Uczestnicy szkolenia dowiedzą się w jaki sposób stworzyć plan oraz wdrożyć program komunikacji w urzędzie, który dostosowany będzie do potrzeb informacyjnych jego pracowników oraz ułatwi przepływ informacji.

Ponadto:

•    Zrozumieją, czym jest komunikacja wewnętrzna oraz jakie korzyści daje organizacji i jej pracownikom
•    Rozwiną kompetencje tworzenia skutecznych komunikatów firmowych
•    Nauczą się, w jaki sposób komunikować zmiany
•    Dowiedzą się, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych w urzędzie


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1.    KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W URZĘDZIE
Celem modułu jest przybliżenie pojęcia komunikacji wewnętrznej, wskazanie jak istotna jest do prawidłowego funkcjonowania w urzędzie, jakie przynosi korzyści.
a.    Wewnętrzne a zewnętrzne public relations
b.    Cele komunikacji wewnętrznej
c.    Rodzaje komunikacji wewnętrznej
d.    Komunikacja pionowa ipozioma
e.    Bariery komunikacji

2.    ZASADY KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W URZĘDZIE
Omówione zostaną podstawowe zasady wewnętrznego public relations, ze wskazaniem na najczęstsze błędy, problemy związane z komunikacją wewnętrzną w urzędzie.
a.    Najczęstsze problemy związane z komunikacją wewnętrzną w urzędzie
b.    Informowanie a komunikowanie
W ramach modułu zrealizowane zostaną ćwiczenia:
•    Przykłady informowania i komunikowania - analiza

3.    STRATEGIA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W URZĘDZIE
Celem modułu jest wskazanie potrzeby wprowadzenia strategii komunikacji wewnętrznej w urzędzie, jako działanie celowe i zaplanowane.
a.    Jak jest, a jak chcemy żeby było?
b.    Odbiorcy działań komunikacyjnych
c.    Formy komunikowania się w instytucjach administracjipublicznej
W ramach modułu zrealizowane zostaną ćwiczenia:
•    Analiza przypadku – Komunikacja wewnętrzna w urzędzie
•    Analiza odbiorców - ćwiczenie

4.    NARZĘDZIA WEWNĘTRZNEJ KOMUNIKACJI
W trakcie modułu zostaną podane przykłady narzędzi przydatnych do wdrożenia narzędzi wewnętrznej komunikacji w urzędzie.
a.    Czemu mają służyć narzędzia komunikacji
b.    Wybrane narzędzia wewnętrznej komunikacji
c.    Przykłady zastosowań narzędzi wewnętrznej komunikacji
d.    Monitoring stanu stosowanych technik komunikacji wewnętrznej w urzędzie
W ramach modułu zrealizowane zostaną ćwiczenia:
•    Narzędzia wewnętrzne komunikacji w moim urzędzie – ćwiczenie praktyczne- analiza

5.    KOMUNIKOWANIE ZMIAN W URZĘDZIE
W tym module poruszona zostanie szczegółowo kwestia związana ze sposobem komunikowania o zmianach w rzędzie, jak uniknąć błędów, w jaki sposób przekazywać informacje.
a.    Typowe błędy związane z komunikacją zmian
b.    Jak uniknąć błędów związanych z komunikacją zmian?
c.    Zasady komunikowania zmian
W ramach modułu zrealizowane zostaną ćwiczenia:
•    Ćwiczenie: „Mój plan” mające na celu zaplanowanie sposobu komunikacji dla przykładowej organizacji w sytuacji wdrażania zmian.

6.    WEWNĘTRZNE PUBLIC RELATIONS W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
Uczestnicy dowiedzą się jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych.
a.    Przyczyny powstawania sytuacji kryzysowych
b.    Komunikacja w sytuacji kryzysowej
W ramach modułu zrealizowane zostaną ćwiczenia:
•    Ćwiczenie: Komunikacja w sytuacji kryzysowej w urzędzie.

 

Szkolenie prowadzone będzie warsztatowo, mocno aktywizując uczestników. Szkolenie jest praktyczne, nastawione na nabywanie umiejętności: 30% prezentacji wykładowych, 70% ćwiczeń – część warsztatowa. Podczas zajęć wykorzystane zostaną między innymi:
•    Krótkie prezentacje wykładowe
•    Ćwiczenia w grupach, dwójkach
•    Dyskusje moderowane
•    Analiza przypadku
•    Ćwiczenia i zadania indywidualne
•    Odgrywanie ról