Celem szkolenia jest rozwój umiejętności właściwej ekspozycji towaru, która przekłada się na wzrost sprzedaży i zysku firmy. Uczestnicy poznają sposoby tworzenia ekspozycji wpływających na wzrost widoczności produktu i świadomości marki, a w konsekwencji na zwiększenie sprzedaży. Uczestnicy oprócz umiejętności znajdowania najlepszych miejsc ekspozycyjnych, przećwiczą również sposób rozmowy i przekonania do preferowanych miejsc osób decyzyjnych.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • zidentyfikować najlepsze miejsce na ekspozycje produktów w punkcie sprzedaży
  • opracować koncepcję ekspozycji
  • zbudować argumentację do przekonania osoby decyzyjnej do wprowadzenia ekspozycji
  • wprowadzić i zarządzać ekspozycją w punkcie sprzedaży
  • realizować ekspozycje wspierające sprzedaż produktów

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. CELE MERCHANDISINGU

  1. korzyści z dobrej ekspozycji
  2. zwiększenie sprzedaży
  3. dbałość o jakość produktów w punkcie sprzedaży
  4. budowanie wizerunku marki
  5. dostępność produktu a sprzedaż

 

MODUŁ II. SPOJRZENIE NA EKSPOZYCJĘ OCZAMI NABYWCY

  1. wybór miejsca ekspozycji towaru
  2. wpływ ekspozycji na klienta
  3. strefa wejścia
  4. strefa zakupów
  5. strefa kasowa
  6. strefa wyjścia

 

MODUŁ III. WYRÓŻNIENIE PRODUKTU W PUNKCIE SPRZEDAŻY

  1. jaka ekspozycja zachęca do zakupu?
  2. parametry efektywnej ekspozycji
  3. miejsce ekspozycji
  4. zajmowana powierzchnia
  5. standard ekspozycji
  6. główna ekspozycja
  7. dodatkowe miejsca ekspozycyjne
  8. multiplikacje

 

MODUŁ IV. DODATKOWE WSPARCIE SPRZEDAŻY

  1. zasady wykorzystania materiałów POS
  2. znaczenie ekspozycji ceny produktu
  3. wprowadzanie promocji

 

MODUŁ V. ZASADY MERCHANDISINGU

  1. zasada FIFO
  2. merchandising wstępny
  3. merchandising właściwy
  4. aktualność ekspozycji

 

MODUŁ VI. REALIZACJA EKSPOZYCJI W PUNKCIE SPRZEDAŻY

  1. przygotowanie do realizacji ekspozycji
  2. opracowanie koncepcji
  3. rozmowa z klientem na temat ekspozycji
  4. pokonywanie obiekcji klienta odnośnie ekspozycji

 

MODUŁ VII. ZABEZPIECZENIE TRWAŁOŚCI EKSPOZYCJI

  1. umowa ekspozycyjna, program lojalnościowy
  2. wykorzystanie własnych ekspozytorów
  3. zaangażowanie klienta
  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • prezentacja
  • dyskusja
  • studium przypadku
  • analiza materiałów z punktów sprzedaży
  • scenki