Celem szkolenia jest rozwój umiejętności właściwej ekspozycji towaru, która przekłada się na wzrost sprzedaży i zysku firmy. Uczestnicy poznają sposoby tworzenia ekspozycji wpływających na wzrost widoczności produktu i świadomości marki, a w konsekwencji na zwiększenie sprzedaży. Uczestnicy oprócz umiejętności znajdowania najlepszych miejsc ekspozycyjnych, przećwiczą również sposób rozmowy i przekonania do preferowanych miejsc osób decyzyjnych.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • zidentyfikować najlepsze miejsce na ekspozycje produktów w punkcie sprzedaży
  • opracować koncepcję ekspozycji
  • zbudować argumentację do przekonania osoby decyzyjnej do wprowadzenia ekspozycji
  • wprowadzić i zarządzać ekspozycją w punkcie sprzedaży
  • realizować ekspozycje wspierające sprzedaż produktów

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Cele merchandisingu.
    • korzyści z dobrej ekspozycji
    • zwiększenie sprzedaży
    • dbałość o jakość produktów w punkcie sprzedaży
    • budowanie wizerunku marki
    • dostępność produktu a sprzedaż
  2. Spojrzenie na ekspozycję oczami nabywcy.
    • wybór miejsca ekspozycji towaru
    • wpływ ekspozycji na klienta
    • strefa wejścia
    • strefa zakupów
    • strefa kasowa
    • strefa wyjścia
  3. Wyróżnienie produktu w punkcie sprzedaży.
    • jaka ekspozycja zachęca do zakupu?
    • parametry efektywnej ekspozycji
    • miejsce ekspozycji
    • zajmowana powierzchnia
    • standard ekspozycji
    • główna ekspozycja
    • dodatkowe miejsca ekspozycyjne
    • multiplikacje
  4. Dodatkowe wsparcie sprzedaży.
    • zasady wykorzystania materiałów POS
    • znaczenie ekspozycji ceny produktu
    • wprowadzanie promocji
  5. Zasady merchandisingu.
    • zasada FIFO
    • merchandising wstępny
    • merchandising właściwy
    • aktualność ekspozycji
  6. Realizacja ekspozycji w punkcie sprzedaży.
    • przygotowanie do realizacji ekspozycji
    • opracowanie koncepcji
    • rozmowa z klientem na temat ekspozycji
    • pokonywanie obiekcji klienta odnośnie ekspozycji
  7. Zabezpieczenie trwałości ekspozycji.
    • umowa ekspozycyjna, program lojalnościowy
    • wykorzystanie własnych ekspozytorów
    • zaangażowanie klienta
  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • prezentacja
  • dyskusja
  • studium przypadku
  • analiza materiałów z punktów sprzedaży
  • scenki