Cele szkolenia:

  • Określenie obecnego i przyszłego miejsca placówki na rynku
  • Określenie funkcji marketingu
  • Organizacja marketingu
  • Poznanie podstawowych reguł i metod zarządzania marketingowego
  • Nabycie umiejętności tworzenia strategii marketingowej
  • Nabycie umiejętności tworzenia planu marketingowego

Dzięki szkoleniu, uczestnicy:

  • poznają motywy zakupowe klientów
  • zdobędą wiedzę na temat skutecznych sposobów budowania silnej marki luksusowej
  • poznają 8P, czyli marketing mix dla produktów premium
  • nauczą się badać rynek nabywców swoich produktów/usług
  • zdobędą wiedzę na temat różnych, w tym nowoczesnych, form  komunikacji marketingowej  
  • nauczą się, jak efektywnie kreować wizerunek firmy lub marki
  • opracują ramowy plan marketingowy dla marki luksusowej
  • poznają skuteczne narzędzia public relations

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

WSTĘP DO MARKETIGNU PRODUKTÓW PREMIUM

  • Istota oraz klasyfikacja produktów i marek luksusowych
  • Charakterystyka dóbr luksusowych (wyroby jubilerskie, wina, samochody, futra, dzieła sztuki, inne)
  • Rynek dóbr luksusowych na świecie i w Polsce

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenie – „charakterystyka mojego produktu”.
 

KONSUMENT PRODUTKÓW PEMIUM

  • Kim jest klient produktów luksusowych, co go charakteryzuje – typologia
  • Specyfika obsługi klienta luksusowego
  • Motywy zakupowe oraz potrzeby klienta
  • Psychologia zachowań zakupowych nabywców dóbr luksusowych

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, ćwiczenie – „segmentacja”, ćwiczenie – „typowe potrzeby i motywy zakupowe segmentu”, ćwiczenie – „typologia klienta”.
 

MARKETING PRODUKTÓW PREMIUM

         Tytułem wstępu:

  • Specyfika marketingu usług luksusowych
  • Lifestyle marketing jako jeden ze sposobów kreowania marki luksusowej

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, ćwiczenie – „lifestyle marketing”.

Opracowanie koncepcji marki luksusowej:

  • Marketing mix w segmencie dóbr luksusowych – 8P
  • Kreowanie produktu
  • Kształtowanie cen – właściwe pozycjonowanie marki luksusowej
  • Ustalanie strategii dystrybucji

Promocja produktów premium:

  • Komunikacja marketingowa marek luksusowych
  • Reklama i jej różne formy jako narzędzia promocji marek luksusowych
  • Opracowywanie kreatywnych założeń promocji marek luksusowych
  • Alianse marketingowe – jak je efektywnie wykorzystywać
  • Narzędzia kreowania i wzmacniania marki luksusowej
  • Tworzenie planu marketingowego marki luksusowej

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, ćwiczenie – „branding”, ćwiczenie – „pricing”, ćwiczenie – „8P”, case study – trendy w reklamie produktów premium, ćwiczenie – „alianse marektingowe”, ćwiczenie – „plan marketingowy”.
 

Nowoczesne formy marketingu:

  • Marketing partyzancki i jego formy a kształtowanie wizerunku marki premium
  • Działania w social media – formy oraz sposoby działań marketingowych promujących marki luksusowe w mediach społecznościowych

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, case study – przykłady działań z zakresu marketingu partyzanckiego w segmencie premium, ćwiczenie – „moje partyzanckie działania”, case study – przykłady działań z zakresu social media w segmencie premium (dobre praktyki), ćwiczenie – „plan działań w social media”.
 

Działania z zakresu public relations jako sposób na budowanie silnego produktu luksusowego:

  • Public relations jako narzędzie kreowania marek luksusowych
  • Ambasador marki – jak go właściwie wybrać, według jakich kryteriów
  • Znaczenie CSR w kreowaniu wizerunku marek luksusowych
  • Sponsoring jako forma promocji marek luksusowych
  • Działania z zakresu E-PR
  • Media relations jako sposób budowania silnego i spójnego wizerunku produktu premium
  • Skuteczne zarządzanie sytuacją kryzysową

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, case study – przykłady działań z zakresu public relations w segmencie premium, ćwiczenie – „strategia PR”, case study – przykłady ambasadorów marek (dobrze i źle dobranych), case study – przykłady działań z zakresu e-PR, case study – przykłady działań z zakresu media relations (z uwzględnieniem blogerów/vlogerów), case study – przykłady informacji prasowych wysyłanych do mediów (dobre i złe praktyki), ćwiczenie – „książka kryzysowa”.

  • case study
  • warsztaty
  • burze mózgów
  • ćwiczenia indywidualne, grupowe
  • dyskusje
  • warsztaty pisania

*wszystkie ćwiczenia opracowane są na autorskich arkuszach