Rozwój  umiejętności uczestników w zakresie:

  • Współpracy i współdziałania – organizowania pracy z innymi dla osiągnięcia wspólnego celu,
  • Komunikacji, jako narzędzia wpływu na zachowania innych – przezwyciężanie barier w komunikowaniu się.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Rozpoczęcie zajęć (kontrakt szkoleniowy, cele i oczekiwania uczestników zajęć ).
  2. Cechy zespołu
  3. Grupa, a zespół, rola jednostki w zespole, rodzaje zespołów.
    (wprowadzenie  do tematu przez trenera).
  4. Wady i zalety pracy zespołowej 
    (ćwiczenie mapa empatii z omówieniem przez uczestników i trenera) .
  5. Osiągnąć wynik – warunki skuteczności pracy zespołu
    (ćwiczenie zespołowe z omówieniem przez uczestników i  trenera)
  6. Zasady budowania i rozwoju zespołu zadaniowego.
  7. Cykl funkcjonowania zespołu
    (wprowadzenie  do tematu przez trenera).
  8. Potrzeby, cele i wartości członków zespołu
    (coaching zespołowy z omówieniem przez uczestników i  trenera).
  9.  Rozpoznawanie zdolności i ról w zespole
     (omówienie przez trenera).
  10. Planowanie, podział pracy w zespole
    (wypracownie realnych  rozwiązań dla zespołu).
  11. Bariery  i  zasoby w pracy zespołowej
    (ćwiczenie coachingowe).
  12. Wpływ komunikacji w zespole, a  jakość relacji z klientami
    (dyskusja moderowana).
  13. Organizowanie i prowadzenie spotkań/zebrań  w zespole
    • ustalenie celów, obszarów działania, czasu i funkcji
    • sporządzenie siatki planowania zebrania
    • rozmowa wokół stołu – zasady prowadzenia
  14. Zakończenie zebrania.
  15.  Monitoring i realizacja wykonania zadań zaplanowanych podczas zebrania.
    (omówienie ćwiczenia przez uczestników i trenera)
  16. Podsumowanie zajęć  - jaki powinien być zespół?
  • Mini – wykłady
  • Ćwiczenia
  • Dyskusje moderowane przez trenera
  • Studium przypadku
  • Praca indywidualna, w parach i grupach
  • Obserwacja, feedback