Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Określić zasady i filozofię techniki 5S i Kół Jakości.
  • Przygotować siebie i pracowników do wprowadzenia systemów.
  • Zbudować procedury pracy w systemie 5S.
  • Przygotować zespól do pracy zgodnie z zasadami Kół Jakości.Generować pomysły i rozwiązania problemu w oparciu o kreatywne myślenie i technikę diagramu „rybiej ości”.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Wprowadzenie do japońskich technik 5S.

  • Filozofia japońskich technik 5S.
  • Składniki 5S.
  • System żółtej i czerwonej kartki.
  • Techniki organizacji pracy.


Moduł II
Koła jakości – współpraca interdyscyplinarna.

  • Filozofia i potrzeba tworzenia Kół jakości.
  • Zasady tworzenia Kół jakości.
  • Współpraca w Kole jakości.
  • Generowanie pomysłów i rozwiązań problemów w Kołach Jakości.
  • Diagram Ishikawy – technika wspomagająca dochodzenie do przyczyn problemów.
  • Kreatywne myślenie podczas spotkań Kół Jakości.
    • Czym jest kratywne myślenie?
    • Teoria dwóch półkul mózgowych.
    • Techniki pobudzające kreatywne myślenie.
    • Sztuka rozwiązywania problemów.
    • Zasady pracy grupowej przy rozwiązywaniu problemów.
    • Pozytywne myslenie i wiara we własne możliwości.
    • Przekraczanie barier przyzwyczajenia.
    • Technika „Sześciu kapeluszy” E. De Bono.

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • odgrywanie scenek/ról,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów.