Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które pracują lub rozpoczynają pracę na stanowisku managerskim w organizacji handlowej. Uczestnicy zapoznają się z praktycznymi i często nowatorskimi podejściami do pracy na stanowisku managera.  Program został oparty na doświadczeniach autora szkolenia oraz znanych , cenionych i skutecznych managerów XXI wieku. Adresatami szkolenia są zarówno osoby pracujące z małymi grupami charakterystycznymi dla Działów Key Accounts jak i managerów zarządzających dużymi silami terenowymi (ASM, RSM).

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zaprezentowanie praktycznych wskazówek związanych z pracą na stanowisku managera w czasach dynamicznego rozwoju zaawansowanych technologii. Celem nadrzędnym jest przedstawienie roli stanowiska kierowniczego w bezpośredniej konfrontacji z typowymi problemami związanymi z zarządzaniem zasobami ludzkimi. 

 Korzyści dla uczestników:

  • Uczestnicy poznają własny styl zarządzania zasobami ludzkimi
  • Na nowo zdefiniują swoją rolę w organizacji handlowej
  • Poznają nowoczesne metody motywacji grupy, wykorzystywane przez znanych praktyków biznesu
  • Nauczą się skutecznej komunikacji związanej z aktywnym słuchaniem
  • Poznają efektywne metody zarządzania emocjami i stresem
  • Przećwiczą własne umiejętności managerskie w sytuacji zadaniowej
  • Poznają sprawdzone techniki moderowania pracy grupowej

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Dzień 1

Moduł I

  • Rola managera w organizacji handlowej
  • Nowoczesna świadomość biznesowa : rozumienie celóworaz zasad i mechanizmów działania samej organizacji.
  • Lider, Manager czy Przywódca ? Kreowanie nowego Lidera
  • Zadania managera według P. F. Druckera
  • Nowoczesny Lider : 10 Zasad Dobrego Lidera według Richarda Bransona
  • 4 Modele zarządzania zespołem według B.Tracy
  • Elementy Inteligencji Emocjonalnej w pracy managera (samodyscyplina, samokontrola i empatia)

Moduł II

  • Wyznaczanie celów metodą SMART (KWARC)
  • Wyzwanie dla managera : współpraca z różnymi typami osobowości : typologia od Hipokratesa do Donalda Trumpa
  • Dualizm zarządzania Kanałem Tradycyjnym i Kanałem Nowoczesnym
  • Świadomość funkcjonowania grupy – role poszczególnych uczestników (lider, szara eminencja, błazen, kozioł ofiarny), Model „20/60/20”, psychologia grupy
  • Komunikacja efektywna : słuchanie i słyszenie
  • Zasady prowadzenia spotkań, delegowanie zadań
  • Feedback : zasady i konsekwencje
  • Motywacja : automotywacja a motywatory zewnętrzne
  • Motywowanie zespołu : Motywacja i przyzwyczajenia według Navy Seal’s, 8 Sekretów Sukcesu według Napoleona Hilla

Dzień II

Moduł III

  • Niebezpieczne obszary w pracy managera – rutyna
  • Zarządzanie zmianą : 5 Faz Procesu (czym jest zmiana, podstawy, schemat i tempo przebiegu, ryzyka, zagrożenia i obawy w procesie zmiany) :
  • 3 pułapki lidera zmian według P. F. Druckera
  • Światowe marki, które nie rozumiały konieczności zmian (Nokia, Sharp, Daewoo)
  • Przyczyny i Zarządzanie konfliktem : „Koło Moora”
  • Stres i zarządzanie emocjami według sił specjalnych :Izraelski Mossad i opanowanie emocji na bazie rosyjskiego Specnaz

Moduł IV

  • Techniki pracy zespołowej : Burza mózgów, Kapelusze de Bono, Strategia Disney ’a
  • Mentoring i Shadowing : programy wsparcia i rozwoju talentów
  • Współpraca z innymi działami organizacji
  • Jak to robią managerowie XXI wieku? : Apple„12 Zasad sukcesu według Steve’a Jobsa”, Microsoft „11 zasad Billa Gatesa”

 

Szkolenie prowadzone jest techniką wykładowo – warsztatową. Taka forma realizacji pozwala uczestnikom na zapoznanie się z zasadami zarządzania i jednocześnie daje możliwość przećwiczenia nabytych umiejętności oraz wymiany doświadczeń z prowadzącym jak i innymi uczestnikami szkolenia.