanie typu klienta oraz dostosowanie się do sytuacji obsługi. Poruszane na szkoleniu obszary pozwolą uczestnikom wykształcić w sobie umiejętność skutecznej komunikacji z klientem
i trafnego podejścia do klienta.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • nawiązywać pozytywne relacje z klientami
  • efektywnie komunikować się z klientem
  • dostosowywać komunikację do typu klienta
  • działać asertywnie
  • efektywnie reagować w sytuacjach trudnych

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Efektywna komunikacja

  • wpływ komunikacji na kontakt z klientem
  • elementy wpływające na skuteczność przekazu
  • komunikacja werbalna i niewerbalna
  • rozwój komunikacji niewerbalnej
  • właściwe słownictwo

2. Pierwsze wrażenie

  • znaczenie pierwszego wrażenia w kontakcie z klientem
  • jak zrobić pozytywne pierwsze wrażenie?

3. Budowanie relacji

  • jak się wyróżnić?
  • trójkąt satysfakcji – aspekty, na których zależy klientowi
  • tworzenie długotrwałych relacji

4. Metafiltry

  • jak klient może postrzegać otaczającą rzeczywistość?
  • wykorzystanie wiedzy na temat metafiltrów – dostosowanie komunikacji do klienta

5. Typy osobowości

  • wpływ osobowości na zachowanie
  • typologia osobowości
  • sposoby komunikacji z różnymi typami klientów

6. Asertywność

  • na czym polega zachowanie asertywne?
  • zasady asertywności
  • wybrane techniki zachowań asertywnych

7. Inteligencja emocjonalna

  • filary inteligencji emocjonalnej
  • wpływ inteligencji emocjonalnej na działanie
  • rozwijanie inteligencji emocjonalnej

8. Sytuacje trudne

  • właściwa reakcja na niezadowolenie klienta
  • pokonywanie obiekcji
  • przyjmowanie reklamacji

9. Symulacje działań w obszarze kontaktu z klientem

  • case’y wg ustalonego scenariusza
  • rozwojowa informacja zwrotna

10. Podsumowanie i wnioski

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • prezentacja
  • dyskusja
  • studium przypadku
  • testy
  • case’y z obsługi klienta