Celem szkolenia jest rozwój umiej─Ötno┼Ťci w┼éa┼Ťciwej ekspozycji towaru, która przek┼éada si─Ö na wzrost sprzeda┼╝y i zysku firmy. Uczestnicy poznaj─ů sposoby tworzenia ekspozycji wp┼éywaj─ůcych na wzrost widoczno┼Ťci produktu i ┼Ťwiadomo┼Ťci marki, a w konsekwencji na zwi─Ökszenie sprzeda┼╝y. Uczestnicy oprócz umiej─Ötno┼Ťci znajdowania najlepszych miejsc ekspozycyjnych, prze─çwicz─ů równie┼╝ sposób rozmowy i przekonania do preferowanych miejsc osób decyzyjnych.

Po szkoleniu uczestnicy b─Öd─ů potrafili:

  • zidentyfikowa─ç najlepsze miejsce na ekspozycje produktów w punkcie sprzeda┼╝y
  • opracowa─ç koncepcj─Ö ekspozycji
  • zbudowa─ç argumentacj─Ö do przekonania osoby decyzyjnej do wprowadzenia ekspozycji
  • wprowadzi─ç i zarz─ůdza─ç ekspozycj─ů w punkcie sprzeda┼╝y
  • realizowa─ç ekspozycje wspieraj─ůce sprzeda┼╝ produktów

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. CELE MERCHANDISINGU

  1. korzy┼Ťci z dobrej ekspozycji
  2. zwi─Ökszenie sprzeda┼╝y
  3. dba┼éo┼Ť─ç o jako┼Ť─ç produktów w punkcie sprzeda┼╝y
  4. budowanie wizerunku marki
  5. dost─Öpno┼Ť─ç produktu a sprzeda┼╝

 

MODU┼ü II. SPOJRZENIE NA EKSPOZYCJ─ś OCZAMI NABYWCY

  1. wybór miejsca ekspozycji towaru
  2. wpływ ekspozycji na klienta
  3. strefa wej┼Ťcia
  4. strefa zakupów
  5. strefa kasowa
  6. strefa wyj┼Ťcia

 

MODU┼ü III. WYRÓ┼╗NIENIE PRODUKTU W PUNKCIE SPRZEDA┼╗Y

  1. jaka ekspozycja zach─Öca do zakupu?
  2. parametry efektywnej ekspozycji
  3. miejsce ekspozycji
  4. zajmowana powierzchnia
  5. standard ekspozycji
  6. g┼éówna ekspozycja
  7. dodatkowe miejsca ekspozycyjne
  8. multiplikacje

 

MODUŁ IV. DODATKOWE WSPARCIE SPRZEDAŻY

  1. zasady wykorzystania materia┼éów POS
  2. znaczenie ekspozycji ceny produktu
  3. wprowadzanie promocji

 

MODUŁ V. ZASADY MERCHANDISINGU

  1. zasada FIFO
  2. merchandising wst─Öpny
  3. merchandising w┼éa┼Ťciwy
  4. aktualno┼Ť─ç ekspozycji

 

MODUŁ VI. REALIZACJA EKSPOZYCJI W PUNKCIE SPRZEDAŻY

  1. przygotowanie do realizacji ekspozycji
  2. opracowanie koncepcji
  3. rozmowa z klientem na temat ekspozycji
  4. pokonywanie obiekcji klienta odno┼Ťnie ekspozycji

 

MODUŁ VII. ZABEZPIECZENIE TRWAŁOŚCI EKSPOZYCJI

  1. umowa ekspozycyjna, program lojalno┼Ťciowy
  2. wykorzystanie w┼éasnych ekspozytorów
  3. zaanga┼╝owanie klienta
  • ─çwiczenia indywidualne i zespo┼éowe
  • prezentacja
  • dyskusja
  • studium przypadku
  • analiza materia┼éów z punktów sprzeda┼╝y
  • scenki