• rozwój umiej─Ötno┼Ťci sporz─ůdzania kompetencyjnego profilu kandydata
  • rozwój umiej─Ötno┼Ťci doboru strategii rekrutacji do strategii firmy
  • prezentacja i ocena wspó┼éczesnych narz─Ödzi rekrutacji
  • zapoznanie si─Ö z zasadami formu┼éowania og┼éosze┼ä rekrutacyjnych o du┼╝ej mocy selekcyjnej
  • zapoznanie si─Ö z efektywnymi ┼║ród┼éami pozyskiwania kandydatów
  • poznanie metod eliminowania b┼é─Ödów rekrutacyjnych

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

I. Wprowadzenie – czym jest proces rekrutacji i selekcji
1. Definicja i cele wspó┼éczesnego procesu rekrutacji
2. Etapy procesu rekrutacji
3. Dobór strategii rekrutacji do strategii i kultury organizacyjnej organizacji
4. Znaczenie doboru i utrzymania dobrych pracowników w firmie

II. Aspekty prawne procesu naboru
1. Zakaz dyskryminacji w zatrudnieniu – jakich informacji mo┼╝e i nie mo┼╝e ┼╝─ůda─ç od kandydatów pracodawca
2. Referencje i testy rekrutacyjne – warunki stosowania

III. Kompetencje mistrza/ praktyka rekrutacji – udowodnienie tezy – Im masz wi─Öksz─ů wiedz─Ö jako rekruter tym lepszych kandydatów b─Ödziesz móg┼é pozyska─ç do swojej firmy
1. Przygotowanie profilu kompetencji Mistrza Rekrutacji – odniesienie do wzoru profilu kompetencji kandydatów do pracy
2. Najlepszy pracownik na rynku pracy kontra najbardziej optymalny pracownik dla danej firmy

IV. Pozyskiwanie kandydatów – nasza firma jako po┼╝─ůdane miejsce pracy
1. Rola atrakcyjnego og┼éoszenia rekrutacyjnego – zewn─Ötrzna atrakcyjno┼Ť─ç rekrutacyjna organizacji
2. Pozytywny wizerunek firmy a zainteresowanie w┼éa┼Ťciwych kandydatów – jak prowadzi─ç i wykorzystywa─ç tzw. marketing stanowisk pracy w firmie

V. Dobór efektywnych ┼║róde┼é pozyskiwania kandydatów
1. Rekrutacja wewn─Ötrzna i zewn─Ötrzna (zalety, wady, mo┼╝liwo┼Ťci) – czyli poszukiwanie talentów w organizacji i poza ni─ů
2. Wspó┼épraca z firmami doradztwa personalnego – headhunting/ Executive Search
3. Inne ┼║ród┼éa dotarcia do kandydatów
4.  Wybór najlepszego ┼║ród┼éa w zale┼╝no┼Ťci od profilu kandydata i pracodawcy

VI. Unikanie b┼é─Ödów podczas procesu rekrutacji
1. Najcz─Östsze zagro┼╝enia i b┼é─Ödy pope┼éniane przez osoby rekrutuj─ůce i kandydatów podczas procesu rekrutacji– rozmowa „bez celu”, ryzykowne pytania i tematy, przygotowanie
2. Psychologiczne pu┼éapki procesu rekrutacji – uprzedzenia, przecenienie, b┼é─Ödy interpretacyjne

VII. Wybór odpowiedniego kandydata
1. Matryca Oceny najlepszych kandydatów dostosowana do wymogów stanowiska i kultury organizacyjnej firmy

VIII. Podsumowanie szkolenia – indywidualny plan dzia┼éa┼ä

  • mini – wyk┼éady z prezentacj─ů multimedialn─ů (20% szkolenia)
  • praca metodami warsztatowymi (80% szkolenia) – praca w zespo┼éach, praca w parach, ─çwiczenia indywidulane, panele dyskusyjne, studia przypadków, gry szkoleniowe

Poniewa┼╝ szkolenie ma charakter praktyczny, bazuj─ůcy na autentycznych materia┼éach, uczestnicy mog─ů przynie┼Ť─ç ze sob─ů na szkolenie: wzór opisu stanowiska, na które rekrutuj─ů; wzory profili kandydata i og┼éosze┼ä rekrutacyjnych stosowane w ich organizacji. B─Öd─ů oni mieli mo┼╝liwo┼Ť─ç zweryfikowania tych dokumentów oraz przeanalizowania ich
z perspektywy narz─Ödzi poznanych na ─çwiczeniach podczas szkolenia.