Opis szkolenia:

Szkolenie obejmuje szeroki zakres zaawansowanych technik komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. Odkrywa przed uczestnikami obszary, na które na co dzień często nie zwracamy uwagi, a których rozumienie i świadome wykorzystywanie znacząco poprawia nasze funkcjonowanie w relacjach interpersonalnych.

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji w biznesie, których opanowanie i stosowanie pomoga szybciej i skuteczniej osiągać cele w procesie komunikacji z innymi osobami.

Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą skuteczniej porozumiewać się wykorzystując różnorodne techniki oraz dostosowywać sposób komunikacji do sytuacji i rozmówcy. Począwszy od umiejętności kształtowania własnego przekazu i lepszego rozumienia innych po umiejętności przekonywania do swoich racji oraz komunikacji z „trudnym” rozmówcą.

Szkolenie polecamy dla

osób, których skuteczność działania w dużej mierze zależy od umiejętności efektywnej komunikacji. Zapraszamy menedżerów, liderów i członków zespołów, handlowców, członków zespołów projektowych oraz wszystkich, którzy chcieliby usprawnić swoje zdolności komunikacyjne i interpersonalne w kontaktach z klientami.
 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Program szkolenia

1.Percepcja i satysfakcja klienta.

  • pryzmat postrzegania firmy przez klienta
  • trójkąt satysfakcji
  • czynniki decydujące o zadowoleniu klienta
  • klient wewnętrzny a klient zewnętrzny

2. Proces komunikacji.

  • kluczowe aspekty efektywności
  • kanały przekazu

3. Komunikacja niewerbalna.

  • wykorzystanie mowy ciała
  • odczytywanie zachowań rozmówcy
  • spójność komunikacji

4.Komunikacja werbalna.

  • wykorzystanie pytań
  • techniki aktywnego słuchania
  • parafraza

5.Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z rozmówcą.

  • tworzenie pierwszego wrażenia
  • elementy ułatwiające budowanie porozumienia
  • identyfikacja potrzeb rozmówcy
  • otwartość w komunikacji

6. Asertywność.

  • typy zachowań
  • wpływ poszczególnych zachowań na efektywność komunikacji
  • zasady asertywności
  • techniki działań asertywnych

7. Asertywne budowanie relacji z klientem.

  • komunikat „ja”
  • przekazywanie konstruktywnej informacji zwrotnej
  • przyjmowanie krytyki

8.Współpraca z trudnym klientem.

  • przyczyny agresywnych zachowań klientów
  • jak rozmawiać z agresywnym klientem?
  • typologia klientów
  • dopasowanie stylu komunikacji do rozmówcy

9.Elementy zarządzania czasem.

  • ustalanie priorytetów
  • zasady i reguły zarządzania czasem
  • planowanie pracy

10. Podsumowanie i wnioski.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • dyskusja
  • prezentacja
  • studium przypadku
  • testy scenki