Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Określić zasady i filozofię techniki 5S i Kół Jakości.
  • Przygotować siebie i pracowników do wprowadzenia systemów.
  • Zbudować procedury pracy w systemie 5S.
  • Przygotować zespól do pracy zgodnie z zasadami Kół Jakości.Generować pomysły i rozwiązania problemu w oparciu o kreatywne myślenie i technikę diagramu „rybiej ości”.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. WPROWADZENIE DO JAPOŃSKICH TECHNIK 5S

  1. Filozofia japońskich technik 5S
  2. Składniki 5S
  3. System żółtej i czerwonej kartki
  4. Techniki organizacji pracy


MODUŁ II. KOŁA JAKOŚCI - WSPÓŁPRACA INTERDYSCYPLINARNA

  1. Filozofia i potrzeba tworzenia Kół jakości
  2. Zasady tworzenia Kół jakości
  3. Współpraca w Kole jakości
  4. Generowanie pomysłów i rozwiązań problemów w Kołach Jakości
  5. Diagram Ishikawy - technika wspomagająca dochodzenie do przyczyn problemów
  6. Kreatywne myślenie podczas spotkań Kół Jakości
  • Czym jest kratywne myślenie?
  • Teoria dwóch półkul mózgowych
  • Techniki pobudzające kreatywne myślenie
  • Sztuka rozwiązywania problemów
  • Zasady pracy grupowej przy rozwiązywaniu problemów
  • Pozytywne myslenie i wiara we własne możliwości
  • Przekraczanie barier przyzwyczajenia
  • Technika „Sześciu kapeluszy” E. De Bono

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów