Po szkoleniu uczestnicy będą:
•    lepiej znać zasady poprawności językowej – potrzebnej do klarownego przedstawiania treści komunikatu,
•    potrafili zaplanować strukturę dokumentu,
•    potrafili wydobyć i przedstawić to co, najistotniejsze w komunikacie,
•    dobrać komunikat do konkretnego odbiorcy,
•    znać zasady wizualnego przedstawiania treści: główne reguły typograficzne i estetyczne.
 

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Część 1. Słowo WSTĘPU
•    Do kogo piszemy? Zrozumienie odbiorcy komunikatu
•    O co martwi się dobry pisarz? O co martwi się marny pisarz?

Część 2. Słowo WSTĘPU
•    prawidłowości j. polskiego
•    poprawność językowa
•    słowotwórstwo,
•    interpunkcja
•    synonimy
•    zasoby językowe – gdzie szukać informacji nt. poprawności językowej
•    zasady gramatyki
•    wyrazy kłopotliwe - przykłady

Część 3. Jak wydobyć to, co najważniejsze - synteza informacji
•    Zebranie informacji
•    Selekcja informacji
•    Wydobycie tego, co najważniejsze
•    Ustalenie hierarchii informacji
•    Ćwiczenie praktyczne

Część 4. Subtelne różnice – duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
•    Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji?
•    Ćwiczenie – dodaj mocy tym słowom

Część 5. E-korespondencja

  • e-mail: - ”Od"     

                       - ”Temat”

                       - treść

  • Treści dla konkretnych rodzajów odbiorców: - profesor

                                                                                  - student

  • Netykieta – savoir vivre w e-korepsondencji
  • Ćwiczenie praktyczne

Część 6. Teksty na stronę www

  • Teksty na stronę www,
  • tytuły,
  • nagłówki,
  • akapity,
  • słowa i frazy kluczowe,
  • wyróżnienia w tekście,
  • tabele.
  • Przykłady
  • Ćwiczenie praktyczne


Część 7. Nie tylko treść, ale też forma: wygląd komunikatu


•    Typografia
•    Odstępy
•    Marginesy
•    Wyróżnianie

- wykład interaktywny

- ćwiczenia indywidualne i grupowe

- dyskusje

- analiza przypadków