• Rozpoznawanie symptomów ostrzegawczych stresu
  • Określanie indywidualnego poziomu podatności na stres
  • Dostrzeganie korzyści płynące ze stresu
  • Rozróżnianie stresu pozytywnego i destrukcyjnego
  • Umiejętność określenia i wyboru odpowiedniej strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Umiejętność określenia najistotniejszych czynników stresogennych w życiu zawodowym i prywatnym
  • Opanowanie umiejętności relaksacji poprzez różnorodne techniki: kontrolowanie i regulacja oddechu
  • Stosowanie technik relaksacji mięśniowej: np. treningu Jacobsona
  • Opanowanie zasad profilaktyki antystresowej

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Ćwiczenia wstępne, zapoznanie się uczestników, omówienie zasad, zawarcie kontraktu szkoleniowego

2. Podstawowe wiadomości na temat stresu i czynników wywołujących stres– 
podstawy wiedzy psychologicznej

3. Reakcje na stres i zmiany w zachowaniu

4. Najważniejsze „punkty zapalne” obszary mogące powodować stres

5. Psychologiczne mechanizmy obronne w sytuacjach trudnych:

  • Jak bronić się prze projekcją i próbami manipulacji ze strony innych

6. Budowanie świadomości emocji własnych i w zespole:

  • złości, która potrafi uzależnić
  • tłumieniu emocji, które działa pozornie a wywołuje wybuch

7. Diagnoza własnej podatności na stres oraz dotychczasowych sposobów radzenia sobie 
z sytuacjami trudnymi

8. Techniki i metody redukcji stresu: środowiskowe, fizjologiczne, umysłowe)

9. Praktyczne ćwiczenia technik relaksacyjnych : wizualizacja, szybkie techniki obniżania napięcia

10. Techniki oswajania stresu

  • oddzielanie stresu od widocznych reakcji fizjologicznych
  • pokerowa twarz gdy w środku emocje kipią
  • trenowanie nowo nabytych umiejętności

11. Podstawowe zasady profilaktyki antystresowej

 

Metoda szkolenia: mini wykład + warsztaty + zajęcia treningowe, ćwiczenia, dyskusje moderowane przez trenera