Może i w śpiewaniu tak jest, że każdy może, jeden lepiej, drugi trochę gorzej. Tymczasem w profesjonalnym, skutecznym budowaniu i kreowaniu wizerunku oraz sztuce wystąpień publicznych nic nie może się dziać „trochę lepiej lub trochę gorzej”.
Każdy gest, słowo, grymas twarzy, kolor koszuli, ba…nawet cisza - wszystko musi być zaplanowane, właściwie, mądrze ulokowane w odpowiednim kontekście osoby, czasu i miejsca. Tym bardziej, ze „jak cię widzą tak cię piszą” oraz „nigdy nie masz drugiej szansy dobrze wypaść za pierwszym razem”.

Niewątpliwą korzyścią wyniesioną ze szkolenia będzie szeroka znajomość procesów odpowiedzialnych za myślenie i jego płodność. Poznanie hamulców ograniczających produkcję pomysłów nie tylko do tworzenia rzeczy nowych, ale także poznanie narzędzi do konstruktywnej oceny, analizy i wyboru istniejących rozwiązań.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

    1. Kreatywność jako proces grupowy. Znaczenie sposobów komunikowania się podczas pracy grupy kreatywnej
      • dlaczego warto słuchać i dlaczego jest to takie trudne
      • bariery komunikacyjne w kreatywności
    2. Co to jest proces looping’u i w jaki sposób porządkuje on pracę grupy kreatywnej?
      • poszczególne etapy procesu (problem, rozgrzewka, parafraza, oczyszczanie, krzyżowanie)
      • dwie antagonistyczne fazy procesu: dynamika rozbieżności i zbieżności
      • marzyciel, krytyk, realizator – podstawowe typy w grupie kreatywnej
      • jak formułować problem?
      • hamulce w kreatywności
      • postawy kreatywne i ich znaczenie podczas szukania rozwiązań
    3. Burza mózgów - jedna z najpopularniejszych technik kreatywnych
      • żelazne zasady przeprowadzania burzy – dobór uczestników, czas, rozdzielność faz
      • podział na role grupowe na podstawie autotestu ról zespołowych wg M.Belbina. Jak wykorzystać w zespole liderów, perfekcjonistów organizatorów sędziów, siewców?
      • sesja poświęcona rozwiązywaniu konkretnego zadania, grupę kreatywną prowadzi Uczestnik szkolenia z zastosowaniem poznanych metod i zasad
    4. Cykl PDCA - zasady wdrażania pomysłu do realizacji. Plan, działanie, sprawdzenie, akcja i komunikowanie o zmianach. Jak z pomysłu na rozwiązanie uczynić standard?

2.  Metoda analizy, eliminacji i założeń - zasady pracy w przypadku szukania i znalezienia jedynego prawidłowego rozwiązania

  • jak na podstawie danych podjąć decyzję „tak” lub „nie”, kiedy nie zamykać problemu, aby droga do znalezienia rozwiązania była jak najkrótsza i jak najprostsza
  • sesja w czasie rzeczywistym

3.  Inne metody i techniki kreatywne

  • TONI
  • „fałszywy krok” wybór problemu istniejącego w danej grupie i rozwiązanie go według proponowanej metody. Pomysły na zagadnienie do pracy tworzą uczestnicy szkolenia
  • „trzy życzenia”

4.  Zasady efektywnej pracy grupy kreatywnej. Jak nie bić piany?

  • dynamika grupy
  • zasady doboru uczestników grupy
  • czasookresy i ich znaczenie

Szkolenie zrealizowane zostanie, jako cykl mini wykładów prezentujących teoretyczną wiedzę uzupełnianych o rozbudowane bloki praktycznych ćwiczeń, zajęć i dram symulujących określone sytuacje i zachowania. Każda z osób uczestniczących w szkoleniu będzie mogła indywidualnie konsultować problematykę i tematykę poruszanych tematów z trenerem. Zajęcia nasycone są bowiem indywidualnym sposobem przyswajania wiedzy oraz praktycznych umiejętności. Uczestnicy szkolenia wezmą także udział w grze strategiczno-szkoleniowej oraz ćwiczeniach symulacyjnych nagrywanych audio-wizualnie, a następnie, na bieżąco - ocenianych, komentowanych i konsultowanych - podczas fachowej analizy postaw i zachowań.

Finałem szkolenia będzie realne wystąpienie publiczne przed nieznanym, przypadkowym audytorium - zadanie typu „Hyde park”.