• Poznanie narzędzi zwiększających skuteczność kreatywnego myślenia.
  • Inspiracja do tworzenia pomysłów na skuteczniejsze promowanie marki lub firmy.
  • Solidna dawki twórczej energii pomocna w dalszej pracy.
  • Zwiększenie niezależności od firm zewnętrznych dostarczających rozwiązania kreatywne.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Część 1. PREZENTACJA (Ty: symbol, wartość, idea)

  • Daj znać o... sobie - czyli wyraź siebie za pomocą idei, symbolu, skojarzenia

 
Część 2. AKTYWACJA (rozgrzewka z ćwiczeniami)

  • Kreatywność? Aaale o co chodzi?
  • Kreatywność w reklamie
  • Z rękawa? - czyli źródła kreatywności
  • Jestem Jurek Kiler... czyli zabójcy kreatywności
  • Zrób to - czyli proces kreatywny krok po kroku
  • Ognia! - czyli przydatne techniki kreatywne

 
Część 3. AKCJA! (jeszcze więcej ćwiczeń)

  • Reklamuj idee, a nie rzeczy
  • Rodzaje pomysłów w reklamie
  • Big idea - co to jest i jak ją znaleźć?
  • Daj do myślenia - teaser
  • Obraz - zilustruj idee, wartości
  • Symbolika - wyraź to znakiem
  • Twórcze łączenie

 
Część 4. INSPIRACJA (zakończenie i pomysły na samodzielną pracę)

  • Jak odpierać ataki na dobre pomysły?
  • Jak możesz przeprowadzić efektywną sesję kreatywną w Twojej firmie?
  • Cwiczenia praktyczne - w małych, kameralnych grupach oraz indywidualne
  • Wykłady wprowadzające
  • Studia przypadków
  • Nagrania wideo i prezentacje  
  • Dyskusje