Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Internet – fakty i trendy
    • w Polsce i na świecie
    • Co robimy w Internecie
    • Jak zmienia się Internet
  2. Kilka słów o PR i strategiach komunikacji
    • Przygotowanie kampanii
    • Strategia
    • Cele
    • Grupy docelowe
  3. Specyfika PR w kulturze
    • Narzędzia
    • Cele
    • Odbiorcy
    • Dlaczego Internet sprawdza się w kulturze?
  4. Charakterystyka komunikacji online
    • Główne cechy
    • Wskazówki jak budować komunikaty
    • Co to jest tworzenie tekstów „pod SEO”?
    • Zalety i wady komunikacji online
    • Konstrukcja tekstów PR do Internetu
  5. On-line PR & social media
    • Potencjał i rozwój mediów społecznościowych
    • Word-of-Mouth w Internecie
    • Witrualne biuro prasowe
    • Web 2.0 (Goldenline, Facebook, Youtube, Myspace, Blogi, Blip, Twitter)
    • Marketing wirusowy
  6. Kryzys on-line
    • specyfika kryzysu on-line
    • potencjalne sytuacje kryzysowe w Internecie
    • środki komunikacji kryzysowej
  7. Mierzenie efektywności działań online: analityka sieciowa i badania on-line
    • Narzędzia do „trzymania ręki na pulsie” danych płynących z kampanii Internetowych
    • Segmentacja i filtrowanie danych analitycznych
    • Mierzenie i stawianie celów kampanii (ROI)
    • Badania za pomocą technik on-line: kiedy, po co i jak?
  • case studies
  • warsztaty
  • dyskusje
  • ćwiczenia