Pytania, na które otrzymasz odpowied┼║ na szkoleniu z komunikacji interpersonalnej w pracy

Bez komunikacji mi─Ödzyludzkiej w pracy nie ma zarz─ůdzania!
Umiej─Ötno┼Ť─ç efektywnego komunikowania si─Ö w pracy zawodowej nigdy wcze┼Ťniej nie by┼éa tak istotna.

 

  • Jaki jest Twój osobisty potencja┼é w zakresie komunikacji interpersonalnej w firmie?
  • Jak dzi─Öki komunikacji osi─ůgn─ů─ç sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi osobami w pracy?
  • Czy krytyczna informacja zwrotna mo┼╝e „doda─ç skrzyde┼é”?
  • Jakie s─ů ró┼╝nice mi─Ödzy s┼éyszeniem a s┼éuchaniem?
  • Czy mo┼╝na ┼Ťwiadomie zarz─ůdza─ç komunikacj─ů niewerbaln─ů, aby wzbudza─ç zaufanie i sympati─Ö? Komunikacja niewerbalna w kontaktach interpersonalnych
  • Jak parafraza wp┼éywa na redukcj─Ö konfliktów i nieporozumie┼ä w relacjach interpersonalnych?
  • Jak by─ç zrozumianym i zrozumia┼éym w kontaktach interpersonalnych w pracy zawodowej? Doskona┼ée umiej─Ötno┼Ťci interpersonalne
  • Jak stworzy─ç dobre relacje mi─Ödzyludzkie z rozmówc─ů w firmie?
  • Jak komunikacja pisemna wp┼éywa na nasz wizerunek w oczach odbiorcy?
  • Zachowania interpersonalne. Jak s┼éowami mo┼╝emy wp┼éywa─ç na zachowanie innych?


Na te i inne pytania otrzymacie Pa┼ästwo odpowied┼║ przyjmuj─ůc zaproszenie na szkolenie:
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA Z ELEMENTAMI INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ

Jakie umiej─Ötno┼Ťci nab─Ödziesz podczas szkolenia z relacji mi─Ödzyludzkich w pracy?

Oto niektóre z umiej─Ötno┼Ťci, które uczestnicy szkolenia nab─Öd─ů po jego zako┼äczeniu:

  • U┼Ťwiadomienie sobie znaczenia umiej─Ötno┼Ťci porozumiewania si─Ö mi─Ödzy lud┼║mi
  • Umiej─Ötne wykorzystywanie zasad poprawnej komunikacji mi─Ödzyludzkiej i przekazywania informacji
  • Poznanie technik zadawania efektywnych pyta┼ä
  • Nauka ┼Ťwiadomego zarz─ůdzania komunikacj─ů niewerbaln─ů w kontaktach interpersonalnych
  • Nauka podejmowania odpowiedzialno┼Ťci za skuteczn─ů komunikacj─Ö mi─Ödzyludzk─ů i zbieranie informacji
  • Rozpoznawanie i ┼Ťwiadome wykorzystywanie komunikatów werbalnych, niewerbalnych i pisemnych w relacjach interpersonalnych w pracy
  • Odkrycie znaczenia aktywnego s┼éuchania i nauka jego skutecznego wykorzystania w rozmowach z lud┼║mi w firmie
  • Zdobycie praktycznych umiej─Ötno┼Ťci dot. udzielania m─ůdrej motywuj─ůcej krytycznej informacji zwrotnej

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Program szkolenia z komunikacji mi─Ödzyludzkiej i relacji interpersonalnych w pracy zawodowej

 

MODU┼ü I. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SI─ś JAKO ┼╣RÓD┼üO SUKCESÓW W BUDOWANIU RELACJI MI─śDZYLUDZKICH W PRACY

  1. Czy mo┼╝na si─Ö nie komunikowa─ç?
  2. Znaczenie komunikowania si─Ö w zarz─ůdzaniu lud┼║mi i budowaniu relacji w pracy zawodowej
  3. Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne w stosunkach mi─Ödzyludzkich w pracy

 

MODUŁ II. AUTOPREZENTACJA JAKO KOMUNIKAT

  1. Wiarygodno┼Ť─ç zawodowa - budowanie wizerunku profesjonalisty
  2. Co to jest wizerunek własny i o czym informuje innych
  3. Rola wizerunku w ┼╝yciu zawodowym i kontaktach mi─Ödzyludzkich w pracy
  4. Elementy tworzenia własnego pozytywnego wizerunku - budowanie zawodowego autorytetu

 

MODU┼ü III. ABY SI─ś LEPIEJ ROZUMIE─ć … SI┼üA KOMUNIKACJI WERBALNEJ W FIRMIE

  1. Anatomia wypowiedzi - „staraj si─Ö najpierw zrozumie─ç, a potem by─ç zrozumianym”
  2. Mówienie - prawid┼éowe odczytywanie „kodów” w przekazywaniu informacji na drodze nadawca-odbiorca
  3. Odró┼╝nianie faktów od interpretacji w rozmowie - sk─ůd si─Ö bior─ů zniekszta┼écenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminowa─ç
  4. Wykorzystanie języka wpływu i perswazji - czyli jak słowami wpływać na zachowania innych

 

MODUŁ IV. AKTYWNE SŁUCHANIE W RELACJACH INTERPERSONALNYCH W PRACY ZAWODOWEJ

  1. Znaczenie s┼éuchania - zasady rz─ůdz─ůce aktywnym s┼éuchaniem
  2. Sztuka zadawania pytań - siła DOBRYCH pytań w komunikacji
  3. Rodzaje pytań możliwych do zastosowania w kontaktach międzyludzkich - pytania coachingowe
  4. Korzy┼Ťci z zadawania pyta┼ä
  5. Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w ramach komunikacji mi─Ödzyludzkiej w pracy
  6. Technika parafrazy a wspólne zrozumienie komunikatów w relacjach interpersonalnych
  7. 4 rodzaje powodów, dla których rozmowy si─Ö nie udaj─ů
  8. 4-stopniowy model rozmowy
  9. 7 sposobów na podniesienie jako┼Ťci rozmowy
  10. Metody prowadzenia rozmów poprzez zadawanie pyta┼ä

 

MODUŁ V. EMOCJE W SŁUŻBOWYCH KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH

  1. Rozumienie innych - postawa empatii w relacjach mi─Ödzyludzkich w pracy
  2. ┼Üwiadomo┼Ť─ç emocjonalna - rozumienie w┼éasnych emocji i ich wp┼éywu na budowanie relacji interpersonalnych z innymi pracownikami firmy
  3. 3 dziedziny doskona┼éo┼Ťci w pracy
    • iloraz inteligencji
    • wiedza fachowa
    • inteligencja emocjonalna

 

MODUŁ VI. ROLA ASERTYWNEJ KOMUNIKACJI W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH W PRACY ZAWODOWEJ

  1. Czym jest asertywno┼Ť─ç
  2. Asertywne wyrażanie oczekiwań - komunikat JA
  3. Poj─Öcie transakcji i stanów „ego” - jako ┼║ród┼éa nieporozumie┼ä i odkrywanie metod radzenia sobie z nimi w kontaktach interpersonalnych w firmie
  4. Autoanaliza w┼éasnego stanu „ego”

 

MODU┼ü VII. ROLA INFORMACJI ZWROTNEJ W KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ I BUDOWANIU RELACJI MI─śDZYLUDZKICH W PRACY ZAWODOWEJ

  1. „Dobra” i „z┼éa” informacja zwrotna - cechy
  2. Czego oczekujemy po informacji zwrotnej
  3. Jak udziela─ç motywuj─ůcej informacji zwrotnej w trudnych sytuacjach interpersonalnych w pracy?
  4. Krytykowanie z szacunkiem, czy to mo┼╝liwe w zawodowych kontaktach mi─Ödzyludzkich?
  5. Pochwały i okazywanie uznania - jak to działa na innych

 

MODU┼ü VIII. ODCZYTYWANIE MOWY CIA┼üA ROZMÓWCY – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH

  1. Elementy komunikacji niewerbalnej istotne dla autoprezentacji i budowania relacji interpersonalnych w pracy zawodowej:
    • mowa cia┼éa,
    • ton g┼éosu
    • postawa cia┼éa i gesty,
    • kontakt wzrokowy,
    • u┼Ťcisk d┼éoni,
    • usta,
    • przestrze┼ä osobistej komunikacji - inwazja na przestrze┼ä osobist─ů
  2. Jak ┼Ťwiadomie u┼╝ywa─ç komunikacji niewerbalnej, aby wzmocni─ç przes┼éanie/ informacje/ intencje w relacjach mi─Ödzyludzkich?
  3. Spójno┼Ť─ç komunikatu werbalnego i niewerbalnego w budowaniu relacji interpersonalnych w firmie?

 

MODU┼ü IX. KOMUNIKACJA PISEMNA W MI─śDZYLUDZKICH KONTAKTACH S┼üU┼╗BOWYCH

  1. Istota korespondencji służbowej
  2. Komunikowanie si─Ö pisemne z perspektywy odbiorcy
  3. Rola komunikatów pisemnych w odbiorze nas przez innych cz┼éonków zespo┼éu, wspó┼épracowników, klientów itp.
  4. 3 złote zasady pisania korespondencji służbowej
  5. Pisanie listów elektronicznych w 6 krokach:
    • zanim napiszemy wiadomo┼Ť─ç
    • temat
    • wst─Öp
    • budowanie zda┼ä
    • podstawowe zasady gramatyki
    • ton i styl wypowiedzi
  6. Unikanie typowych b┼é─Ödów w komunikacji pisemnej w pracy zawodowej

 

MODU┼ü X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA Z KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ I BUDOWANIA RELACJI W PRACY

  1. Indywidualny plan działania

Jakich metod u┼╝ywamy podczas szkolenia z komunikacji i relacji interpersonalnych w pracy zawodowej?

 

Zaj─Öcia (trening budowania relacji mi─Ödzyludzkich w firmie) prowadzone s─ů metod─ů warsztatow─ů, opart─ů na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • prac─Ö w zespo┼éach
  • gry symulacyjne/ ─çwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przyk┼éadach z obszaru kontaktów mi─Ödzyludzkich w pracy zawodowej
  • dyskusje na forum grupy
  • testy/ ankiety
  • wyk┼éad z prezentacj─ů multimedialn─ů na temat komunikacji i stosunków mi─Ödzyludzkich w pracy (20%)