Cele szkolenia:

Nabycie i utrwalenie wiedzy, oraz umiejętności motywowania podległych pracowników do osiągania indywidualnych i grupowych celów biznesowych.

Podczas szkolenia jego uczestnicy będą mieli możliwość pogłębienia, utrwalenia i  nabycia umiejętności w następujących obszarach komunikacji zarządczej:

  • Wyznaczanie i egzekwowanie celów u pracowników
  • Skuteczne motywowanie do realizacji stawianych celów
  • Dostosowanie stylu zarządzania do typu pracownika
  • Budowanie efektywnego autorytetu lidera
  • Skuteczne, pozafinansowe motywowanie i nagradzanie pracowników
  • Radzenie sobie z trudnymi pracownikami
  • Poprawienie komunikacji interpersonalnej w zespole
  • Skuteczne kontrolowanie i jednoczesne nie demotywowanie
  • Stosowanie perswazji psychologicznej
  • Efektywne komunikowanie się z pracownikami


Podczas szkolenia jego uczestnicy będą mieli możliwość pogłębienia, utrwalenia i  nabycia wiedzy w następujących obszarach:

  • Świadomości własnej roli w organizacji
  • Postawy jakiej oczekuje się od Lidera
  • Własnych mocnych stron oraz obszarów do poprawy jako Lidera
  • Czynników stanowiących o skuteczności Lidera i jego zespołu
  • Rodzajów autorytetu i informacji o autorytecie intuicyjnie wykorzystywanym przez siebie
  • Własnych obszarów motywacji
  • Niefinansowych czynnikach motywacji i metodach stosowania ich we własnym zespole
  • Stylach zarządzania i informacji o właściwościach własnego, intuicyjnego stylu

Szkolenie polecamy dla:

Dla nowych Liderów, czyli obecnych i przyszłych Dyrektorów, Kierowników i Menedżerów, których zadaniem będzie motywowanie zespołu do osiągania określonych celów biznesowych.
 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z motywowania zespołu do realizacji stawianych celów biznesowych w czasie w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.

 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. ŚWIADOMY SWOJEJ ROLI W ORGANIZACJI  I STYLU MOTYWOWANIA LIDER

  1. Wymagania rynku i korzyści
  • Oczekiwania pracodawcy i ich powody
  • Oczekiwania pracowników
  • Korzyści dla Liderów ze sprostania oczekiwaniom
  1. Postawa Lidera podczas przekazywania w ,,dół’’ informacji, poleceń pochodzących od jego przełożonych
  • Postawa Lidera jako reprezentanta ,,góry’’
  • Zasada identyfikowania się z celem
  1. Podstawowe zadania Lidera – motywowanie pracowników
  • Co mnie motywuje – test autoanalizy
  • Oznaki motywacji i demotywacji
  • Praktyczne pomysły na motywowanie pozafinansowe

 

MODUŁ II. NARZĘDZIA ZARZĄDCZE WPŁYWAJĄCE NA REALIZACJĘ CELÓW PRZEZ PODWŁADNYCH

  1. Podstawowe zadania Lidera - budowanie autorytetu lidera grupy?
  • Idealny szef - portret
  • Rodzaje autorytetu w oczach pracowników i jego efektywność
  • Metody budowania i wzmacniania najefektywniejszych form autorytetu
  1. Podstawowe zadania Lidera – dopasowanie stylu zarządzania do dojrzałości pracownika
  • Mój styl zarządzania – kwestionariusz autoanalizy
  • Style zarządzania i dojrzałość pracowników
  • Dopasowanie stylu zarządzania do typu pracownika i sytuacji
  1. Podstawowe zadania Lidera – stawianie celów i zadań pracownikom
  • Budowanie wizji dla własnego zespołu
  • Cele / Marzenia - Wykorzystanie reguły SMART
  • Cele ilościowe i jakościowe
  1. Podstawowe zadania Lidera – monitorowanie i ocena
  • Kontrola prewencyjna, bieżąca i po fakcie
  • Standardy pracy , jako podstawa do oceny
  • Jak przeprowadzać oceny?
  1. Podstawowe zadania Lidera - udzielanie  informacji zwrotnej
  • Przygotowanie się do rozmowy
  • Zmotywowanie pracownika do rozmowy
  • Zasady udzielania motywującej informacji zwrotnej
  1. Podstawowe zadania Lidera – przekonywanie
  • Mechanizmy perswazji psychologicznej w zarządzaniu
  • Techniki oparte o indywidualną specyfikę pracownika
  • Perswazja oparta o osobowość rozmówcy i jego stosunek do nas
  1. Podstawowe zadania Lidera – coaching narzędziowy pracowników
  • Kryteria wyboru celu coachingu
  • Zasady pracy z pracownikiem
  • Wyznaczanie celów po coachingu
  1. Podstawowe zadania Lidera  - expose przed pracownikami
  • Efektywna komunikacja niewerbalna
  • Struktura efektywnego wystąpienia przed pracownikami
  • Treść expose


MODUŁ III. IMPLEMENTACJA SZKOLENIA W CODZIENNEJ PRACY

  1. Podsumowanie szkolenia – przyszłe działania
  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  • Opracowanie indywidualnego planu wzmocnienia efektywności działań zarządczych
  • Prezentacja indywidualnych planów wdrożeniowych

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Zajęcia odbywają się w formie warsztatu opartego na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez:

  • Pracę w zespołach
  • Gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
  • Testy rozwojowo - szkoleniowe
  • Wnioski, podsumowania i dyskusje na forum grupy
  • Dzielenie się najlepszymi praktykami i sprawdzonymi technikami