Cele szkolenia:

W SZKOLENIU SZCZEGÓLNY NACISK POSTAWIONO NA PRAKTYCZNE ĆWICZENIA KSZTAŁTUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE:

  • Zwiększenie  skuteczności w negocjacjach.
  • Przegląd narzędzi i strategii negocjacyjnych.
  • Poprawa kompetencji w zakresie sprawowania kontroli nad rozmową negocjacyjną i budowania swojej pozycji, w tym akcent położony na kwestię radzenia sobie z emocjami dotyczącymi negocjacji.
  • Identyfikacja i eliminacja popełnianych błędów.
  • Skonfrontowanie własnych praktyk negocjacyjnych z zaleceniami trenera i pozostałych uczestników szkolenia.

Po szkoleniu uczestnicy:

  • Mają świadomość realnego wpływu  na przebieg i  efektywność prowadzonych negocjacji.
  • Są świadomi źródeł wszelkich w tym negatywnych emocji towarzyszących negocjacjom i wiedzą jak im zapobiegać lub jak nimi sterować.
  • Uświadamiają sobie wagę zasady „ Mecz wygrywa się najpierw w wyobraźni”
  • Potrafią toczyć świadomą grę, ukierunkowaną na efekty i pożądane skutki
  • Potrafią budować wizerunek silnego i jednocześnie zasługującego na zaufanie negocjatora.
  • Wiedzą jak uzyskiwać silę w negocjacjach, także wówczas kiedy „karty” nie są silne
  • Znają i w praktyce umieją zastosować główne zasady skutecznych negocjacji.
  • Wiedzą, jak sprawować  kontrolę nad rozmową, czasem i partnerem i celami.  Umieją prowadzić rozmowę w wybranym dla siebie kierunku.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. WSTĘP WPROWADZENIE DO TEMATU

  • Wprowadzenie trenera.
  • Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów).
  • Główne Zasady skutecznych negocjacji sprzedażowych na podstawie doświadczeń uczestników i trenera.
  • Wskaźniki siły w negocjacjach.
  • Negocjacje z pozycji siły. Jak pokazać siłę i pozostać w  dobrych relacjach?
  • Negocjacje ze słabej pozycji. Jak przekonać drugą stronę do siły swoich „kart”

2. BUDOWANIE POZYCJI W NEGOCJACJACH

  • Jak budować swoją pozycję w negocjacjach?
  • Jak robić to podczas spotkania? Utrzymywanie kontroli nad rozmową negocjacyjną.
  • Jak prowadzić rozmowę w wybranym przez siebie kierunku? Jak zwiększyć własne poczucie wpływu na przebieg rozmów? Eliminowanie błędów.
  • Indywidualny action plan.

3. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI

  • Zasady przygotowań.
  • Czego chcemy? Co zaakceptujemy? Planowanie efektu negocjacji.
  • Wyznaczenie zakresu negocjowanych kwestii.
  • Zasada tworzenia celów.
  • Zasady wyznaczania pola negocjacji.
  • Macierz ustępstw i zamienników.
  • Skład.
  • Miejsce i przestrzeń
  • Tzw. Kwestie honorowe
  • Argumenty i kontrargumenty

4. JA W ROLI NEGOCJATORA

  • Poznanie własnego stylu negocjacyjnego. Jak lubię prowadzić rozmowy? Jak budować kontakt z kimś, kogo słabo znam? Jak pozyskać kogoś, kogo się obawiam?
  • Rozpoznawanie zachowań partnera rozmowy – analiza typów negocjacyjnych. Moje mocne strony w prowadzeniu rozmowy – sesja informacji zwrotnej.
  • Cztery typy negocjatorów i cztery sposoby zachowania się. Metody dostrajania się do typu partnera negocjacji.

5. SKUTECZNE NEGOCJACJE WŁAŚCIWE OTYWARCE ROZMÓW

  • Dylemat zaufania.
  • Wymiana stanowisk.
  • Wpływanie na opinię oponenta w przedmiocie negocjowanej kwestii.
  • Neutralizacja stanowiska oponenta.
  • Pytania w negocjacjach źródłem inicjatywy.

6. NEGOCJACYJNE WŁAŚCIWE

  • W poszukiwaniu właściwych rozwiązań.
  • Przyczyny powstawania zastrzeżeń i trudnych sytuacji.
  • Pat i impas oraz jak z nich wyjść.
  • Zasady skutecznej argumentacji.
  • Zasady stosowania ustępstw.
  • Obrona marży i ceny.

7. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI. ZAMYKANIE SPOTKANIA

  • Emocje w negocjacjach, jako narzędzie wywierania wpływu i manipulacji. Sztuka kontroli emocji własnych i drugiej strony.
  • Taktyki stosowane podczas końca negocjacji.
  • Efekt końcowej premii.
  • Tzw. głupia chwila końca negocjacji
  • W poszukiwaniu win win.

8. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA PODSUMOWANIE. MAPA DROGOWA.

  • Podsumowanie kluczowych wniosków.
  • Pytania końcowe.
  • Mapa Drogowa, czyli sporządzenie indywidualnych planów działania wraz z podjęciem zobowiązania do ich realizacji.
  • Ankiety.
  • Zadanie indywidualne
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Wnioski zespołowe
  • Mini wykład trenera
  • Praca z camerą video (opcjonalnie)
  • Wspólne analiza i omówienie wniosków