Opis szkolenia:
Szkolenie obejmuje szeroki zakres zaawansowanych technik komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. Odkrywa przed uczestnikami obszary, na które na co dzień często nie zwracamy uwagi, a których rozumienie i świadome wykorzystywanie znacząco poprawia nasze funkcjonowanie w relacjach interpersonalnych.
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji w biznesie, których opanowanie i stosowanie pomoga szybciej i skuteczniej osiągać cele w procesie komunikacji z innymi osobami.
Korzyści dla uczestników
Po szkoleniu uczestnicy będą skuteczniej porozumiewać się wykorzystując różnorodne techniki oraz dostosowywać sposób komunikacji do sytuacji i rozmówcy. Począwszy od umiejętności kształtowania własnego przekazu i lepszego rozumienia innych po umiejętności przekonywania do swoich racji oraz komunikacji z „trudnym” rozmówcą.
Szkolenie polecamy dla
osób, których skuteczność działania w dużej mierze zależy od umiejętności efektywnej komunikacji. Zapraszamy menedżerów, liderów i członków zespołów, handlowców, członków zespołów projektowych oraz wszystkich, którzy chcieliby usprawnić swoje zdolności komunikacyjne i interpersonalne w kontaktach z klientami.