„Jeśli myślisz, że potrafisz, to masz rację. Lecz jeśli w to nie wierzysz, nic nie osiągniesz.”
Mary Kay Ash
Współczesnym pracownikom samo posiadanie pracy już dziś nie wystarczy. Do istotnych zmian bowiem, które nastąpiły w ostatnich latach, jest wzrost świadomości dotyczący prawa ludzi do spełniania się. Dlatego pracownic pragną wiedzieć, co się dzieje w firmie, cenią sobie konsultowanie się z nimi – chcą się angażować w różne projekty i decyzje dot. działania firmy. Pragną, aby efekty ich pracy stanowiły wartość dla firmy. Sani zaś odnajdują w tym przyjemność i satysfakcję. Dlatego, jeśli ich odpowiednio zmotywujemy, będą działali skuteczniej.
• Po co motywować?
• Co motywuje współczesnych pracowników?
• Jak chwalić?
• Czy pieniądze rzeczywiście motywują?
• Jaki wpływ na motywację pracowników mają tzw. „drobiazgi”?
• Czy motywować poprzez mówienie DO pracowników czy Z pracownikami?
• Jak można „zarażać” entuzjazmem?
• Co wspólnego ma Sherlock Holmes i inni detektywi z motywowaniem?
• Czy krytyka może być motywująca i inspirująca?
• Czy systemy ocen mogą być obiektywne?
Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:
MOTYWOWANIE I OCENIANIE PRACOWNIKÓW
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
- rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie umiejętności i potencjału pracowników
- umiejętne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podwładnych
- umiejętność dostosowywania działań motywacyjnych do poziomu rozwoju pracowników
- tworzenie i stosowanie narzędzi motywacyjnych
- odpowiednia i efektywna komunikacja z pracownikami
- uświadomienie sobie znaczenia roli lidera w motywowaniu podwładnych
- uświadomienie sobie roli i celów doskonałych systemów oceniania pracowników
- prawidłowa interpretacja formularzy oceny i kryteriów nich zawartych
- prowadzenie rozmów z pracownikami w taki sposób, aby były motywujące dla pracownika
- umiejętne stosowanie metod radzenia sobie z trudnymi emocjami pracownika