Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Określić zasady i filozofię techniki 5S i Kół Jakości
  • Przygotować siebie i pracowników do wprowadzenia systemów
  • Zbudować procedury pracy w systemie 5S
  • Przygotować zespól do pracy zgodnie z zasadami Kół Jakości
  • Generować pomysły i rozwiązania problemu w oparciu o kreatywne myślenie i technikę diagramu „rybiej ości”

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Wprowadzenie do japońskich technik 5S
    • Filozofia japońskich technik 5S
    • Składniki 5S
    • System żółtej i czerwonej kartki
    • Techniki organizacji pracy
  2. Koła jakości – współpraca interdyscyplinarna
    • Filozofia i potrzeba tworzenia Kół jakości
    • Zasady tworzenia Kół jakości
    • Współpraca w Kole jakości
    • Generowanie pomysłów i rozwiązań problemów w Kołach Jakości
    • Diagram Ishikawy – technika wspomagająca dochodzenie do przyczyn problemów
    • Kreatywne myślenie podczas spotkań Kół Jakości
      • Czym jest kratywne myślenie
      • Teoria dwóch półkul mózgowych
      • Techniki pobudzające kreatywne myślenie
      • Sztuka rozwiązywania problemów
      • Zasady pracy grupowej przy rozwiązywaniu problemów
      • Pozytywne myslenie i wiara we własne możliwości
      • Przekraczanie barier przyzwyczajenia
      • Technika „Sześciu kapeluszy” E. De Bono

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów